Підвищення якості обслуговування громадян в центрі уваги пенсійників
На заході було обговорено практику застосування законодавства з питань пенсійного забезпечення, організацію обслуговування громадян в об’єднаних територіальних громадах, форми і методи надання адміністративних послуг та їх вдосконалення.
Заступник начальника головного управління Роман Берчак зосередив увагу учасників наради на питаннях підвищення та якості обслуговування і надання послуг громадянам, як безпосередньо в центральних органах фонду, так і в адміністративних центрах об’єднаних територіальних громад.
На нараді констатувалося на покращенні організації роботи з прийому та опрацювання заяв і необхідних документів для призначення, перерахунку і виплати пенсій із використанням централізованої системи призначення і виплати пенсій, підвищення ефективності взаємодії між відділами з обслуговуванням громадян та відділами з призначення і виплати пенсій.
0 Коментарі