Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

До спільноти «Бізнес без бар’єрів», ініційованої Оленою Зеленською, приєдналися ще одинадцять великих компаній

До проекту «Бізнес без бар’єрів» долучилися ще одинадцять українських та міжнародних компаній. Спільнота створена з ініціативи першої леді України Олени Зеленської й покликана об’єднувати бізнес, який поділяє цінності життя та роботи без бар’єрів. Декларацію щодо втілення доступності та поширення принципів спільноти у своїх компаніях підписали: Visa, Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), група готелів Fairmont Grand Hotel Kyiv та Riviera House, ПриватБанк, McDonald’s в Україні, «Кока-Кола Україна», торговельна мережа «Фокстрот», IT-компанія «EPAM Україна», книжкова платформа Yakaboo, мережа супермаркетів «Сільпо» та юридична фірма «Астерс».

«Бізнес завжди в авангарді позитивних змін. Роль бізнесу важлива у впровадженні нових цінностей і стандартів на всіх рівнях. Саме отримуючи нові послуги, сервіси, можливості працевлаштування та стандарти роботи, люди швидше відчувають зміни у суспільстві загалом. І саме тому важливо об’єднуватися навколо потрібних змін», – зазначила Олена Зеленська на зустрічі з керівниками компаній.

За результатами дослідження авторитетного комунікаційного агентства Edelman, бізнес – лідер довіри у світі. На думку більшості респондентів, керівники компаній мають очолювати швидкі зміни та відповідати перед громадою, а не лише перед радою директорів чи акціонерами.

Одна з ключових цілей проекту «Бізнес без бар’єрів» – забезпечити рівні можливості у доступі до роботи, сервісів, послуг для всіх груп суспільства, включно з людьми з інвалідністю, літніми людьми, батьками з дітьми до шести років, жінками, молоддю тощо.

Спільнота «Бізнес без бар’єрів» була створена в листопаді 2020 року в межах ініціативи першої леді. Тоді сформувалася «перша десятка» бізнесів, які впроваджували безбар’єрні практики у своїх компаніях. Головне завдання проекту – ділитися досвідом і поширювати його, реагуючи на запит колег на такі зміни.

«Наша філософія дуже проста – об’єднання й обмін ідеями та знаннями навколо безбар’єрності, створення тренду та впровадження його в бізнесах. Це зона без конкуренції, де кожна ініціатива доповнює одна одну», – наголосила перша леді.

Нагадаємо, учасниками спільноти «Бізнес без бар’єрів» вже є Укрпошта, Ощадбанк, Укрзалізниця, «Ашан Україна», 1+1 Media, ДТЕК, SOCAR Energy Ukraine, work.ua, корпорація «АТБ» та Danone Україна. «Бізнес без бар’єрів» – проект, що сповідує відкритість, тому приєднатися до спільноти може будь-яка компанія, що готова слідувати принципам безбар’єрного ведення бізнесу вже сьогодні.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *