Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Відбулася колегія районної державної адміністрації

  
24 травня відбулось засідання колегії Надвірнянської районної державної адміністрації, яке провів голова райдержадміністрації  Олександр Кеніз.

  
24 травня відбулось засідання колегії Надвірнянської районної державної адміністрації, яке провів голова райдержадміністрації  Олександр Кеніз.
У засіданні взяли участь голова районної ради Іван Гурмак, міський голова Зіновій Андрійович, селищний, сільські голови, голови ОТГ, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, установ, підприємств району та  представники засобів масової інформації.
 Про стан сплати до бюджетів усіх рівнів податків, зборів та інших обов’язкових платежів суб’єктами господарювання району за перший квартал 2018 року доповів начальник Надвірнянської об’єднаної ДПІ Головного управління Державної фіскальної служби в області Василь Гнатюк. Він наголосив на тому, що протягом першого кварталу 2018 року по району забезпечено збору до Зведеного бюджету 181655,92 тис. грн., що менше надходжень минулого року на 55596, 56 тис. грн. До державного бюджету зібрано 122760, 52 тис. грн., що на 64106,42 тис. грн. менше ніж у минулому році. Зменшились квартальні надходження у порівнянні з аналогічним періодом минулого року по рентній платі за користування надрами для видобування корисних копалин у 2018 році надійшло 95284, 47 тис. грн., що на 62920, 76 менше у порівнянні з 2017 роком в частині прибутку (доходу), що виплачується до бюджету, у січні-березні надійшло 2018 року 292, 43 тис. грн., що на  509, 76 тис. грн.. менше в порівнянні січнем – березнем 2017 року. Колегією рекомендовано селищному та  сільським головам переглянути рішення про надання пільг зі сплати податків та зборів, переглянути договора оренди земельних ділянок з метою збільшення ставок до максимального рівня, переглянути діючі та прийняти нові ставки по податку на нерухоме майно.
Начальник відділу архітектури, містобудування, містобудівного кадастру та житлово- комунального господарства  райдержадміністрації Тарас Угринчук проінформував про підсумки роботи підприємств паливно-енергетичного комплексу та житлово-комунального господарства під час опалювального періоду 2017-2018 року та завдання щодо підготовки до опалювального сезону  2018-2019 року відповідно до розпорядження облдержадміністрації від 11.05.2018 № 260. За словами доповідача першочерговим проблемним питанням на даний час – теплопостачання Надвірнянських ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 та №2, центру дитячої творчості та патріотичного виховання молоді, музичної школи, які розташовані в центральній частині міста, надавачем послуг з теплопостачання є ТзОВ «Стумок». Райдержадміністрацією спільно з районною та міською радами розглянуто питання щодо будівництва газової котельні для автономного теплопостачання вищевказаних закладів освіти. Неодноразово проводилось засідання комісії на якій обговорювалось питання будівництва котельні, вибрано земельну ділянку. Відділ освіти РДА заключив угоду з проектною організацією  ТОВ «ТЕГА» щодо виготовлення проектно – кошторисної документації на будівництво газової котельні потужністю 0,93 МВт. Проект проходить експертизу.
Про роботу щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, використання бюджетних коштів на підприємствах, в установах і організаціях району та посилення фінансово-бюджетної дисципліни доповіла на засіданні колегії заступник начальника, начальник бюджетного відділу  управління фінансів райдержадміністрації  Леся Свідрак. Посадовець розповіла про те, що Кабінетом міністрів України проведено аудит стану виплат заробітної плати працівникам бюджетної сфери у 2017 році в областях, за підсумками якого доручено забезпечити ефективне управління бюджетними коштами на місцях, вжити заходів щодо усунення виявлених недоліків.  
В результаті проведеної роботи за 2017 до бюджету району надійшло доходів загального фонду в сумі 196133, 9 тис. грн. та на 51768, 5 тис. грн. більше надходжень за 2016 рік.  Виконання дохідної частини місцевих бюджетів забезпечено по всіх бюджетах, окрім Бистрицького та Фитьківського бюджетів. У 2017 році незабезпеченість бюджету району фінансовим ресурсом на оплату праці працівникам бюджетної сфери складала 28910, 4 тис. грн.. і виникла в результаті зміни порядку фінансування установ за рахунок коштів освітньої та медичної субвенцій та, як результат значного навантаження на районний бюджет. Найбільша незабезпеченість коштами утворилася по установах освіти 17643, 2 тис. грн., охорони здоров’я 6095, 3 тис. грн., культури 4917, 8 тис. грн.  
За результатами розгляду колегії прийнято відповідні рішення та надано необхідні доручення задля усунення недоліків у роботі.
За вагомий вклад у забезпечення соціально-економічного розвитку району було вручено грамоти голів райдержадміністрації і районної ради відомим краянам.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *