ДПІ в Надвірнянському районі інформує
Для вступу до навчальних закладів обов’язково отримайте реєстраційний номер облікової карки платника податків
Для вступу до навчальних закладів обов’язково отримайте реєстраційний номер облікової карки платника податків
Усім випускникам шкіл, котрі ще не отримали реєстраційний номер облікової карки платника податків, варто негайно звернутися до центру обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі, – наголошують у ДПІ у Надвірнянському районі Головному управлінні Міндоходів у Івано-Франківській області.
Дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків вносяться до справи абітурієнтів вишів та середніх спеціальних навчальних закладів. Тому без реєстраційного номера (ідентифікаційного коду) у вступників виникнуть проблеми в приймальних комісіях.
Якщо випускник ще не досягнув 16-річчя, подбати про реєстраційний номер облікової картки платника податків повинні батьки.
Довідково: якщо з релігійних міркувань громадянин відмовляється від присвоєння ідентифікаційного коду, то йому в паспорті ставиться відмітка про облік в окремому реєстрі Державного реєстру фізичних осіб за прізвищем, ім’ям, по – батькові та серією і номером паспорту. (ст. 70 Податкового кодексу України).
Протягом цього року більше 1500 громадян отримали реєстраційний номер облікової карки платника податків
30 травня – останній термін сплати збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства за квітень 2014 року
Міністерство доходів і зборів України нагадує, що 30 травня 2014 року закінчується термін сплати збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства за квітень 2014 року.
Платниками збору є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво.
Платники подають розрахунок щомісяця протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного місяця, за місцем перебування на податковому обліку. Суму збору, зазначену в розрахунку, платник зобов’язаний сплатити протягом десяти календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання розрахунка.
Порядок справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 р. № 587.
Вразі призупинки на певний період ведення своєї діяльності СГ повинен подавати податкову звітність
Якщо платник податків вирішив на певний період призупинити ведення своєї господарської діяльності, то податкову звітність він все рівно повинен подавати. Тобто, платник податків зобов’язаний за кожний встановлений Податковим кодексом України звітний період (далі – ПКУ) подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до ПКУ незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Таким чином звітність подається до контролюючого органу, в якому платник перебуває на обліку до моменту ліквідації платника податку.
Подання податкової декларації визначено ст.49 ПКУ. Також з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 135.02).
30 травня – останній день сплати земельного податку за квітень 2014 року
30 травня 2014 року закінчується строк сплати земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (крім громадян) за квітень 2014 року.
Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
Юридичні особи-платники плати за землю самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня.
Сума податку, визначена у податковій декларації на поточний рік, сплачується юридичними особами рівними частками щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем звітного місяця (п.287.3 ст.287 Податкового кодексу України). Тобто, останній день сплати плати за землю за квітень поточного року – 30 травня 2014 року.
Порядок обчислення плати за землю та строк її сплати регулюється статтями 286-287 розділу ХІІІ Податкового кодексу України (із змінами і доповненнями).
Дії платника ПДВ у разі відмови з боку продавця товарів чи послуг надати податкову накладну.
У разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення чи порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника. Ця заява є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. Таке право зберігається за ним протягом 60 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення чи порядок реєстрації в Єдиному реєстрі.
Також, до заяви потрібно додати копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України ”Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Відповідна норма визначена п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.
Розпочато відшкодування ПДВ облігаціями.
21 травня цього року прийнято Постанову Кабінету Міністрів України № 139 «Про випуск облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум податку на додану вартість», яка визначає умови і порядок випуску облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум ПДВ. Про це повідомила управління оподаткування та контролю окремих об’єктів і операцій ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області Оксана Грушецька.
За словами посадовця, платники податку на додану вартість, які мають суми податку, задекларовані до відшкодування до 1 січня 2014 року і не відшкодовані станом на 03.04.2014 року, можуть оформити облігації внутрішньої державної позики. Строк обігу облігацій складає 5 років за номінальною вартістю кратною 1000 гривень.
Отримати відшкодування ПДВ у вигляді облігацій можна на добровільних засадах. Для цього платнику податків необхідно дотримуватися умов, визначених Постановою та подати заяву про оформлення відшкодування ПДВ облігаціями до органу Міндоходів. Такий порядок визначений Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» від 27.03.2014 р. № 1165-VII, який набрав чинності з 03.04.2014 р.
За неподання протягом року податкової звітності – державну реєстрацію платників можуть скасувати
Підставами для винесення судом рішення про припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, зокрема, є неподання протягом року органам доходів і зборів податкових декларацій і документів фінансової звітності. Така норма зазначена статтями 38 та 49 Закону України від 15.05.2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» із змінами та доповненнями.
Податковим кодексом України встановлено основні базові звітні періоди – календарний місяць, календарний квартал та календарний рік. Для подання місячної податкової звітності встановлено граничний термін – протягом 20 календарних днів, що настають за звітним місяцем, а для квартальної звітності – протягом 40 календарних днів після закінчення кварталу та для календарного року – протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного податкового року (ст.49 ПКУ).
Платник податків зобов’язаний за кожний встановлений Податковим кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді (п.49.1, 49.2 ст.49 ПКУ).
Роз’яснення щодо подання звітності, сплати та нарахування податків розміщені у загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі Міндоходів – «ЗІР» на офіційному веб – порталі Міністерства доходів і зборів (http://zir.minrd.gov.ua).
Безоплатна передача і ПДВ
Відповідно до підпункту 14.1.13 статті 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) безоплатна передача товарів, робіт, послуг, необоротних активів – це їх передача без висунення вимоги щодо компенсації їх вартості або їх повернення.
Згідно з пунктом 188.1 ПКУ база оподаткування ПДВ операцій з постачання товарів, робіт, послуг визначається, виходячи з їх договірної вартості (у разі здійснення контрольованих операцій – не нижче звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 ПКУ) з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.
Безоплатна передача товарів передбачає, що договірна вартість дорівнює нулю, тому й податкові зобов’язання з ПДВ за цією операцією дорівнюють також нулю (якщо це неконтрольована операція).
Безоплатна передача товарів, робіт, послуг не відноситься до господарської діяльності, оскільки вона не спрямована на отримання доходу.
Таким чином, при безоплатній передачі товарів, робіт, послуг, необоротних активів платник податку зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання з ПДВ відповідно до пункту 198.5 «г» ПКУ, виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до п. 189.1 ПКУ, якщо під час їх придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту.
База оподаткування за необоротними активами визначається, виходячи з балансової (залишкової) вартості, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції, а за товарами, роботами, послугами – виходячи з вартості їх придбання відповідно до пункту 189.1 ПКУ.
Кількість поданих звітів в електронній формі зростає
З початку ц.р. клієнтами Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів в Івано-Франківській області стали більше 500 платників податків Надвірнянського району.
За останній звітній період квітень місяць 97% платників ЄСВ подали звітність в електронному вигляді по E–mail, майже всі платники ПДВ подають звітність в електронному вигляді.
За січень-квітень поточного року 6747 податкових звітів прийнято через мережу Інтернет, що становить 81% від загальної кількості прийнятих звітів. Звертаємо увагу, що у випадку коли у платника податків виникають зміни облікових даних (змінюються посадові особи, податкова адреса), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів.
«Нагадаємо, що відповідно до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233 «Про подання електронної податкової звітності», платник податку може надіслати до органу доходів і зборів засобами телекомунікаційного зв’язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом доходів і зборів укладено договір про визнання електронних документів, а також органу доходів і зборів надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів»,-повідомила перший заступник начальника ДПІ у Надвірнянському районі Мирослава Гринчук.
У разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування подайте довідку 20-ОПП
Відповідно до форми повідомлення № 20-ОПП у разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування (зміну типу, найменування, місцезнаходження або стану об’єкта оподаткування), платник податків надає до територіального органу Міндоходів за місцем реєстрації, повідомлення за ф. № 20-ОПП з оновленою інформацією. Для внесення змін про об’єкти оподаткування, у другій графі відомостей про об’єкти оподаткування зазначається код ознаки надання інформації 3 «Надання інформації щодо зміни відомостей про об’єкт оподаткування (зміна типу, найменування, місцезнаходження тощо».
У разі зміни призначення об’єкта оподаткування або його перепрофілювання інформація щодо такого об’єкта оподаткування надається в повідомленні двома рядками, а саме:
– у рядку з інформацією про закриття об’єкта оподаткування, призначення якого змінюється, у другій графі відомостей про об’єкти оподаткування зазначається код ознаки надання інформації 4 «Надання інформації про зміну стану об’єкта оподаткування»;
– у рядку з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування у другій графі відомостей про об’єкти оподаткування відображається код ознаки надання інформації 2 «Надання інформації про новий об’єкт оподаткування».
Якщо ви на спрощеній системі –маєте право на відпустку
«Фізичні особи підприємці – платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів»,- інформує ДПІ у Ндвірнянському районі ГУ Міндоходів у Івано-Франківській області.
Спрощенці першої і другої груп сплачують єдиний податок авансовими внесками не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.
Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється податківцями на підставі заяви такого платника щодо: розміру обраної ставки єдиного податку, періоду щорічної відпустки, терміну тимчасової втрати працездатності. При цьому, нормами податкового законодавства не передбачено окремого терміну подання заяви щодо періоду щорічної відпустки і терміну подання заяви щодо тимчасової втрати працездатності.
Тому, з метою уникнення порушення терміну сплати авансових платежів рекомендується подавати до контролюючого органу заяву щодо періоду щорічної відпустки до початку відпустки, а заяву щодо терміну втрати працездатності з копією листка непрацездатності – одразу після закінчення лікарняного.
Протягом цього року правом на відпустку скористались -75 фізичних осіб-підприємів.
Додаткову інформацію можна отримати в Центрі обслуговування платників податків ДПІ у Надвірнянському районі.
Для вступу до навчальних закладів обов’язково отримайте реєстраційний номер облікової карки платника податків
Усім випускникам шкіл, котрі ще не отримали реєстраційний номер облікової карки платника податків, варто негайно звернутися до центру обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі, – наголошують у ДПІ у Надвірнянському районі Головному управлінні Міндоходів у Івано-Франківській області.
Дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків вносяться до справи абітурієнтів вишів та середніх спеціальних навчальних закладів. Тому без реєстраційного номера (ідентифікаційного коду) у вступників виникнуть проблеми в приймальних комісіях.
Якщо випускник ще не досягнув 16-річчя, подбати про реєстраційний номер облікової картки платника податків повинні батьки.
Довідково: якщо з релігійних міркувань громадянин відмовляється від присвоєння ідентифікаційного коду, то йому в паспорті ставиться відмітка про облік в окремому реєстрі Державного реєстру фізичних осіб за прізвищем, ім’ям, по – батькові та серією і номером паспорту. (ст. 70 Податкового кодексу України).
Протягом цього року більше 1500 громадян отримали реєстраційний номер облікової карки платника податків
30 травня – останній термін сплати збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства за квітень 2014 року
Міністерство доходів і зборів України нагадує, що 30 травня 2014 року закінчується термін сплати збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства за квітень 2014 року.
Платниками збору є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво.
Платники подають розрахунок щомісяця протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного місяця, за місцем перебування на податковому обліку. Суму збору, зазначену в розрахунку, платник зобов’язаний сплатити протягом десяти календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання розрахунка.
Порядок справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 р. № 587.
Вразі призупинки на певний період ведення своєї діяльності СГ повинен подавати податкову звітність
Якщо платник податків вирішив на певний період призупинити ведення своєї господарської діяльності, то податкову звітність він все рівно повинен подавати. Тобто, платник податків зобов’язаний за кожний встановлений Податковим кодексом України звітний період (далі – ПКУ) подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до ПКУ незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Таким чином звітність подається до контролюючого органу, в якому платник перебуває на обліку до моменту ліквідації платника податку.
Подання податкової декларації визначено ст.49 ПКУ. Також з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 135.02).
30 травня – останній день сплати земельного податку за квітень 2014 року
30 травня 2014 року закінчується строк сплати земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (крім громадян) за квітень 2014 року.
Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.
Юридичні особи-платники плати за землю самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня.
Сума податку, визначена у податковій декларації на поточний рік, сплачується юридичними особами рівними частками щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім днем звітного місяця (п.287.3 ст.287 Податкового кодексу України). Тобто, останній день сплати плати за землю за квітень поточного року – 30 травня 2014 року.
Порядок обчислення плати за землю та строк її сплати регулюється статтями 286-287 розділу ХІІІ Податкового кодексу України (із змінами і доповненнями).
Дії платника ПДВ у разі відмови з боку продавця товарів чи послуг надати податкову накладну
У разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або в разі порушення ним порядку її заповнення чи порядку реєстрації в Єдиному реєстрі покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника. Ця заява є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту. Таке право зберігається за ним протягом 60 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення чи порядок реєстрації в Єдиному реєстрі.
Також, до заяви потрібно додати копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України ”Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Відповідна норма визначена п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.
Розпочато відшкодування ПДВ облігаціями
21 травня цього року прийнято Постанову Кабінету Міністрів України № 139 «Про випуск облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум податку на додану вартість», яка визначає умови і порядок випуску облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум ПДВ. Про це повідомила управління оподаткування та контролю окремих об’єктів і операцій ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області Оксана Грушецька.
За словами посадовця, платники податку на додану вартість, які мають суми податку, задекларовані до відшкодування до 1 січня 2014 року і не відшкодовані станом на 03.04.2014 року, можуть оформити облігації внутрішньої державної позики. Строк обігу облігацій складає 5 років за номінальною вартістю кратною 1000 гривень.
Отримати відшкодування ПДВ у вигляді облігацій можна на добровільних засадах. Для цього платнику податків необхідно дотримуватися умов, визначених Постановою та подати заяву про оформлення відшкодування ПДВ облігаціями до органу Міндоходів. Такий порядок визначений Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» від 27.03.2014 р. № 1165-VII, який набрав чинності з 03.04.2014 р.
За неподання протягом року податкової звітності – державну реєстрацію платників можуть скасувати.
Підставами для винесення судом рішення про припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, зокрема, є неподання протягом року органам доходів і зборів податкових декларацій і документів фінансової звітності. Така норма зазначена статтями 38 та 49 Закону України від 15.05.2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» із змінами та доповненнями.
Податковим кодексом України встановлено основні базові звітні періоди – календарний місяць, календарний квартал та календарний рік. Для подання місячної податкової звітності встановлено граничний термін – протягом 20 календарних днів, що настають за звітним місяцем, а для квартальної звітності – протягом 40 календарних днів після закінчення кварталу та для календарного року – протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного податкового року (ст.49 ПКУ).
Платник податків зобов’язаний за кожний встановлений Податковим кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді (п.49.1, 49.2 ст.49 ПКУ).
Роз’яснення щодо подання звітності, сплати та нарахування податків розміщені у загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі Міндоходів – «ЗІР» на офіційному веб – порталі Міністерства доходів і зборів (http://zir.minrd.gov.ua).
Безоплатна передача і ПДВ
Відповідно до підпункту 14.1.13 статті 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) безоплатна передача товарів, робіт, послуг, необоротних активів – це їх передача без висунення вимоги щодо компенсації їх вартості або їх повернення.
Згідно з пунктом 188.1 ПКУ база оподаткування ПДВ операцій з постачання товарів, робіт, послуг визначається, виходячи з їх договірної вартості (у разі здійснення контрольованих операцій – не нижче звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 ПКУ) з урахуванням загальнодержавних податків та зборів.
Безоплатна передача товарів передбачає, що договірна вартість дорівнює нулю, тому й податкові зобов’язання з ПДВ за цією операцією дорівнюють також нулю (якщо це неконтрольована операція).
Безоплатна передача товарів, робіт, послуг не відноситься до господарської діяльності, оскільки вона не спрямована на отримання доходу.
Таким чином, при безоплатній передачі товарів, робіт, послуг, необоротних активів платник податку зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання з ПДВ відповідно до пункту 198.5 «г» ПКУ, виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до п. 189.1 ПКУ, якщо під час їх придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту.
База оподаткування за необоротними активами визначається, виходячи з балансової (залишкової) вартості, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції, а за товарами, роботами, послугами – виходячи з вартості їх придбання відповідно до пункту 189.1 ПКУ.
Кількість поданих звітів в електронній формі зростає.
З початку ц.р. клієнтами Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів в Івано-Франківській області стали більше 500 платників податків Надвірнянського району.
За останній звітній період квітень місяць 97% платників ЄСВ подали звітність в електронному вигляді по E–mail, майже всі платники ПДВ подають звітність в електронному вигляді.
За січень-квітень поточного року 6747 податкових звітів прийнято через мережу Інтернет, що становить 81% від загальної кількості прийнятих звітів. Звертаємо увагу, що у випадку коли у платника податків виникають зміни облікових даних (змінюються посадові особи, податкова адреса), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів.
«Нагадаємо, що відповідно до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233 «Про подання електронної податкової звітності», платник податку може надіслати до органу доходів і зборів засобами телекомунікаційного зв’язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом доходів і зборів укладено договір про визнання електронних документів, а також органу доходів і зборів надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів»,-повідомила перший заступник начальника ДПІ у Надвірнянському районі Мирослава Гринчук.
У разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування подайте довідку 20-ОПП.
Відповідно до форми повідомлення № 20-ОПП у разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування (зміну типу, найменування, місцезнаходження або стану об’єкта оподаткування), платник податків надає до територіального органу Міндоходів за місцем реєстрації, повідомлення за ф. № 20-ОПП з оновленою інформацією. Для внесення змін про об’єкти оподаткування, у другій графі відомостей про об’єкти оподаткування зазначається код ознаки надання інформації 3 «Надання інформації щодо зміни відомостей про об’єкт оподаткування (зміна типу, найменування, місцезнаходження тощо».
У разі зміни призначення об’єкта оподаткування або його перепрофілювання інформація щодо такого об’єкта оподаткування надається в повідомленні двома рядками, а саме:
– у рядку з інформацією про закриття об’єкта оподаткування, призначення якого змінюється, у другій графі відомостей про об’єкти оподаткування зазначається код ознаки надання інформації 4 «Надання інформації про зміну стану об’єкта оподаткування»;
– у рядку з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування у другій графі відомостей про об’єкти оподаткування відображається код ознаки надання інформації 2 «Надання інформації про новий об’єкт оподаткування».
Якщо ви на спрощеній системі –маєте право на відпустку.
«Фізичні особи підприємці – платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів»,- інформує ДПІ у Ндвірнянському районі ГУ Міндоходів у Івано-Франківській області.
Спрощенці першої і другої груп сплачують єдиний податок авансовими внесками не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.
Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється податківцями на підставі заяви такого платника щодо: розміру обраної ставки єдиного податку, періоду щорічної відпустки, терміну тимчасової втрати працездатності. При цьому, нормами податкового законодавства не передбачено окремого терміну подання заяви щодо періоду щорічної відпустки і терміну подання заяви щодо тимчасової втрати працездатності.
Тому, з метою уникнення порушення терміну сплати авансових платежів рекомендується подавати до контролюючого органу заяву щодо періоду щорічної відпустки до початку відпустки, а заяву щодо терміну втрати працездатності з копією листка непрацездатності – одразу після закінчення лікарняного.
Протягом цього року правом на відпустку скористались -75 фізичних осіб-підприємів.
Додаткову інформацію можна отримати в Центрі обслуговування платників податків ДПІ у Надвірнянському районі.
0 Коментарі