Державна архівна служба України організовує обговорення питань створення та налагодження належного функціонування архівних підрозділів у територіальних громадах
Разом із цим, набуває особливої значущості питання забезпечення збереженості документів, утворених у діяльності припинених і новостворених органів місцевого самоврядування, що вимагає заснування архівних підрозділів (архівів) у сільських, селищних, міських радах новоутворених територіальних громад і їхніх виконавчих органах.
Державна архівна служба України розробила методичні рекомендації «Організація архівної справи в територіальній громаді. Частина 1. Архівні підрозділи ОМС» https://cutt.ly/0j2b3Yb з метою започаткування архівної справи та створення архівних підрозділів (архівів) у сільських, селищних, міських радах сформованих територіальних громад і їхніх виконавчих органах, налагодження їх взаємодії з архівними відділами райдержадміністрацій (архівними відділами міських рад), державними архівами областей, сприяння проведенню якісної експертизи цінності та забезпеченню збереженості документів Національного архівного фонду, документів з кадрових питань (особового складу) місцевих рад і їхніх виконавчих органів розформованих територіальних громад, підвищення рівня компетентності регіональних архівістів.
5 лютого 2021 р. о 10-00 на платформі Державної архівної служби України відбудеться обговорення проблем організації архівної справи та діловодства в територіальних громадах і методичних рекомендацій, підготовлених із метою надання допомоги у їх вирішенні, у режимі Zoom-конференції.
Запрошуємо всі зацікавлені сторони та осіб взяти участь у пропонованому заході.
Для налагодження й підтримання комунікації з Державною архівною службою України, надсилання заявки для участі в Zoom-конференції та отримання Zoom-посилання, надаємо контактні дані представника Укрдержархіву (o.tkachenko@arch.gov.ua – Ткаченко Оксана Юріївна, головний спеціаліст сектору координації архівних установ у регіонах).
0 Коментарі