У Надвірній відкрили центр обслуговування клієнтів
28 квітня у Надвірнянській філії ПАТ «Прикарпаттяобленерго» на базі РЕМу відкрився Центр обслуговування клієнтів. Це уже дванадцятий за рахунком Центр у нашій області.
28 квітня у Надвірнянській філії ПАТ «Прикарпаттяобленерго» на базі РЕМу відкрився Центр обслуговування клієнтів. Це уже дванадцятий за рахунком Центр у нашій області.
На відкритті були присутні голова районної державної адміністрації Олександр Кеніз, заступник голови районної ради Ігор Писклинець, заступник голови райдержадміністрації Богдан Зеленчук, міський голова Зіновій Андрійович, директор філії ПАТ "Надвірнянський РЕМ" Дмитро Буняк, начальник відділу інформаційної політики ПАТ «Прикарпаттяобленерго» Наталя Лещишин та працівники філії. Приміщення освятив отець-декан УПЦ КП Олег Траско.
За словами Дмитра Буняка нині Надвірнянський РЕМ обслуговує понад 31 тисячу побутових та 1,3 тисячі юридичних споживачів. Щомісячно у філію за отриманням послуг звертається в середньому 1300 споживачів. Готуючись до відкриття, ми провели ремонтні роботи та створили усі умови для комфорту наших клієнтів. У новоствореному Центрі працюватиме двоє фахівців, які пройшли навчання.
Нагадаємо, що Центри обслуговування клієнтів створюються у філіях обленерго з 2011 року. Головна їх мета – зробити усі послуги обленерго максимально доступними та зручними для споживачів. Для цього робота в Центрах обслуговування клієнтів організовується за принципом «єдиного вікна», тобто, звернувшись сюди, клієнт може отримати необхідну консультацію, провести звірку розрахунків, отримати довідки, зареєструвати пільги чи замовити будь-яку послугу. При цьому немає потреби чекати під кабінетами та відвідувати різні установи.
28 квітня у Надвірнянській філії ПАТ «Прикарпаттяобленерго» на базі РЕМу відкрився Центр обслуговування клієнтів. Це уже дванадцятий за рахунком Центр у нашій області.
На відкритті були присутні голова районної державної адміністрації Олександр Кеніз, заступник голови районної ради Ігор Писклинець, заступник голови райдержадміністрації Богдан Зеленчук, міський голова Зіновій Андрійович, директор філії ПАТ "Надвірнянський РЕМ" Дмитро Буняк, начальник відділу інформаційної політики ПАТ «Прикарпаттяобленерго» Наталя Лещишин та працівники філії. Приміщення освятив отець-декан УПЦ КП Олег Траско.
За словами Дмитра Буняка нині Надвірнянський РЕМ обслуговує понад 31 тисячу побутових та 1,3 тисячі юридичних споживачів. Щомісячно у філію за отриманням послуг звертається в середньому 1300 споживачів. Готуючись до відкриття, ми провели ремонтні роботи та створили усі умови для комфорту наших клієнтів. У новоствореному Центрі працюватиме двоє фахівців, які пройшли навчання.
Нагадаємо, що Центри обслуговування клієнтів створюються у філіях обленерго з 2011 року. Головна їх мета – зробити усі послуги обленерго максимально доступними та зручними для споживачів. Для цього робота в Центрах обслуговування клієнтів організовується за принципом «єдиного вікна», тобто, звернувшись сюди, клієнт може отримати необхідну консультацію, провести звірку розрахунків, отримати довідки, зареєструвати пільги чи замовити будь-яку послугу. При цьому немає потреби чекати під кабінетами та відвідувати різні установи.
0 Коментарі