Засідання громадського антикорупційного комітету при райдержадміністрації.
26 грудня 2013 року відбулось чергове засідання громадського антикорупційного комітету при райдержадміністрації. Голова комітету Микола Забачинський проінформував присутніх про проведену роботу в поточному році, питання, які залишаються на контролі в комітеті, та про план роботи на наступний рік. Напередодні про це в письмовій формі було проінформовано голову громадського антикорупційного комітету при обласній державній адміністрації Василя Тинкована. Також пан Забачинський повідомив присут-нім про значну подію в житті району, яка безпосередньо стосується протидії корупції. Мова йшла про відкриття Центру надання адміністративних послуг Надвірнянської районної державної адміністрації.
Відкриття Центру означає, що будь-який житель району, який раніше звертався в ту чи іншу державну установу (суб’єкта надання адмінпослуг) з приводу певної послуги, буде звертатись не в установу, а в Центр, де йому кваліфіковані працівники нададуть потрібні роз'яснення, відберуть необхідний пакет документів і вкажуть час, коли людина (заявник) зможе отримати потрібну їйпослугу чи документ.Тобто, з відкриттям Центру заявник не буде контактувати, просити, "бігати по установах", "задобрювати" того чи іншого службовця з приводу необхідної довідки чи документа. Все це буде виконуватись Центром за принципом "єдиного вікна": в одне "вікно" людина звертається і через певний час через це ж "вікно" одержує послугу. При цьому ні в заявника не буде можливості запропонувати хабар, ні в безпосередніх виконавців – взяти його чи спонукати до нього.
Отже, в районі виконано один із важливих пунктів Державної програми щодо запобігання і протидії корупції на 2011-2015 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2011 року № 1240.
Відкриття Центру означає, що будь-який житель району, який раніше звертався в ту чи іншу державну установу (суб’єкта надання адмінпослуг) з приводу певної послуги, буде звертатись не в установу, а в Центр, де йому кваліфіковані працівники нададуть потрібні роз'яснення, відберуть необхідний пакет документів і вкажуть час, коли людина (заявник) зможе отримати потрібну їйпослугу чи документ.Тобто, з відкриттям Центру заявник не буде контактувати, просити, "бігати по установах", "задобрювати" того чи іншого службовця з приводу необхідної довідки чи документа. Все це буде виконуватись Центром за принципом "єдиного вікна": в одне "вікно" людина звертається і через певний час через це ж "вікно" одержує послугу. При цьому ні в заявника не буде можливості запропонувати хабар, ні в безпосередніх виконавців – взяти його чи спонукати до нього.
Отже, в районі виконано один із важливих пунктів Державної програми щодо запобігання і протидії корупції на 2011-2015 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2011 року № 1240.
0 Коментарі