Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

На урядовій селекторній нараді йшлося про освітню та медичну реформи в умовах децентралізації

23 квітня під головуванням віце-прем’єр-міністра України – міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадія Зубка відбулася селекторна нарада з актуальних питань реформування сфер освіти та охорони здоров’я в умовах децентралізації.

23 квітня під головуванням віце-прем’єр-міністра України – міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадія Зубка відбулася селекторна нарада з актуальних питань реформування сфер освіти та охорони здоров’я в умовах децентралізації.
Івано-Франківщину в регіональній студії представляли заступник голови обласної державної адміністрації Богдан Кобилянський, директор департаменту освіти, науки та молодіжної політики ОДА Віктор Кімакович, радник з питань муніципальних послуг Івано-Франківського центру розвитку місцевого самоврядування Марія Баран.
 
У ході наради віце-прем’єр-міністр України підкреслив, що реформа децентралізації показує наочний результат у сфері освіти. Сьогодні ми маємо декілька основних блоків завдань. Це розбудова мережі опорних шкіл, запровадження з 1 вересня у всіх школах Нової української школи з одночасною розбудовою нового освітнього простору і третє, інклюзивне навчання. Серед завдань також забезпечення шкіл сучасним обладнанням, автобусами, будівництво інфраструктури навколо опорних шкіл тощо.
 
 «В Україні створено 504 опорні школи, до яких доєднано 970 філій. Порівнюючи з 2016 роком, коли їх було 137, за півтора роки ми створили 367 таких шкіл. В цьому процесі є області лідери –  найбільше опорних шкіл у Кіровоградській (66), Львівській (44), Житомирській (36), Київській (34) та Чернігівській (30) областях. Питання створення опорних шкіл в ОТГ також є пріоритетним. Створено 208 опорних шкіл в ОТГ, до яких додалося ще 390 філій», – наголосив Генадій Зубко
 
«Невід’ємною частиною створення нового освітнього простору є інклюзія. Сьогодні в опорних школах створено 514 класів з інклюзивним навчанням та навчаються понад дві тисячі учнів з особливими освітніми потребами» – наголошував посадовець.
 
За його словами, вже другий рік поспіль із Державного бюджету надходить на місця субвенція для дітей з особливими освітніми потребами. Крім інклюзивних класів і державної субвенції, місцевим бюджетам в розмірі 300 млн грн на підтримку осіб з особливими освітніми потребами. Наразі  гостро стоїть питання щодо створення інклюзивно-ресурсних центрів.
 
Водночас на нараді було розглянуто питання впровадження першого етапу медичної реформи в Україні, зокрема, йшлося укладання з терапевтами, педіатрами та сімейними лікарями декларації про надання медичних послуг. Також було наголошено на необхідності затвердження мережі закладів охорони здоров’я в кожній області.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *