Завершено дві інформаційні кампанії стосовно європейської та євроатлантичної інтеграції України
Держкомтелерадіо протягом 2019 року координував затверджені Кабінетом Міністрів України плани заходів із реалізації Концепції вдосконалення інформування громадськості з питань євроатлантичної інтеграції України на 2017-2020 роки та Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки.
У серпні-жовтні 2019 року ТОВ «ВІПМЕДІА» на замовлення Держкомтелерадіо провело 2 інформаційні кампанії: всеукраїнську інформаційно-роз’яснювальну кампанію щодо змісту і засад взаємодії України з НАТО, ролі НАТО у зміцненні міжнародної стабільності і безпеки та інформаційну кампанію, метою якої було підвищення рівня поінформованості громадян щодо успішного досвіду впровадження європейських стандартів у всіх сферах життя, в тому числі в бізнесі, науці, культурі, а також громадській діяльності в державах-членах ЄС.
У рамках першої кампанії було виготовлено цикл телепередач та сюжетів (всього 10) загальним хронометражем 225 хвилин, які транслювалися в ефірі чотирьох загальнонаціональних телевізійних каналів («5й канал», «ICTV», «Еспресо», «Прямий») та дванадцяти регіональних телеканалів («7й канал», Харківська обл; «Донбас», Донецька та Луганська області; «Репортер», Одеська обл; «Март», Миколаївська обл; «ВТВ+», Херсонська обл; «11 телеканал», Дніпропетровська обл; «Новий Чернігів», Чернігівська обл; «Віта ТБ» Вінницька обл; «ІРТ» Полтавська обл; «СТС» Сумська обл; «21 телеканал» Закарпатська обл.).
Також було підготовлено цикл радіопередач та роликів, що вийшли в ефір національних мережевих радіостанцій («НВ», «NRJ», «Пятница») загальним хронометражем 121 хв., та 4 тематичні відеоролики хронометражем 30 сек. кожний, адаптовані для ротації на телебаченні та в соціальних мережах.
Ротація роликів відбувалася на двох загальнонаціональних телеканалах – «Прямому» і «UA: Першому» (100 виходів на кожному) та на дванадцяти регіональних телеканалах (50 виходів на кожному).
Крім того, зазначені відеоролики було розміщено з таргетуванням на цільові аудиторії у соцмережах Facebook та Instagram.
У рамках цієї кампанії було також виготовлено інформаційно-роз’яснювальні друковані матеріали (буклети тиражем 150 тис, комікси для учнів закладів загальної середньої освіти тиражем 50 тис.), які розповсюджено «із рук у руки» в 12 областях України (Київська, Харківська, Донецька, Луганська, Миколаївська, Запорізька, Дніпропетровська, Одеська, Сумська, Херсонська, Закарпатська, Чернігівська).
Загальна кількість контактів аудиторії з продуктами, виготовленими і розповсюдженими в рамках кампанії, становить 35,3 млн. Зокрема, кількість контактів аудиторії з телевізійним продуктом, що розміщувався в ефірі загальнонаціональних телеканалів, дорівнює майже 17 млн, з телевізійним продуктом, що розміщувався в ефірі регіональних телеканалів – близько 10 млн, в ефірі загальнонаціональних радіостанцій – 5 650 889. Майже по 1,4 млн контактів аудиторії відбулося з відеороликами, розміщеними у соцмережах та з друкованою інформаційною продукцією.
У рамках другої інформаційної програми, яка проводилася з метою підвищення рівня поінформованості громадян щодо успішного досвіду впровадження європейських стандартів у всіх сферах життя, в тому числі в бізнесі, науці, культурі, а також громадській діяльності в державах-членах ЄС, було виготовлено цикл телепередач кількістю 9 од. загальним хронометражем 176 хвилин Ці телепередачі транслювалися в ефірі чотирьох загальнонаціональних телевізійних каналів («5й канал», «ТРК Украина», «Еспресо», «Прямий») та дванадцяти регіональних телеканалів («7й канал», Харківська обл; «Донбас», Донецька та Луганська області; «Репортер», Одеська обл; «Март», Миколаївська обл; «ВТВ+», Херсонська обл; «11 телеканал», Дніпропетровська обл; «Новий Чернігів», Чернігівська обл; «Віта ТБ» Вінницька обл; «ІРТ» Полтавська обл; «СТС» Сумська обл; «21 телеканал» Закарпатська обл.).
Також було підготовлено цикл радіопередач та роликів, які транслювалися в ефірі таких радіостанцій: «НВ», «NRJ», «Пятница», «Країна ФМ», загальним хронометражем 160 хв.
Крім того, було виготовлено 4 тематичні відеоролики хронометражем 30 сек. кожний, адаптовані для ротації на телебаченні та у соціальних мережах. Ротація роликів відбувалася на двох загальнонаціональних телеканалах («5й канал», «UA: Перший») по 100 виходів на кожному та дванадцяти регіональних телеканалах по 50 виходів на кожному. Крім того, зазначені відеоролики було розміщено з таргетуванням на цільові аудиторії у соцмережах Facebook та Instagram.
Також у рамках програми було виготовлено інформаційно-роз’яснювальні друковані матеріали (буклети тиражем 150 тис), які було розповсюджено «із рук у руки» у 12 областях України (Київська, Харківська, Донецька, Луганська, Миколаївська, Запорізька, Дніпропетровська, Одеська, Сумська, Херсонська, Закарпатська, Чернігівська).
Загальна кількість контактів аудиторії з продуктами, виготовленими і розповсюдженими в рамках кампанії становить 33,9 млн. Зокрема, кількість контактів аудиторії з телевізійним продуктом, що розміщувався в ефірі загальнонаціональних телеканалів, понад 15 млн, з телевізійним продуктом, що розміщувався в ефірі регіональних телеканалів – близько 10 млн. Кількість контактів аудиторії з аудіо продуктом, що розміщувався в ефірі загальнонаціональних радіостанцій, дорівнювала понад 6 млн, з відеороликами, розміщеними в соціальних мережах – понад 1,5 млн, з друкованою інформаційною продукцією – близько 480 тис.
Буклет «Нато – більше, ніж безпека» – http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=159438&cat_id=153126
Комікс про НАТО для учнів середньої школи – http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=159441&cat_id=153126
Буклет «Євроінтеграція можливостей. Як ЄС допомогає Україні?» – http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=159435&cat_id=153125
0 Коментарі