Новим Положенням розширено перелік осіб, для яких може запроваджуватися індивідуальна форма навчання, а саме:
– які проживають у зоні збройного конфлікту, на тимчасово окупованій території України або у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження тощо та надзвичайних ситуацій природного або техногенного характеру (з використанням дистанційної форми навчання);
– є іноземцями або особами без громадянства (діти-біженці, діти,чиї батьки подали заяви про визнання біженцями або особами, які потребують додаткового чи тимчасового захисту, діти іноземців та осіб без громадянства, які утримуються в пунктах тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства).
Навчання учнів, яким необхідно пройти медичне лікування у закладі охорони здоров’я більше одного місяця, здійснюється безпосередньо в цьому медичному закладі. Місцевим органом управління освітою за територіальним розташуванням визначається навчальний заклад, педагогічні працівники якого будуть здійснювати навчальний процес.
Крім цього, пунктом 3 розділу ІІІ Положення передбачено, що витяг з протоколу психолого-медико-педагогічної консультації не є обов’язковим для зарахування учнів на індивідуальну форму навчання окрім учнів, навчання яких потребує визначення особливих освітніх потреб, методів навчання та інших додаткових заходів навчально-виховного процесу.
Разом з тим, відповідно до частини 3 статті 29 Закону України «Про загальну середню освіту», якщо батьки або особи, які їх замінюють, всупереч висновку відповідної психолого-медико-педагогічної консультації відмовляються направляти дитину до відповідної спеціальної загальноосвітньої школи (школи-інтернату), навчання дитини проводиться за індивідуальною формою.
Роз'яснення щодо нового Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах містяться у листі, що розміщений на офіційному сайті МОН.
0 Коментарі