Орієнтація на майбутній професійний шлях
30 квітня 2014 року для учнів Делятинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів був проведений урок «У світі вибору професій», на якому головний спеціаліст відділу надання соціальних послуг Уляна Півторанюк розповіла про важливість професійного вибору для людини. Цей захід зібрав учнів, загальною кількістю 23 осіб, метою якого було надання інформації про різноманітний світ професій, спеціальностей, а також ознайомлення з важливістю робітничих професій для суспільства, вимогами до професій. На захід була запрошена соціальний педагог закладу Оксана Копчук.
На занятті виносилися такі питання: чи всі люди відчувають задоволення від тієї праці, яку вони виконують, чи може бути щасливою людина, яка не отримує задоволення від обраної професії, що впливає на задоволеність людини працею, якою вона займається.
Ті чи інші питання мотивувалися на розкритті значення правильного вибору професії та його впливу на подальше життя особистості. Школярі задавали багато питань, зокрема: чи правильно поступати в навчальний заклад, якщо дана спеціальність не актуальна на ринку праці. “Не варто слухати чиїсь поради – прислухайтесь до себе і оберіть те, що вам до вподоби”- сказала профконсультант, але й слід не забувати про третю складову формули вибору професії – «Треба».
Фахівець розповіла дев’ятикласникам притчу про ціль життя, в якій йшлася мова про вибір професії, як свого майбутнього життя.
Про вісім проблем, вісім гострих кутів під час вибору професії також наголосила спеціаліст.
Далі відбулася міні-дискусія «Престиж робітничої професії». Основний мотив при виборі професії в більшості випадків – її престижність, а наскільки вона має попит – в розрахунок не приймається. Негативну роль відіграє і зниження авторитету робітничих професій, але це неправильно, бо кожна професія є потрібною для людини та суспільства. З цим твердженням були згідні всі учні, наводивши приклади простих робітничих професій.
Отже, учні отримали інформацію для роздумів. Залишилось зробити правильний вибір. Маємо надію, він стане ключем до їх успішного майбутнього і особистісного становлення.
На занятті виносилися такі питання: чи всі люди відчувають задоволення від тієї праці, яку вони виконують, чи може бути щасливою людина, яка не отримує задоволення від обраної професії, що впливає на задоволеність людини працею, якою вона займається.
Ті чи інші питання мотивувалися на розкритті значення правильного вибору професії та його впливу на подальше життя особистості. Школярі задавали багато питань, зокрема: чи правильно поступати в навчальний заклад, якщо дана спеціальність не актуальна на ринку праці. “Не варто слухати чиїсь поради – прислухайтесь до себе і оберіть те, що вам до вподоби”- сказала профконсультант, але й слід не забувати про третю складову формули вибору професії – «Треба».
Фахівець розповіла дев’ятикласникам притчу про ціль життя, в якій йшлася мова про вибір професії, як свого майбутнього життя.
Про вісім проблем, вісім гострих кутів під час вибору професії також наголосила спеціаліст.
Далі відбулася міні-дискусія «Престиж робітничої професії». Основний мотив при виборі професії в більшості випадків – її престижність, а наскільки вона має попит – в розрахунок не приймається. Негативну роль відіграє і зниження авторитету робітничих професій, але це неправильно, бо кожна професія є потрібною для людини та суспільства. З цим твердженням були згідні всі учні, наводивши приклади простих робітничих професій.
Отже, учні отримали інформацію для роздумів. Залишилось зробити правильний вибір. Маємо надію, він стане ключем до їх успішного майбутнього і особистісного становлення.
0 Коментарі