Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Екстериторіальність в обслуговуванні: звертатись можна туди, де зручно

Пенсійний фонд України активно розвиває напрямок надання послуг громадянам дистанційно – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для спрощення доступу розроблено і мобільний застосунок “Пенсійний фонд”.

Якщо користувач послуг Пенсійного фонду України бажає відвідати Фонд особисто, він може зробити це там, де зручно: обслуговування за принципом екстериторіальності стало для органів Пенсійного фонду України буденністю, звичною справою. Особливого значення такий підхід набув в умовах воєнного стану, коли багато пенсіонерів тимчасово перемістилися в більш безпечні місця.

Якщо людина зареєстрована в одному місці, а хоче скористатись послугами Пенсійного фонду України в іншому, – не існує жодних перепон: їй можуть надати послугу в обраному сервісному центрі Фонду.

До будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України можна звернутись з питань:

– призначення/перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;

– зміни способу виплати;

– поновлення/припинення виплати;

– переведення виплат за новим місцем проживання;

– консультацій та роз’яснень діючого законодавства;

– видачі довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку;

– видачі пенсійних посвідчень;

– надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;

– оформлення допомоги на поховання тощо.

Отримати електронні послуги Пенсійного фонду України можна через вебпортал електронних послуг Фонду.

 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *