Відділ архітектури, містобудування, містобудівного кадастру та житлово-комунального господарства РДА

Структура відділу

Адреса:
м-н Шевченка 33
м. Надвірна, 78405

Розпорядок роботи:
понеділок – четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя

Начальник, головний архітектор району – Угринчук Тарас Іванович;
головний спеціаліст-бухгалтер – Прокопів Юрій Васильович;
головний спеціаліст – Лавришин Любов Михайлівна.

Електронна адреса відділу: Budrda@ukr.net

Інформація про хід виконання програми соціально – економічного та культурного розвитку району за 2017рік.

За 2017 рік відділом архітектури, містобудування, містобудівного кадастру та житлово-комунального господарства райдержадміністрації проводились наради по ліквідації заборгованості за використані енергоносії бюджетних установ району та комунальних підприємств району.
На території району діє одне комунальне підприємство “Надвірна-теплокомуненерго” районної ради та 7 приватних підприємств, а саме: ТзОВ “Струмок”, ТзОВ “Іфкомсервіс-Надвірна”, ТзОВ “Екоенерготепло”, ТзОВ “Карпатитеплопостач”, ТзОВ “Еко-сервіс-2012”, ТзОВ “Енергія Карпат”, ПП “Енергія ВВ”, які надають послуги з теплопостачання в заклади бюджетної сфери.
ТзОв “Іфкомсервіс-Надвірна”
Для підготовки до опалювального сезону 2017-2018 року для закладів бюджетної сфери з районного та міського бюджетів було виділено понад 100 тис. грн. на виконання ремонтно-ізоляційних робіт:
Надвірнянською міською радою проведено ряд робіт по капітальному ремонту доріг та тротуарів комунальної форми власності на що витрачено 5,5 млн. грн.. Придбано автотракторної техніки, причіпного та навісного обладнання, сміттєвоза, мікроавтобуса, легкового автомобіля на 4,07 млн. грн.
КП “Надвірннянський житловик” на протязі 2017 року за рахунок коштів місцевого бюджету виконав ремонтно-будівельних робіт в житловому фонді на суму 1, 844 млн. грн.
КП “Надвірнаводоканал” на протязі 2017 року за рахунок коштів місцевого бюджету виконано роботи по влаштуванню, ремонту водопровідних, каналізаційних та внутрішньобудинкових мереж на суму 1, 160 млн. грн.,
На реалізацію “Програма поводження з твердими побутовими відходами в Надвірнянському районі до 2020 року”, яка затверджена рішенням сесії районної ради від 08.06.2017 № 368-13/2017 за 2017 рік виділено та профінансовано:
– з районного бюджету – 180 тис. грн. для збору та утилізації ТПВ;
– з обласного екологічного фонду 2,7 млн. грн. для придбання спецтехні-ки та обладнання.
В травні поточного року з обласного екологічного фонду виділено 600 тис. грн. на придбання контейнерів для населених пунктів с. Заріччя (14шт.), Ч. Ослави (12 шт.), Ч. Потік (12 шт.), Б. Ослави (14 шт.), Битків (14 шт.) та Пнів (14 шт.). Відділом будівництва райдержадміністрації, проведено тендерні процедури щодо закупівлі контейнерів та заключено угоду з ТзОВ “ЕКО-Львів” на суму 573,520 тис. грн. на даний час контейнери завезено.
З обласного екологічного фонду на придбання спецавтомобілів для Ланчинської селищної ради – 1,450 млн. грн. (придбано), Зеленської сільської ради – 650,0 тис. грн. (кошти повернуто в обласний бюджет). Всього було виділено та профінансовано з обласного бюджету 2,7 млн. грн.
Органам місцевого самоврядування з районного бюджету виділено та профінансовано 150,0 тис. грн. для збору та утилізації ТПВ.
Також в березні поточного року рішенням сесії районної з районного бюджету КП “Сільекобуд” виділено та профінансовано – 20,0 тис. грн. на придбання автомобільних шин.
Рішенням сесії районної ради від 07.09.2017 № 395-15/2017 виділено 10,0 тис. грн. для Ланчинської селищної ради на ліквідацію стихійного Львівського сміття.
На впровадження енергоефективних та енергозберігаючих заходів для закладів бюджетної сфери району та житлового фонду в 2017 році виділено та профінансовано 7,8 млн. грн. з них з місцевих бюджетів – 6,183 млн. грн. з обласного бюджету – 1, 616 млн. грн.
Заборгованість по заробітній платі та за спожиті енергоносії в закладах бюджетної сфери та комунальних підприємствах району відсутня.
Виготовлено 237 будівельних паспортів, 29 містобудівних умов та обмежень та 5 паспортів прив’язки тимчасових споруд.

Начальник відділу архітектури,
містобудування, містобудівного кадастру
та житлово-комунального господарства
райдержадміністрації

Тарас Угринчук