В обласному центрі проходить конференція з питань розвитку ІТ-освіти
Метою заходу є актуалізація інформації про освіту в ІТ для вчителів і методистів шкільної мережі області, інтеграція шкільних викладачів в освітню екосистему ІТ-галузі, а також активізація співпраці школи, позашкільних закладів та проектів з неформальної освіти, що успішно діють на території області.
Співорганізаторами заходу стали громадська організація «Івано-Франківський ІТ-кластер», департамент освіти, науки та молодіжної політики ОДА, обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, управління інвестиційної політики виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, ГО «Інша Освіта», Всеукраїнський волонтерський освітній проект «CodeClubUA», обласний державний центр науково-технічної творчості учнівської молоді, Всеукраїнський освітній проект «TECHNIC.IN.UA»/РобоклубІФ та ГО «Д.О.М.48.24».
У перший день конференції керівники та провідні спеціалісти українських ІТ-компаній ознайомили присутніх з інформацією про стан справ на ринку освітніх послуг та, зокрема, ІТ-освіти. Також відбулося обговорення шляхів вдосконалення методів навчання ІТ-спеціальностей від шкільної лави до першого робочого місця в галузі.
Цільова аудиторія – методисти, відповідальні за викладання інформатики, учителі інформатики, які пройшли навчання за спецкурсом об’єктно-орієнтованого програмування та готують учнів до інтелектуальних змагань з інформатики, керівники гуртків технічного напряму позашкільних установ.
Сьогодні на базі Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та обласної бібліотеки для дітей відбудеться серія майстер-класів та презентацій для методистів з ІКТ, з виховної роботи, вчителів інформатики, заступників директорів навчальних закладів, педагогів-організаторів, працівників позашкільних установ з питань неформальної освіти, а саме, щодо розвитку у дітей проектного мислення і командної філософії у вирішенні прикладних задач, використання навчальних наборів для технічної освіти, порталів для ІТ-освіти, STEAM-освіти та програмування як частини освітньої стратегії та ін.
0 Коментарі