Мінсоцполітики підключено до ЄІССС всі регіони України для надання соціальних послуг ВПО
Єдина інформаційна система соціальної сфери (ЄІССС) стала доступною в управліннях соціального захисту населення по всій території України, що забезпечує прискорення оформлення допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам та вирішення проблемних ситуацій переселенців. Про це повідомив Костянтин Кошеленко, заступник Міністра соціальної політики України.
“Управлінням соцзахисту населення надано доступ до ЄІССС для централізованого призначення, нарахування та виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.
Завдяки цьому можна швидко змінити в довідці ВПО неактуальне місце проживання, виправити помилкові дані, з’ясувати та усунути причину затримки виплат або знятись з обліку як ВПО у будь-якому регіональному управлінні соціального захисту. Після проведення всіх технічних оновлень така можливість буде доступна й у онлайн в Дії.
Також звертаю увагу, що раніше доступ до ЄІССС було надано у прикордонних регіонах України, де завдяки цьому довідку для перетину кордону людям з інвалідністю можна отримати в управліннях соцзахисту населення”, – повідомив Костянтин Кошеленко.
Заступник Міністра подякував усім працівникам управлінь соціального захисту населення за надані пропозиції в період дослідно-промислової експлуатації ЄІССС щодо поліпшення функціонала, а також за проактивність в цифровізації соціальної сфери. Наразі в ЄІССС працюють 5 593 користувачі та 653 адміністратори.
Важливо. Впровадження централізованого призначення, нарахування та виплати для ВПО в ЄІССС дозволить людям:
– зручно та більш швидко отримати послуги;
– легко перейти на обслуговування від одного до іншого управління соцзахисту у разі зміни місця фактичного перебування;
– виправити помилкові чи некоректні дані у заяві на отримання довідки ВПО;
– з’ясувати та усунути причину затримки допомоги на проживання.
Водночас для держави та управлінь соціального захисту населення впровадження ЄІССС це:
– безпечний та коректний обмін інформацією, даними з Дією при подачі заяви на допомогу для ВПО;
– авсі зміни, внесені співробітниками управлінь соцзахисту населення, автоматично фіксуються в системі;
– швидка та автоматична верифікація;
– paperless – створюються та передаються електронні справи замість паперових;
– автоматизована взаємодія з банками, які здійснюють виплату допомоги ВПО;
– всі персональні дані зберігаються на центральному рівні, тож втрата або несанкціоноване використання цих даних, зокрема, на місцевому рівні в разі бойових дій чи окупації, неможливе.
0 Коментарі