Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Завершено дві інформаційні кампанії стосовно європейської та євроатлантичної інтеграції України

Держкомтелерадіо протягом 2019 року координував затверджені Кабінетом Міністрів України плани заходів із реалізації Концепції вдосконалення інформування громадськості з питань євроатлантичної інтеграції України на 2017-2020 роки та Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки.
У серпні-жовтні 2019 року ТОВ «ВІПМЕДІА» на замовлення Держкомтелерадіо провело 2 інформаційні кампанії: всеукраїнську інформаційно-роз’яснювальну кампанію щодо змісту і засад взаємодії України з НАТО, ролі НАТО у зміцненні міжнародної стабільності і безпеки та інформаційну кампанію, метою якої було підвищення рівня поінформованості громадян щодо успішного досвіду впровадження європейських стандартів у всіх сферах життя, в тому числі в бізнесі, науці, культурі, а також громадській діяльності в державах-членах ЄС.

У рамках першої кампанії було виготовлено цикл телепередач та сюжетів (всього 10) загальним хронометражем 225 хвилин, які транслювалися в ефірі чотирьох загальнонаціональних телевізійних каналів («5й канал», «ICTV», «Еспресо», «Прямий») та дванадцяти регіональних телеканалів («7й канал», Харківська обл; «Донбас», Донецька та Луганська області; «Репортер», Одеська обл; «Март», Миколаївська обл; «ВТВ+», Херсонська обл; «11 телеканал», Дніпропетровська обл; «Новий Чернігів», Чернігівська обл; «Віта ТБ» Вінницька обл; «ІРТ» Полтавська обл; «СТС» Сумська обл; «21 телеканал» Закарпатська обл.).

Також було підготовлено цикл радіопередач та роликів, що вийшли в ефір національних мережевих радіостанцій («НВ», «NRJ», «Пятница») загальним хронометражем 121 хв., та 4 тематичні відеоролики хронометражем 30 сек. кожний, адаптовані для ротації на телебаченні та в соціальних мережах.

Ротація роликів відбувалася на двох загальнонаціональних телеканалах – «Прямому» і «UA: Першому» (100 виходів на кожному) та на дванадцяти регіональних телеканалах (50 виходів на кожному).

Крім того, зазначені відеоролики було розміщено з таргетуванням на цільові аудиторії у соцмережах Facebook та Instagram.

У рамках цієї кампанії було також виготовлено інформаційно-роз’яснювальні друковані матеріали (буклети тиражем 150 тис, комікси для учнів закладів загальної середньої освіти тиражем 50 тис.), які розповсюджено «із рук у руки» в 12 областях України (Київська, Харківська, Донецька, Луганська, Миколаївська, Запорізька, Дніпропетровська, Одеська, Сумська, Херсонська, Закарпатська, Чернігівська).

Загальна кількість контактів аудиторії з продуктами, виготовленими і розповсюдженими в рамках кампанії, становить 35,3 млн. Зокрема, кількість контактів аудиторії з телевізійним продуктом, що розміщувався в ефірі загальнонаціональних телеканалів, дорівнює майже 17 млн, з телевізійним продуктом, що розміщувався в ефірі регіональних телеканалів – близько 10 млн, в ефірі загальнонаціональних радіостанцій – 5 650 889. Майже по 1,4 млн контактів аудиторії відбулося з відеороликами, розміщеними у соцмережах та з друкованою інформаційною продукцією.

У рамках другої інформаційної програми, яка проводилася з метою підвищення рівня поінформованості громадян щодо успішного досвіду впровадження європейських стандартів у всіх сферах життя, в тому числі в бізнесі, науці, культурі, а також громадській діяльності в державах-членах ЄС, було виготовлено цикл телепередач кількістю 9 од. загальним хронометражем 176 хвилин Ці телепередачі транслювалися в ефірі чотирьох загальнонаціональних телевізійних каналів («5й канал», «ТРК Украина», «Еспресо», «Прямий») та дванадцяти регіональних телеканалів («7й канал», Харківська обл; «Донбас», Донецька та Луганська області; «Репортер», Одеська обл; «Март», Миколаївська обл; «ВТВ+», Херсонська обл; «11 телеканал», Дніпропетровська обл; «Новий Чернігів», Чернігівська обл; «Віта ТБ» Вінницька обл; «ІРТ» Полтавська обл; «СТС» Сумська обл; «21 телеканал» Закарпатська обл.).

Також було підготовлено цикл радіопередач та роликів, які транслювалися в ефірі таких радіостанцій: «НВ», «NRJ», «Пятница», «Країна ФМ», загальним хронометражем 160 хв.

Крім того, було виготовлено 4 тематичні відеоролики хронометражем 30 сек. кожний, адаптовані для ротації на телебаченні та у соціальних мережах. Ротація роликів відбувалася на двох загальнонаціональних телеканалах («5й канал», «UA: Перший») по 100 виходів на кожному та дванадцяти регіональних телеканалах по 50 виходів на кожному. Крім того, зазначені відеоролики було розміщено з таргетуванням на цільові аудиторії у соцмережах Facebook та Instagram.

Також у рамках програми було виготовлено інформаційно-роз’яснювальні друковані матеріали (буклети тиражем 150 тис), які було розповсюджено «із рук у руки» у 12 областях України (Київська, Харківська, Донецька, Луганська, Миколаївська, Запорізька, Дніпропетровська, Одеська, Сумська, Херсонська, Закарпатська, Чернігівська).

Загальна кількість контактів аудиторії з продуктами, виготовленими і розповсюдженими в рамках кампанії становить 33,9 млн. Зокрема, кількість контактів аудиторії з телевізійним продуктом, що розміщувався в ефірі загальнонаціональних телеканалів, понад 15 млн, з телевізійним продуктом, що розміщувався в ефірі регіональних телеканалів – близько 10 млн. Кількість контактів аудиторії з аудіо продуктом, що розміщувався в ефірі загальнонаціональних радіостанцій, дорівнювала понад 6 млн, з відеороликами, розміщеними в соціальних мережах – понад 1,5 млн, з друкованою інформаційною продукцією – близько 480 тис.

Буклет «Нато – більше, ніж безпека» – http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=159438&cat_id=153126

Комікс про НАТО для учнів середньої школи – http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=159441&cat_id=153126

Буклет «Євроінтеграція можливостей. Як ЄС допомогає Україні?» – http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=159435&cat_id=153125

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *