Івано-Франківщина – серед лідерів за кількістю опрацьованих звернень до контакт-центру МОЗу
Зокрема зазначалося, що протягом місяця роботи національного контакт-центру МОЗ України з протидії поширенню COVID-19 до нього звернулося понад 66 тисяч громадян: 15 586 дзвінків було опрацьовано автоматичними системами (IVR); 50 899 — спрямовано на операторів; 6 141 зареєстрованих звернень передано для опрацювання до місцевих державних адміністрацій. Лідерами з опрацювання звернень громадян стали Волинська, Хмельницька, Вінницька, Житомирська, Полтавська, Івано-Франківська, Львівська, Херсонська, Миколаївська області.
Найбільш актуальними питаннями, з якими зверталися українці до контакт-центру, були питання діагностики — 56,98% (7 674 дзвінків); запити щодо інформації про COVID-19 — 19,36% (2 607 дзвінків); самоізоляції та обсервації — 16,78% (2 260 дзвінків); запитання від медичних працівників — 6,88% (926 дзвінків).
Додамо, що функція запиту щодо виїзду мобільної бригади через контакт-центр працює в тестовому режимі. Вже відбулося понад 180 виїздів мобільних бригад. Оператори центру не є лікарями, отже не приймають рішень щодо доцільності виїзду мобільних бригад. Таке рішення беруть на себе мобільні бригади на основі запиту до контакт-центру.
Окрім цього, Міністерство охорони здоров’я України впроваджує нові онлайн-інструменти для протидії поширенню коронавірусної хвороби COVID-19. Спільно з Міністерством цифрової трансформації України проводиться робота над удосконаленням мобільного застосунку «Вдома». Цей застосунок, як і інші цифрові інструменти, що впроваджуються зараз в усьому світі, покликаний допомогти забезпечити безпеку громадян у період пандемії.
«Вдома» — додаток, призначений для моніторингу за дотриманням умов самоізоляції. Вийшла нова версія застосунку, яка передбачатиме: таймер на 24 години для досягнення користувачем місця самоізоляції; дію «Покинути місце самоізоляції»; функцію перевірки наявності симптомів; розділ «Інформатор про контактних осіб»; аналітику по регіонах та ін.
0 Коментарі