Національний банк застерігає: під час карантину діють шахраї
Зміст таких повідомлень може дещо різнитися, проте їхня мета однакова – отримання персональних відомостей про громадян та їхні платіжні картки. Люди надають інформацію, але отримують не 1000 гривень допомоги, а нуль на своєму рахунку. Шахраї підчищають до копійки рахунки довірливих українців і зникають.
Пам’ятайте! Працівники банків не мають права та повноважень запитувати ваші персональні дані, ПІН-коди до платіжних карток, три цифри на звороті карти, строк дії картки, SMS-коди від банків та мобільних операторів та будь-яку іншу інформацію стосовно ваших рахунків.
Максимум, що ви можете назвати, – це 16 цифр на лицьовій стороні вашої картки.
У разі нарахування будь-яких пенсійних, соціальних чи інших державних виплат банки не телефонують клієнтам, не запитують номер платіжної картки, термін її дії та інші персональні дані.
Національний банк не нараховує та не виплачує соціальну допомогу та не проводить жодних акцій, лотерей, виплат та розіграшів для громадян.
Національний банк застерігає та просить бути обачними із повідомленнями, які надіслані із невідомих чи підозрілих номерів:
– не відповідайте на сумнівні/підозрілі SMS-повідомлення;
– не переходьте за посиланнями, що містяться в таких повідомленнях;
– не дзвоніть за вказаними номерами телефонів;
– не повідомляйте свої персональні дані: ПІН-код, термін дії платіжної картки та три цифри на звороті картки, паролі, які надходять в смс та пароль до онлайн-банкінгу.
Більше інформації – на #ШахрайГудбай за посиланням https://bank.gov.ua/promo/stopfraud/
Потрапили в руки шахрая? Телефонуйте в Кіберполіцію – 0 800 505 170 або зверніться онлайн за посиланням https://cyberpolice.gov.ua/
Маєте сумніви щодо ситуації? Телефонуйте на гарячу лінію Національного банку України – 0 800 505 240.
0 Коментарі