Укрпошта посилює контроль за дотриманням карантинних обмежень
Аби відвідування поштових відділень було безпечним, компанія звертається до клієнтів із проханням дотримуватися всіх заходів безпеки. Зокрема, перебувати у відділенні у захисній масці, вдягненій належним чином, дотримуватися безпечної дистанції у 1,5 метра, підходити до оператора по одному і лише після того, як попередній відвідувач завершив розрахунки за послуги.
Для мінімізації ризиків зараження Укрпошта постійно закуповує та забезпечує працівників засобами індивідуального захисту (масками, респіраторами, захисними щитками та окулярами). У відділеннях встановлені ємності із антисептиками для використання відвідувачами, проводиться дезінфекція приміщення та інші протиепідемічні заходи.
У разі виявлення клієнтами у відділенні будь-якого недотримання протиепідемічних заходів: працівники Укрпошти не вдягли захисний щиток/окуляри, маску/респіратор або неправильно використовують їх (наприклад, маска знаходиться на підборідді) прохання залишати відгук онлайн через QR-код, зображення якого розміщене у відділеннях, чи залишати повідомлення на офіційній сторінці компанії у Facebook.
Крім того, Укрпошта турбується про те, щоб протягом усього дня було рівномірне навантаження на роботу відділення та мінімальна кількість одночасно присутніх відвідувачів у відділенні. Для цього в компанії діє акція «Щасливі години для платежів»: зранку і до 13:00 клієнти сплачують комунальні та інші платежі за удвічі меншу комісію. А отримати та відправити посилку у відділеннях Укрпошти буде зручніше без черг у другій половині дня, після 13:00.
Для мінімізації навантажень на відділення та рівномірного розподілу вхідного клієнтського трафіку із 1 листопада 250 найбільш завантажених відділень Укрпошти працюють без вихідних.
Також в Укрпошті можна безпечно оплатити послуги безготівково платіжними картками у найбільш завантажених комп’ютеризованих поштових відділеннях в обласних центрах та населених пунктах, де мешкає понад 2000 жителів. Тут встановлено 5000 POS-терміналів.
Компанія закликає клієнтів за можливості користуватися послугами онлайн, не виходячи з дому. Зокрема, сплатити комунальні платежі, оформити онлайн передплату на видання, замовити ліки, оформити переказ, купити товари з інтернет-магазинів, замовити продукти та інше. Загалом мережа національного поштового оператора налічує близько 11000 відділень. Компанія доставляє відправлення у всі населені пункти України та 192 країни світу.
0 Коментарі