У контакт-центрі МОЗ впроваджено сервіс віддалених консультацій лікарів
«Орієнтуючись на запити, які надходять до контакт-центру МОЗ, ми постійно розширюємо його можливості та перелік послуг, які можна отримати з допомогою наших операторів. Багато питань, які вже опрацював контакт-центр, було пов’язано з потребою громадян саме у медичних консультаціях. Через це з метою надання віддаленої консультативної допомоги МОЗ вирішило залучити до роботи у контакт-центрі медичних працівників», — заявив міністр.
Максим Степанов зазначив, що наразі контакт-центром МОЗ вже надано більше 350 медичних консультацій. Планується, що після аналізу запитів буде збільшено кількість медичних працівників, залучених у віддалених консультаціях.
«Ситуації бувають різні — хтось немає сімейного лікаря, а хтось не може йому додзвонитися. Зараз у постійному режимі ми аналізуємо оброблені контакт-центром запити задля розширення переліку фахівців, які надаватимуть віддалені консультації. Наше головне завдання — надати ефективну, швидку та якісну допомогу всім, хто звернувся в контакт-центр МОЗ із питаннями щодо COVID-19», — підкреслив очільник МОЗ.
Нагадаємо, що контакт-центр із протидії поширенню COVID-19 Міністерства охорони здоров’я України працює за єдиним безкоштовним номером 0-800-60-20-19 з 2 листопада 2020 року. З початку роботи за номером уже звернулося майже 100 тисяч громадян.
0 Коментарі