Державна підтримка будівництва для сільських мешканців
Цільова програма «Власний дім» діє в Україні з 1998 року, нею охоплені всі області України. Дана програма дає можливість жителям села покращити умови проживання, шляхом побудови нового житла за рахунок пільгового кредиту. Забудовник повинен працювати на селі в межах району. Кредит надається під 3 відсотки річних, а багатодітним сім’ям, військовослужбовцям, резервістам та військовозобов’язаним на час дії особливого періоду – безвідсотковий.
Надання кредиту проводиться грошовими коштами з державного і місцевих бюджетів поетапно і забезпечується іпотечним договором, посвідченим нотаріально.
Сума кредиту надається терміном – 20, 10, 5 років на спорудження нового житлового будинку в розмірі до 300 тисяч гривень, на реконструкцію або добудову існуючої оселі – 150 тисяч гривень, 200 тисяч гривень для придбання житла та 50 тисяч гривень для спорудження інженерних мереж.
Оплата відсотків за користування кредитом проводиться щоквартально, шляхом перерахування коштів через банк.
Повернення кредиту розпочинається через два місяці після завершення терміну будівництв, який не повинен перевищувати двох років.
Прийом на кредитування проводиться спільною комісією при райдержадміністрації (міськвиконкомі) та представником фонду.
Документи,які необхідно представити на комісію:
- Заява на ім’я Голови фонду.
- Заява-клопотання на ім’я Голови райдержадміністрації (міськвиконкому).
- Клопотання сільської ради про надання кредиту на ім’я Голови фонду.
- Довідка сільської ради про склад сім’ї, місце проживання і наявність підсобного господарства та дохід від нього.
- Довідку з місця роботи позичальника і членів його сім’ї із зазначенням доходу, одержаного за 6 попередніх місяців.
- Будівельний паспорт на будову та (або) повідомлення (декларацію) на початок будівельних робіт.
- Довідку, видану реєстраційною службою районного управління юстиції або органом місцевого самоврядування, про наявність (відсутність) приватного житла.
- Висновок про визначення експертної грошової оцінки земельної ділянки, нерухомого майна.
- Витяг з Державного реєстру прав власності на нерухоме майно про реєстрацію права власності.
- Заява повнолітніх членів сім’ї позичальника про виконання зобов’язань за кредитом, як фінансових поручителів.
- Витяг з книг Державного земельного кадастру на земельну ділянку, що передається в іпотеку.
- Документ, що підтверджує відкриття рахунку в банку.
- Протокол райдержадміністрації (міської ради).
При поданні зазначених документів пред’являються документ на право приватної власності на землю, паспорт та довідка про ідентифікаційний код громадянина України.
Для будівництва інженерних мереж (50 тисяч гривень), перелік документів зменшений і не потребує нотаріального посвідчення. Робота можлива в індивідуальному підсобному господарстві.
Звертатись до комісії при райдержадміністрації області.
Обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі:
(034 2) 78-94-20 (приймальня);
(034 2) 78-94-21 (бухгалтерія);
(034 2) 78-94-22 (кредитно-договірний відділ)
Адреса фонду:
м.Івано-Франківськ
вул. С. Бандери, 77 (каб. 209, 210)
е-mail: fondbudif@meta.ua
https://www.facebook.com/fondbudif – інформаційна сторінка Івано-Франківського обласного фонду щодо програми «Власний дім» в соціальній мережі Facebook
0 Коментарі