Шість тисяч дітей з особливими освітніми потребами пішли до садочків
З 1 вересня 6 тисяч дітей з особливими освітніми потребами пішли в інклюзивні групи закладів дошкільної освіти. Кількість груп, які розпочали працювати за планом, – 3598, що на 641 групу більше, ніж працювало у серпні.
Діти з ООП навчаються в інклюзивних групах разом зі своїми однолітками. За рахунок субвенції на підтримку осіб з особливими освітніми потребами дітям забезпечуються додаткові корекційно-розвиткові та психолого-педагогічні заняття, у тому числі індивідуальні заняття з логопедом, психологом чи іншими потрібними фахівцями. Такі заняття додатково оплачуються фахівцям, з якими укладають цивільно-правові договори, за рахунок державної субвенції на підтримку осіб ООП.
Також для дитини з особливими освітніми потребами, яка навчається в інклюзивній групі, за кошти держави закуповуються засоби для навчання (дидактичні матеріали, розвиткові іграшки, спеціальні корекційні програми, обладнання). Закупівля здійснюється відповідно до індивідуальних потреб дитини з урахуванням наданих інклюзивно-ресурсним центром рекомендацій.
З метою створення індивідуальної програми розвитку безпосередньо під потреби дитини в садках створюються команди психолого-педагогічного супроводу, в які включаються педагогічні працівники закладу, психолог, за потреби запрошується представник інклюзивно-ресурсного центру.
Для зручної роботи в інклюзивних групах кількість дітей з ООП має становити не більше трьох осіб, корекційно-розвиткові послуги можуть надаватися як індивідуально, так і в групі, наповнюваністю двоє – шестеро дітей.
Про те, як розпочати інклюзивне навчання в закладах дошкільної освіти – одне з відео МОН.
Нагадуємо, батьки можуть звернутися до інклюзивно-ресурсних центрів, через Портал ІРЦ, якщо відчувають занепокоєння щодо розвитку їхньої дитини. Послуги ІРЦ для батьків безкоштовні та повністю фінансуються державою.
0 Коментарі