Звернення громадян

Шановний користувачу, до Вашої уваги поштова адреса та адреса електронної пошти відділу документообігу, контролю та звернень громадян апарату райдержадміністрації:
Телефон: (03475) 2 -91-10

Поштова адреса: Надвірнянська районна державна адміністрація

Відділ документообігу та звернень
громадян апарату РДА
м-н Шевченка 33
м. Надвірна, 78405

Електронна пошта: zagal@nadrda.gov.ua  – адреса електронної пошти, яка відповідає за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції

Надвірнянською районною державною адміністрацією у 2020 році здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
До Надвірнянської райдержадміністрації від жителів району надійшло 147 звернень громадян.
З них: на особистому прийомі зареєстровано 17 звернень, на “гарячу” телефонну лінію при райдержадміністрації – 3, надійшло поштою – 130 звернень.
Кількість звернень до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня склала 722. З них: від Офісу Президента України – 25 звернень, Кабінету Міністрів України – 11 звернень, Верховної Ради України – 3, обласної державної адміністрації – 38 звернень, урядова гаряча лінія – 645 звернень.
Протягом звітного періоду громадянами у своїх зверненнях було порушено 869 питань. Одним із основних питань, з якими звертались громадяни – питання соціального захисту населення. Передусім це питання надання одноразової матеріальної допомоги, призначення житлової субсидії та виплати коштів по монетизації. Питання охорони здоров’я, що стосувалися придбання ліків по пільгових рецептах . Важливим для мешканців району залишається також вирішення питань аграрної політики та земельних відносин. Зокрема, авторами звернень порушувались питання щодо приватизації земельних ділянок, врегулювання земельних конфліктів тощо.
Серед основних питань актуальної проблематики, які порушували мешканці району, були і питання транспорту та зв’язку. Найчастіше у цій тематичній групі порушувались питання щодо транспортного сполучення та вартості перевезень.
Найбільша кількість звернень до райдержадміністрації надійшла з таких населених пунктів:
с. Пасічна; смт. Битків; с.Зелена.
Найбільше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від жителів таких населених пунктів:
смт. Делятин ( призначення субсидій); с.Пасічна; с.Зелена (ремонт дороги); смт. Битків( земельні питання); с. Пнів(призначення субсидій).
За 2020 рік зареєстровано 38 інформаційні запити «Про доступ до публічної інформації», які в повному обсязі були виконані.
Керівництвом райдержадміністрації особливу увагу приділялося вирішенню проблем, з якими зверталися громадяни пільгових категорій: учасники АТО-ООС, учасники війни та бойових дій та пільгової категорії населення.
Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у райдержадміністрації здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено організаційні заходи щодо виконання його положень:
– забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії при райдержадміністрації (розпорядження райдержадміністрації від 16.03.2018р. № 46 «Про затвердження Положення про Гарячу телефонну лінію районної державної адміністрації та Положення про телефон довіри»);
– затверджено графіки особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації (розпорядження райдержадміністрації від 21.12.2018р. № 351 “Про організацію прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації”;
– розпорядження районної державної адміністрації від 17.01.2019 року № 19 « Про здійснення контролю за роботою із звернень громадян»;
– розпорядження районної державної адміністрації від 11.01.2019 року № 53 “Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян” ;
– проводилась відповідна робота щодо надання методичної та практичної допомоги структурним підрозділам райдержадміністрації та виконкомам селищної і сільських рад у роботі із зверненнями громадян.

Відповідно до абзацу 2 пункту 5 Указу Президента України з метою здійснення додаткових заходів, спрямованих на поліпшення інформованості населення. Для реалізації конституційних прав громадян на звернення висвітлюється на офіційному сайті райдержадміністрації графіки особистих та виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації та облдержадміністрації, а також інформації про стан розгляду звернень громадян в районі.
Відповідно до абзаців 2 та 4 пункту 5 Указу Президента України розпорядженням райдержадміністрації від 17.01.2019 № 19 “Про здійснення контролю за роботою із зверненнями громадян” працівниками відділу управління персоналом документообігу та контролю виконкомам сільських рад надавалась методична та практична допомога у роботі із зверненнями громадян та документами.
На виконання абзацу 2 пункту 6 Указу Президента України систематично здійснювався аналіз та узагальнення стану роботи зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації за підсумками відповідного періоду. Інформація та статистичні звіти надсилаються в облдержадміністрацію.
Слід зауважити, що найчастіше звертаються зі своїми проблемами до різних органів влади пенсіонери та малозахищені верстви населення. У більшості випадків звернення задовольняються. Але багато звернень потребують звичайного роз’яснення.
У райдержадміністрації створено необхідні умови для участі заявників у розгляді поданих ними звернень, надається можливість ознайомлюватися з матеріалами перевірок під час розгляду звернень.
Щоденно ведеться реєстрація усних, письмових звернень громадян в автоматизованій системі “Звернення”, що значно покращило роботу із зверненнями ( окремо АС “Звернення” – звернення до облдержадміністрації включаючи звернення до Офісу Президента України та Кабінету Міністрів України, звернення до райдержадміністрації та урядову “гарячу” лінію) .
Надсилаються нагадування виконавцям з метою недопущення порушень термінів розгляду ними звернень громадян.
Роботі із зверненнями громадян районна державна адміністрація постійно приділяє велику увагу. Відповідальних працівників, які безпосередньо розглядають звернення, налаштовують на практичне вирішення всіх проблем. Це один із пріоритетних напрямів роботи райдержадміністрації. Самі ж звернення розглядають, як важливе джерело інформації про реальний стан справ із соціальним захистом краян, якістю послуг, які надають різні підприємства та установи району.

Додатки