Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Відділ цифрового розвитку, цифрових трасформацій, організації діяльності центру надання адміністративних послуг та державної реєстрації

Адреса:

м-н Шевченка 33

м. Надвірна, 78405

cnapdm@ukr.net

(03475)  2-91-01

Розпорядок роботи: понеділок – четвер – з 8.00 до 17.15;

п’ятниця – з 8.00 до 16.00;

обідня перерва – з 12.00 до 13.00;

вихідні дні: субота, неділя

Головний спеціаліст відділу цифрового розвитку, цифрових трансформацій, організації діяльності центрів надання адміністративних послуг та державної реєстрації районної держаної адміністрації – Марія Дмитрук

 

Довідка

про роботу відділу цифрового розвитку, цифрових трансформацій, організації діяльності центрів надання адміністративних послуг та державної реєстрації Надвірнянської районної державної адміністрації

Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій, організації діяльності центрів надання адміністративних послуг та державної реєстрації Надвірнянської районної державної адміністрації є структурним підрозділом районної державної адміністрації та забезпечує виконання покладених на нього завдань.

Основним завданням Відділу є забезпечення на території району реалізації державної політики у сфері:

1) цифровізації, цифрового розвитку;

2) цифрових трансформацій;;

3) організації діяльності центрів надання адміністративних послуг та державної реєстрації;

Відділ відповідно до визначених повноважень виконує такі завдання:

проведення нарад, конференцій, форумів, семінарів, консультацій, інших інформаційно-просвітницьких заходів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій, електронного урядування, розвитку телекомунікаційних технологій та зв’язку, кіберзахисту, технічного захисту інформації, розвитку інфраструктури широкосмугового доступу до Інтернету, розвитку IT-індустрії, цифрової економіки, цифрових інновацій та технологій, розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян в Надвірнянському районі;

-організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів та реєстраційних справ, відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Таким чином з 1 січня 2023 року по даний час до відділу поступило 655 реєстраційних справ, з них:

  • 485 реєстраційних справ по фізичних особах – підприємцях;
  • 170 реєстраційних справ по юридичних особах;

В порядку, визначеному законодавством України, здійснює моніторинг роботи центрів надання адміністративних послуг, щодо надання адміністративних послуг та належного обслуговування громадян і суб’єктів господарювання у Надвірнянському районі.