Нормативну базу реорганізації райдержадміністрацій обговорили під час всеукраїнської онлайн-наради
В обговоренні взяли участь представники Уряду, керівники міністерств, відомств України, обласних державних адміністрацій та експерти. Івано-Франківщину у відеостудії представляли заступники голови обласної державної адміністрації Василь Івасик, Світлана Онищук та Євген Фербей, керівник апарату облдержадміністрації Роман Маланій, представники обласних управлінь і структурних підрозділів ОДА.
«Нашою метою є створення дієвого плану з визначеними строками якісного виконання цих заходів. Зараз опрацьовуються питання щодо внесення змін до постанов Кабінету міністрів України, які стосуються рекомендаційних переліків структурних підрозділів та граничної чисельності працівників ОДА й РДА», – зазначив В’ячеслав Негода
У контексті утворення та реорганізації місцевих державних адміністрацій обговорювали питання передачі майна, прав та обов’язків райдержадміністрацій, що припинили роботу у зв’язку зі зміною адмінтерустрою.
Зауважувалось, що процес реорганізації РДА координуватиме обласна державна адміністрація. Створюватимуться відповідні комісії, які відповідатимуть за реєстрацію нових РДА, реорганізацію старих, інвентаризацію, передачу майна, складання, подання фінансової бухгалтерської звітності та переведення працівників.
Передбачається, що 320 районних державних адміністрацій буде реорганізовано через приєднання до 100 РДА в адміністративних центрах нових районів, а ще із 40 будуть утворені 13 РДА в нових районах, де раніше була відсутня районна державна адміністрація.
Також обговорювали питання реорганізації обласних державних адміністрацій, їхніх структурних підрозділів та чисельність працівників.
0 Коментарі