ДПІ в Надвірнянському районі інформує
За підсумки кампанії «Декларування – 2014» на Надвірнянщині –один мільйонер
За підсумки кампанії «Декларування – 2014» на Надвірнянщині –один мільйонер
Про це повідомивна прес-конференції начальник ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк. Жителями Надвірнянщини, які задекларували податкові зобов’язання, подано до центру обслуговування платників 374декларації.Загальна сума задекларованого доходу склала понад 24097тис. гривень.Сума податку на доходи, яка надійде від декларування складе487тис.грн. З числа всіх декларантів – цього річ найбільшу суму доходу задекларував громадянин більше млн..грн., де сума податку до сплати склала 166,3тис.грн..
Найактивніше відзвітували ті, хто протягом минулого року отримували спадщину – 176громадян, одержували зарплату від двох та більше податкових агентів – 175осіб та отрималидохід від продажу нерухомого майна– 18платників.
Начальникінспекціїзазначив, що у поточному році 253 громадянам здійснено перерахунки за оплату за навчання та іпотечний кредит і повернуто 263 тис.грн. коштів, а також про те, що декларації для отримання податкової знижки по витратам понесеним у 2013 році, можна подати до кінця року.
Підвівпідсумки роботи щодо викорення такого негативного явища як тіньова зайнятість та виплата заробітної плати в «конвертах», а саме: постійно проводяться рейди по легалізації населення. У складі комісії здійснюються перевірки та обстежуються місця здійснення підприємницької діяльності.Із 218 перевірених суб»єктів підприємницької діяльності 71- порушили законодавство про працю.
Зменшилась кількість проведених планових (2 перевірки) і позапланових перевірок (9). Ефективність перевірок не зменшилась. Цьогорічні донарахування склали 1639 тис.грн., проти 399 тис. грн.. у минулому році.
«Розвиток бізнесу та добровільна сплата податків – основа соціально-економічного розвитку району. Пріоритети роботи повинні бути направлені на покращення умов для розвитку бізнесу через вдосконалення системи адміністрування, якісне обслуговування платників податків, спрощення документообігу, мінімізацію витрат часу представниками бізнесу на спілкування з державою»,-зазначив наостанок Василь Гнатюк.
На тренінгахплатники отримують практичні знання
Фахівці Центру обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі поряд з консультуванням відвідувачів звертають увагу на можливість електронного звітування у режимі реального часу.
Вже багато суб’єктів господарювання району користуються електронними сервісами, а для новачків, які лише започатковують власну справу, проводятьсятематичні тренінги. На таких заходах презентується робота сервісу «Електронний кабінет платника податків", за допомогою якого можна обладнати своє робоче місце, підготувати та відправити електронку, переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом та володіти усіма поточними змінами.
Як відмітилаперший заступник начальника ДПІ Мирослава Гринчук: «У наш час будь-яка сфера діяльності стає практично повністю комп’ютеризованою, і буквально усі операції супроводжуються електронно. Надання практичної допомоги платникам на шляху до освоєння новітніх технологій – один з напрямків роботи фахівців податкової інспекції, і кожен з нас зацікавлений, аби суб’єкти господарювання відчули на собі переваги електронних сервісів, запропонованих відомством. Тож крокуйте в ногу з часом та долучайтесь до безкоштовного виготовлення ключів електронно-цифрового».
Допомогти збройним силам може кожен
Кожен громадянин має можливість долучитися до надання фінансової допомоги вітчизняним Збройним силам для підвищення їх боєготовності та зміцнення обороноздатності держави, придбавши сертифікати казначейського зобов’язання «Військові».
З 21 травня 2014 року установи Ощадбанку здійснюють продаж сертифікатів казначейських зобов’язань «Військові» номінальною вартістю 1000 гривень, строком обігу 24 місяці, дохідною ставкою 7% річних.
Вартість одного сертифіката залежить від дати його придбання і змінюється від 1000 грн. (у перший день розміщення – 21 травня 2014 року) до 1034,62 грн. (за п’ять днів до закінчення кожного купонного періоду). Вартість продажу казначейських зобов’язань «Військові» в національній валюті змінюється кожні 10 днів.
Сертифікат казначейського зобов’язання «Військові» містить 4 купони.
Розмір доходу за кожним купоном становить 35 гривень.
Тобто дохід за зобов’язаннями буде виплачуватися 1 раз на півроку в розмірі 35 гривень. Повне погашення відбудеться через два роки.
Звертаємо увагу, що дохід за казначейськими векселями не оподатковується.
Враховуючи, що на векселях не вказується прізвище покупця, їх можна передати іншій особі. Погашення та сплата доходу буде здійснюватись особі, що пред’явить зобов’язання до каси Ощадбанку.
Тобто, купуючи казначейські військові сертифікати, Ви отримуєте від держави гарантію повернення інвестованих коштів, отримання, хоча й незначного доходу, та маєте можливість здійснити гідний особистий внесок для зміцнення обороноздатності держави.
З нового року почне діяти новий порядок перевірки антикорупційних декларацій
Законом України від 13 травня 2014 року №1261 -VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері державної антикорупційної політики у зв'язку з виконанням Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України» внесено зміни до низки нормативних документів, згідно з якими значно посилено відповідальність за корупційні порушення.
Згідно з внесеними змінами до Закону України від 7 квітня 2011 року №3206-VІ «Про засади запобігання і протидії корупції» перевірку достовірності зазначених відомостей у декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру осіб, які претендують на зайняття державних посад та посадових осіб юридичних осіб публічного права, здійснюватиме центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, тобто Державна фіскальна служба України.
Спільним наказом Мінфіну та Мін'юсту від 20.05.2014 р. №586/784/5 затверджено Порядок здійснення логічного та арифметичного контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру.
Згідно з Порядком перевірка проводитиметься в три етапи, а саме:
Перший етап перевірки декларації полягає у проведенні її логічного та арифметичного контролю.
Арифметичний контроль декларації щодо зазначених у декларації відомостей здійснюється шляхом перевірки:
1) правильності зазначення у позиції 5 декларації відомостей про загальну суму сукупного доходу суб'єкта декларування та членів його сім'ї;
2) правильності зазначення у позиціях 21, 22 декларації перерахованих у гривні сум доходів суб'єкта декларування та членів його сім'ї, одержаних (нарахованих) в іноземній валюті з джерел за межами України.
Логічний контроль декларації здійснюється шляхом перевірки логічності повноти та співвідношення між собою зазначених у декларації відомостей.
Другий етап проводитиметься у випадку виявлення за результатами логічного та арифметичного контролю помилок щодо зазначених у декларації відомостей або необхідності отримання пояснень стосовно таких відомостей. В таких випадках Державна фіскальна служба України інформує уповноважений підрозділ суб'єкта декларування про виявлені логічні або арифметичні помилки за результатами першого етапу контролю шляхом направлення письмового повідомлення.
Суб'єкт декларування має право протягом п'яти днів з дня отримання зазначеного повідомлення подати уповноваженому підрозділу письмове пояснення та/або виправлену декларацію.
Третій етап здійснюватиметься у разі ненадання суб'єктом декларування у 5-денний строк письмового пояснення та/або виправленої декларації або надання у вказаному поясненні неповної інформації чи неповного виправлення виявлених помилок у повторно поданій декларації. В такому випадку уповноважений підрозділ суб’єкта декларування зобов'язаний самостійно направити запити щодо виявлених розбіжностей за результатами контролю до органів влади АР Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності. Зазначені органи зобов’язані не пізніше десяти робочих днів з дня отримання запиту подати завірені в установленому порядку копії необхідних документів або відповідну інформацію. За результатами отриманих відповідей суб’єкт декларування має право подати уповноваженому підрозділу письмове пояснення та/або виправлену декларацію.
У разі не виправлення виявлених розбіжностей або ненадання обґрунтованих пояснень у встановлені вищезазначеним Порядком терміни до суб’єкта декларування застосовується адміністративний штраф в розмірі від 2550 до 5100 грн. за подання завідомо недостовірних відомостей у декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру.
Зазначений порядок перевірки декларацій буде діяти з 1 січня 2015 року.
Обласне Міндоходів проводить веб-конференцію з питань торгівлі алкогольними напоями
27 червня п.р. з 14-00 год. до 15-00 год. Головне управління Міндоходів в області спільно з інформаційним інтернет – порталом 0342.ua проведе web – конференцію, присвячену питанням торгівлі алкогольними напоями та відповідальності за порушення вимог діючого законодавства. В режимі on-line на запитання платників відповідатиме начальник відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області Леся Іванівна Борис.
Усі бажаючі мають можливість залишити запитання заздалегідь за посиланням http://newsminrd.0342.ua/page/zapitannja-vidpovidi, або безпосередньо під час проведення заходу.
Нагадаємо, постанова Кабінету Міністрів України № 177 "Про розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на алкогольні напої" опублікована 17 червня 2014 року в офіційному виданні Кабміну «Урядовий кур’єр», і саме із цього дня усі торговці мають зважати на підвищений розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв.
Платникам податків зі збору за спеціальне використання води за I півріччя 2014 року
З 1 квітня 2014 року згідно з «Антикризовим законом» №1166 збільшено ставки всіх ресурсних податків і зборів, окрім збору за спеціальне використання лісових ресурсів.
Ставки збору за спеціальне використання води, встановлені статтею 325 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), підвищені для всіх напрямів і джерел використання: підземних, поверхневих джерел, використаної води для потреб гідроенергетики, для житлово-комунальних підприємств, водного транспорту, рибного господарства, виробництва напоїв, кар’єрної та дренажної води.
Оскільки відповідно до пункту 326.1 статті 326 ПКУ збір за спеціальне використання води обчислюється щоквартально наростаючим підсумком з початку року, то в податкових деклараціях дані про нарахування збору слід відображати двома рядками:
за I півріччя 2014 року
за період з 01.01.2014 по 31.03.2014 – за ставками, що діяли до 01.04.2014;
за період з 01.04.2014 по 30.06.2014 – за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014;
за три квартали 2014 року
за період з 01.01.2014 по 31.03.2014 – за ставками, що діяли до 01.04.2014;
за період з 01.04.2014 по 30.09.2014 – за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014;
за 2014 рік
за період з 01.01.2014 по 31.03.2014 – за ставками, що діяли до 01.04.2014;
за період з 01.04.2014 по 31.12.2014 – за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014.
Збір сплачується до бюджету поквартально протягом 50-ти днів після закінчення звітного кварталу.
У разі несплати платниками збору або його сплати в неповному обсязі, контролюючі органи подають інформацію про таких платників до органів, що видають дозволи на спеціальне водокористування, для скасування виданих дозволів зазначеним платникам.
Тим хто користуєтьсярадіочастотним ресурсом України у 2014 році
Збір за користування радіочастотним ресурсом України (далі – Збір) відповідно до статті 9 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) є загальнодержавним збором та справляється користувачами радіочастотного ресурсу України, яким надано право на користування радіочастотним ресурсом України у межах виділеної частини смуг радіочастот загального користування на підставі виданих дозвільних документів.
Об'єктом оподаткування Збором є ширина смуги радіочастот, що визначається як частина смуги радіочастот загального користування у відповідному регіоні та зазначена в дозвільному документі, що надає право на користування радіочастотним ресурсом.
Порядок справляння Збору визначено розділом XV Кодексу.
При обчисленні податкових зобов'язань, які виникають з квітня місяця цього року, платники Збору застосовують ставки, визначені статтею 320 розділу XV Кодексу з урахуванням Закону України від 27 березня 2014 N 1166-VII "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні" (далі – Закон N 1166-VII).
У разі наявності сукупності виданих дозвільних документів на користування радіочастотним ресурсом, що належать окремому користувачу, для яких ширина смуги радіочастот не перевищує 30 МГц (15 х 2) у кожному регіоні окремо, застосовують понижувальний коефіцієнт 0,75. Це стосується користувачів, які використовують:
– стільниковий зв'язок (усіх типів),
– радіозв'язок у багатоканальних розподільчих системах для передавання та ретрансляції телевізійного зображення,
– радіозв'язок у системі передавання даних із використанням шумоподібних сигналів,
Порядок заповнення податкового розрахунку збору за користування радіочастотним ресурсом України у разі використання вказаних вище типів зв'язку наведено у додатках 1, 2 до листа Міністерство доходів і зборів України від 27.05.2014 № 12217/7/99-99-15-04-0217.
Податковий компроміс підтримано депутатами
Верховною Радою України прийнято за основу законопроект №4930 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу».
«Це дуже важливий законопроект, адже саме бізнес озвучив прохання ініціювати механізм компромісу. І позитивним є те, що Парламент пішов назустріч підприємцям і підтримав нашу ініціативу щодо звільнення від фінансової, кримінальної та адміністративної відповідальності бізнесу, який скористається податковим компромісом», – наголосив Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус.
За його словами, після завершення періоду дії цього компромісу такий бізнес зможе працювати відкрито, проходити аудит, залучати фінансування, нарощувати свою капіталізацію.
Нагадаємо, законопроектом про податковий компроміс передбачено звільнення платників податків від фінансової, кримінальної та адміністративної відповідальності за умови добровільної сплати у розмірі 15% занижених ними податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість за податкові періоди до 1 січня 2014 року.
Про це повідомивна прес-конференції начальник ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк. Жителями Надвірнянщини, які задекларували податкові зобов’язання, подано до центру обслуговування платників 374декларації.Загальна сума задекларованого доходу склала понад 24097тис. гривень.Сума податку на доходи, яка надійде від декларування складе487тис.грн. З числа всіх декларантів – цього річ найбільшу суму доходу задекларував громадянин більше млн..грн., де сума податку до сплати склала 166,3тис.грн..
Найактивніше відзвітували ті, хто протягом минулого року отримували спадщину – 176громадян, одержували зарплату від двох та більше податкових агентів – 175осіб та отрималидохід від продажу нерухомого майна– 18платників.
Начальникінспекціїзазначив, що у поточному році 253 громадянам здійснено перерахунки за оплату за навчання та іпотечний кредит і повернуто 263 тис.грн. коштів, а також про те, що декларації для отримання податкової знижки по витратам понесеним у 2013 році, можна подати до кінця року.
Підвівпідсумки роботи щодо викорення такого негативного явища як тіньова зайнятість та виплата заробітної плати в «конвертах», а саме: постійно проводяться рейди по легалізації населення. У складі комісії здійснюються перевірки та обстежуються місця здійснення підприємницької діяльності.Із 218 перевірених суб»єктів підприємницької діяльності 71- порушили законодавство про працю.
Зменшилась кількість проведених планових (2 перевірки) і позапланових перевірок (9). Ефективність перевірок не зменшилась. Цьогорічні донарахування склали 1639 тис.грн., проти 399 тис. грн.. у минулому році.
«Розвиток бізнесу та добровільна сплата податків – основа соціально-економічного розвитку району. Пріоритети роботи повинні бути направлені на покращення умов для розвитку бізнесу через вдосконалення системи адміністрування, якісне обслуговування платників податків, спрощення документообігу, мінімізацію витрат часу представниками бізнесу на спілкування з державою»,-зазначив наостанок Василь Гнатюк.
На тренінгахплатники отримують практичні знання
Фахівці Центру обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі поряд з консультуванням відвідувачів звертають увагу на можливість електронного звітування у режимі реального часу.
Вже багато суб’єктів господарювання району користуються електронними сервісами, а для новачків, які лише започатковують власну справу, проводятьсятематичні тренінги. На таких заходах презентується робота сервісу «Електронний кабінет платника податків", за допомогою якого можна обладнати своє робоче місце, підготувати та відправити електронку, переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом та володіти усіма поточними змінами.
Як відмітилаперший заступник начальника ДПІ Мирослава Гринчук: «У наш час будь-яка сфера діяльності стає практично повністю комп’ютеризованою, і буквально усі операції супроводжуються електронно. Надання практичної допомоги платникам на шляху до освоєння новітніх технологій – один з напрямків роботи фахівців податкової інспекції, і кожен з нас зацікавлений, аби суб’єкти господарювання відчули на собі переваги електронних сервісів, запропонованих відомством. Тож крокуйте в ногу з часом та долучайтесь до безкоштовного виготовлення ключів електронно-цифрового».
Допомогти збройним силам може кожен
Кожен громадянин має можливість долучитися до надання фінансової допомоги вітчизняним Збройним силам для підвищення їх боєготовності та зміцнення обороноздатності держави, придбавши сертифікати казначейського зобов’язання «Військові».
З 21 травня 2014 року установи Ощадбанку здійснюють продаж сертифікатів казначейських зобов’язань «Військові» номінальною вартістю 1000 гривень, строком обігу 24 місяці, дохідною ставкою 7% річних.
Вартість одного сертифіката залежить від дати його придбання і змінюється від 1000 грн. (у перший день розміщення – 21 травня 2014 року) до 1034,62 грн. (за п’ять днів до закінчення кожного купонного періоду). Вартість продажу казначейських зобов’язань «Військові» в національній валюті змінюється кожні 10 днів.
Сертифікат казначейського зобов’язання «Військові» містить 4 купони.
Розмір доходу за кожним купоном становить 35 гривень.
Тобто дохід за зобов’язаннями буде виплачуватися 1 раз на півроку в розмірі 35 гривень. Повне погашення відбудеться через два роки.
Звертаємо увагу, що дохід за казначейськими векселями не оподатковується.
Враховуючи, що на векселях не вказується прізвище покупця, їх можна передати іншій особі. Погашення та сплата доходу буде здійснюватись особі, що пред’явить зобов’язання до каси Ощадбанку.
Тобто, купуючи казначейські військові сертифікати, Ви отримуєте від держави гарантію повернення інвестованих коштів, отримання, хоча й незначного доходу, та маєте можливість здійснити гідний особистий внесок для зміцнення обороноздатності держави.
З нового року почне діяти новий порядок перевірки антикорупційних декларацій
Законом України від 13 травня 2014 року №1261 -VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері державної антикорупційної політики у зв'язку з виконанням Плану дій щодо лібералізації Європейським Союзом візового режиму для України» внесено зміни до низки нормативних документів, згідно з якими значно посилено відповідальність за корупційні порушення.
Згідно з внесеними змінами до Закону України від 7 квітня 2011 року №3206-VІ «Про засади запобігання і протидії корупції» перевірку достовірності зазначених відомостей у декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру осіб, які претендують на зайняття державних посад та посадових осіб юридичних осіб публічного права, здійснюватиме центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, тобто Державна фіскальна служба України.
Спільним наказом Мінфіну та Мін'юсту від 20.05.2014 р. №586/784/5 затверджено Порядок здійснення логічного та арифметичного контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру.
Згідно з Порядком перевірка проводитиметься в три етапи, а саме:
Перший етап перевірки декларації полягає у проведенні її логічного та арифметичного контролю.
Арифметичний контроль декларації щодо зазначених у декларації відомостей здійснюється шляхом перевірки:
1) правильності зазначення у позиції 5 декларації відомостей про загальну суму сукупного доходу суб'єкта декларування та членів його сім'ї;
2) правильності зазначення у позиціях 21, 22 декларації перерахованих у гривні сум доходів суб'єкта декларування та членів його сім'ї, одержаних (нарахованих) в іноземній валюті з джерел за межами України.
Логічний контроль декларації здійснюється шляхом перевірки логічності повноти та співвідношення між собою зазначених у декларації відомостей.
Другий етап проводитиметься у випадку виявлення за результатами логічного та арифметичного контролю помилок щодо зазначених у декларації відомостей або необхідності отримання пояснень стосовно таких відомостей. В таких випадках Державна фіскальна служба України інформує уповноважений підрозділ суб'єкта декларування про виявлені логічні або арифметичні помилки за результатами першого етапу контролю шляхом направлення письмового повідомлення.
Суб'єкт декларування має право протягом п'яти днів з дня отримання зазначеного повідомлення подати уповноваженому підрозділу письмове пояснення та/або виправлену декларацію.
Третій етап здійснюватиметься у разі ненадання суб'єктом декларування у 5-денний строк письмового пояснення та/або виправленої декларації або надання у вказаному поясненні неповної інформації чи неповного виправлення виявлених помилок у повторно поданій декларації. В такому випадку уповноважений підрозділ суб’єкта декларування зобов'язаний самостійно направити запити щодо виявлених розбіжностей за результатами контролю до органів влади АР Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності. Зазначені органи зобов’язані не пізніше десяти робочих днів з дня отримання запиту подати завірені в установленому порядку копії необхідних документів або відповідну інформацію. За результатами отриманих відповідей суб’єкт декларування має право подати уповноваженому підрозділу письмове пояснення та/або виправлену декларацію.
У разі не виправлення виявлених розбіжностей або ненадання обґрунтованих пояснень у встановлені вищезазначеним Порядком терміни до суб’єкта декларування застосовується адміністративний штраф в розмірі від 2550 до 5100 грн. за подання завідомо недостовірних відомостей у декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру.
Зазначений порядок перевірки декларацій буде діяти з 1 січня 2015 року.
Обласне Міндоходів проводить веб-конференцію з питань торгівлі алкогольними напоями
27 червня п.р. з 14-00 год. до 15-00 год. Головне управління Міндоходів в області спільно з інформаційним інтернет – порталом 0342.ua проведе web – конференцію, присвячену питанням торгівлі алкогольними напоями та відповідальності за порушення вимог діючого законодавства. В режимі on-line на запитання платників відповідатиме начальник відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області Леся Іванівна Борис.
Усі бажаючі мають можливість залишити запитання заздалегідь за посиланням http://newsminrd.0342.ua/page/zapitannja-vidpovidi, або безпосередньо під час проведення заходу.
Нагадаємо, постанова Кабінету Міністрів України № 177 "Про розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на алкогольні напої" опублікована 17 червня 2014 року в офіційному виданні Кабміну «Урядовий кур’єр», і саме із цього дня усі торговці мають зважати на підвищений розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв.
Платникам податків зі збору за спеціальне використання води за I півріччя 2014 року
З 1 квітня 2014 року згідно з «Антикризовим законом» №1166 збільшено ставки всіх ресурсних податків і зборів, окрім збору за спеціальне використання лісових ресурсів.
Ставки збору за спеціальне використання води, встановлені статтею 325 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), підвищені для всіх напрямів і джерел використання: підземних, поверхневих джерел, використаної води для потреб гідроенергетики, для житлово-комунальних підприємств, водного транспорту, рибного господарства, виробництва напоїв, кар’єрної та дренажної води.
Оскільки відповідно до пункту 326.1 статті 326 ПКУ збір за спеціальне використання води обчислюється щоквартально наростаючим підсумком з початку року, то в податкових деклараціях дані про нарахування збору слід відображати двома рядками:
за I півріччя 2014 року
за період з 01.01.2014 по 31.03.2014 – за ставками, що діяли до 01.04.2014;
за період з 01.04.2014 по 30.06.2014 – за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014;
за три квартали 2014 року
за період з 01.01.2014 по 31.03.2014 – за ставками, що діяли до 01.04.2014;
за період з 01.04.2014 по 30.09.2014 – за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014;
за 2014 рік
за період з 01.01.2014 по 31.03.2014 – за ставками, що діяли до 01.04.2014;
за період з 01.04.2014 по 31.12.2014 – за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014.
Збір сплачується до бюджету поквартально протягом 50-ти днів після закінчення звітного кварталу.
У разі несплати платниками збору або його сплати в неповному обсязі, контролюючі органи подають інформацію про таких платників до органів, що видають дозволи на спеціальне водокористування, для скасування виданих дозволів зазначеним платникам.
Тим хто користуєтьсярадіочастотним ресурсом України у 2014 році
Збір за користування радіочастотним ресурсом України (далі – Збір) відповідно до статті 9 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) є загальнодержавним збором та справляється користувачами радіочастотного ресурсу України, яким надано право на користування радіочастотним ресурсом України у межах виділеної частини смуг радіочастот загального користування на підставі виданих дозвільних документів.
Об'єктом оподаткування Збором є ширина смуги радіочастот, що визначається як частина смуги радіочастот загального користування у відповідному регіоні та зазначена в дозвільному документі, що надає право на користування радіочастотним ресурсом.
Порядок справляння Збору визначено розділом XV Кодексу.
При обчисленні податкових зобов'язань, які виникають з квітня місяця цього року, платники Збору застосовують ставки, визначені статтею 320 розділу XV Кодексу з урахуванням Закону України від 27 березня 2014 N 1166-VII "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні" (далі – Закон N 1166-VII).
У разі наявності сукупності виданих дозвільних документів на користування радіочастотним ресурсом, що належать окремому користувачу, для яких ширина смуги радіочастот не перевищує 30 МГц (15 х 2) у кожному регіоні окремо, застосовують понижувальний коефіцієнт 0,75. Це стосується користувачів, які використовують:
– стільниковий зв'язок (усіх типів),
– радіозв'язок у багатоканальних розподільчих системах для передавання та ретрансляції телевізійного зображення,
– радіозв'язок у системі передавання даних із використанням шумоподібних сигналів,
Порядок заповнення податкового розрахунку збору за користування радіочастотним ресурсом України у разі використання вказаних вище типів зв'язку наведено у додатках 1, 2 до листа Міністерство доходів і зборів України від 27.05.2014 № 12217/7/99-99-15-04-0217.
Податковий компроміс підтримано депутатами
Верховною Радою України прийнято за основу законопроект №4930 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу».
«Це дуже важливий законопроект, адже саме бізнес озвучив прохання ініціювати механізм компромісу. І позитивним є те, що Парламент пішов назустріч підприємцям і підтримав нашу ініціативу щодо звільнення від фінансової, кримінальної та адміністративної відповідальності бізнесу, який скористається податковим компромісом», – наголосив Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус.
За його словами, після завершення періоду дії цього компромісу такий бізнес зможе працювати відкрито, проходити аудит, залучати фінансування, нарощувати свою капіталізацію.
Нагадаємо, законопроектом про податковий компроміс передбачено звільнення платників податків від фінансової, кримінальної та адміністративної відповідальності за умови добровільної сплати у розмірі 15% занижених ними податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість за податкові періоди до 1 січня 2014 року.
0 Коментарі