ДПІ в Надвірнянському районі інформує
Надвірнянщина: за 10 місяців місцевий бюджет отримав понад 800 тис. грн. плати за ліцензії
За підсумками січня-жовтня 2015 року місцевий бюджет Надвірнянщинипоповнивсяна 806тис.грн. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Це на 43тис.грн., або на 5,6% більше, ніж у січні-жовтні 2014 року.
Надвірнянщина: за 10 місяців місцевий бюджет отримав понад 800 тис. грн. плати за ліцензії
За підсумками січня-жовтня 2015 року місцевий бюджет Надвірнянщинипоповнивсяна 806тис.грн. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Це на 43тис.грн., або на 5,6% більше, ніж у січні-жовтні 2014 року.
Окрім цього, з початку року місцеві бюджети більш якна 8млн.грн. поповнились завдяки акцизному податку від реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Нагадаємо, що з 1 липня 2015 року діяльність з виробництва, імпорту, експорту, оптової або роздрібної торгівлі пивом підлягає ліцензуванню на загальних підставах, передбачених для алкогольних напоїв.
Платники ДПІ у Надвірнянському районі цьогоріч вже сплатили майже 195мільйонівгривень єдиного соціального внеску
За десять місяців 2015 року від представників господарюючих структур та бізнесу, які перебувають на обліку в ДПІу Надвірнянському районі, надійшло 194,5мільйона гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування,- повідомляє ДПІ у Надвірнянському районі ГУ ДФС у Івано-Франківській області.Надходження в порівнянні з минулим роком зросли 13,4 млн.грн.
За жовтень цього року платниками забезпечено надходження в сумі 20,8 млн грн..
За словами начальника ДПІ у Надвірнянському районі Василя Гнатюка, стабільне надходження ЄСВ допомагає вчасно виплачувати пенсії, забезпечувати соціальні гарантії громадян та виплачувати допомогу під час тимчасової втрати працездатності. Ці соціальні аспекти добре розуміють наші роботодавці, які відповідально сплачують цей платіж.
При цьому, посадовець підкреслив, що звітність з ЄСВ можна подавати в електронному вигляді. Це значно заощаджує час місцевих платників податків. Для цього потрібно скористатися ключем електронного цифрового підпису, який безкоштовно видають у пункті реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС України, який працює при ДПІ у м.Івано-Франківськ.
Завдяки підприємцям – спрощенцям Надвірнянщини до місцевих бюджетів надійшло 6,1 мільйона гривень єдиного податку
В ДПІу Надвірнянському районі з початку року фіксують позитивну динаміку у сплаті єдиного податку. Зокрема, за підсумками 10 місяців 2015 року до місцевих бюджетівНадвірнянського району сплачено 6052 тисячігривень єдиного податку фізичними та юридичними особами-підприємцями та 103 тисячі гривень надійшло від підприємців – аграріїв.
Фізичні особи-підприємці сплатили до бюджету 4703тис.грн, що на 189 тис.грн більше, ніж за січень-жовтень 2014 року.
Юридичні особи, які використовують спрощену систему, сплатили 1349тис.грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року, надходження від цієї категорії платників зросли на 102тис. грн.
Показники сплати єдиного податку цього року перевищують минулорічні надходження майже на 5 відсотків. До місцевих скарбниць надійшло на 291тисячугривень більше цього податку.
Нагадаємо, що єдиний податок регламентований розділом XIV Податкового кодексу України (далі – Кодекс). Зокрема, пунктом 293.2 ст. 293 Кодексу визначено, що фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць.
Плата за землю наповнила бюджети місцевих громад Надвірнянщинибільш, як на 9мільйонівгривень
За десять місяців цього року власники та орендарі земельних ділянок міста Надвірна та Надвірнянськогорайону сплатили до місцевих бюджетів 9,5мільйона гривень земельного податку. Зокрема, 7,3 мільйона гривень надійшло від юридичних осіб та 2,2мільйона гривень – від фізичних. Фактичні показники аналогічного періоду минулого року перевищено на 4,3мільйона гривень. Про це повідомляють в координаційно – моніторинговому відділі ДПІ у Надвірнянському районі.
Фахівці інспекції відзначають, що орендна плата за користування землею та земельний податок є одним з вагомих джерел наповнення місцевих скарбниць і становить 10 відсотків загальних надходжень місцевих бюджетів.
Нагадуємо, що плата за землю – це обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Понад 7000послуг надано Центром обслуговування платниківДПІу Надвірнянському районі
Протягом 10 місяців поточного року Центр обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі відвідали 16760 громадян та суб’єктів господарювання. За цей час працівниками Центру обслуговування платників надано 7180 адміністративних послуг.
Серед них найбільш запитуваною залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків.З початку року фізичним особам надано 4481такапослуга.
Другою за популярністю є реєстрація розрахункових книжок-1210 послуг. Також зареєстровано 304 книги обліку розрахункових операцій, ця послуга є третьою за запитуваністю.
Крім того, за цей час видано 285 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 186 книг обліку доходів і витрат платниками єдиного податку, а також видано 174 довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи, тощо.
Для зручності платників в ЦОП на стендах розміщенозразки заповнення заяв, податкової звітності, актуальну інформацію з питань .
Робота працівників Центру обслуговування спрямована на оперативне надання якісних адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг платникам податків.
Кошти, отримані на відрядження або під звіт та не повернені у строки, оподатковуються
Сума надміру витрачених коштів, отриманих платником податку на відрядження або під звіт та не повернутих у встановлені законодавством строки, підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб та військовим збором.
Податковим кодексом України (далі – Кодекс) передбачено, що об’єктом оподаткування резидента є, зокрема, загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід. До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається сума надміру витрачених коштів, отриманих платником податку на відрядження або під звіт та не повернутих у встановлені законодавством строки. Сума таких коштів буде вважатись додатковим благом та включатися до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку. Оподаткування додаткового блага здійснюється за ставкою 15% та/або 20% (п. 167.1 ст. 167 Кодексу).
Разом з тим, платниками військового збору є особи, визначені пунктом 162.1 статті 162 Кодексу, зокрема фізична особа – резидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні. Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені статтею 163 Кодексу. Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника, зобов’язаний утримувати збір із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку збору 1,5 відсотка. Таким чином, суми зазначених коштів підлягають оподаткуванню військовим збором.
Після повернення з відрядження працівник зобов’язаний надати Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, при цьому головною умовою відшкодування витрат на відрядження є наявність оригіналу документів, що підтверджують вартість таких витрат (квитки, квитанції, чеки, розрахунки тощо). Зазначений Звіт подається за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, до закінчення п’ятого банківського дня, що настає за днем, у якому платник податку:
а) завершує таке відрядження;
б) завершує виконання окремої цивільно-правової дії за дорученням та за рахунок особи, що видала кошти під звіт.
Звертаємо увагу, що Мінфін України наказом від 28.09.2015 № 841 затвердив нову форму Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт та Порядок його складання. Відповідно, попередня форма, затверджена наказом Міндоходів України від 24.12.2013 № 845 втратила чинність.
Особливості скасування штрафних (фінансових) санкцій
ДФС України листом від 20.10.2015 р. № 22064/6/99-99-10-03-02-15 повідомлено, що тимчасово, до 31.12.2016 р. включно, платникам податків, обсяг доходів та/або операцій яких за попередній (звітний) рік становив менше ніж 20 млн. грн., штрафні (фінансові) санкції, нараховані на суму податкового зобов’язання, яку платник податків сплатив без оскарження податкового повідомлення-рішення в терміни, визначені Податковим кодексом, скасовуються протягом 10 днів з дня сплати такого податкового зобов’язання у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Зазначена норма не застосовується у разі повторного протягом року визначення контролюючим органом суми податкового зобов’язання з одного й того самого податку або збору. При цьому у разі скасування штрафної санкції відповідне сплачене податкове зобов’язання не підлягає подальшому оскарженню.
Згідно з пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу у разі визначення грошового зобов’язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 — 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов’язаний сплатити нараховану суму грошового зобов’язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення.
Зазначено, що штрафні (фінансові) санкції скасовуються, якщо платник податків відповідно до пункту 35 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу самостійно сплатив суму податкового зобов’язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення (без застосування процедури оскарження податкового повідомлення-рішення).
Про організацію роботи щодо єдиного внеску
Державною фіскальною службою України у зв'язку з прийняттям Закону України від 17 вересня 2015 № 704-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2015 рік" (далі – Закон № 704), яким, зокрема, перенесено підвищення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати з 1 грудня на 1 вересня 2015 року, повідомлено про організацію роботи щодо єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у відповідному листі від 27.10.2015 № 39474/7/99-99-17-03-01-17 (далі – лист).
Так, у разі, якщо підприємством за період з 1 вересня 2015 року було здійснено нарахування єдиного внеску виходячи з мінімальної заробітної плати, що становила 1 218 грн., таке підприємство повинно здійснити донарахування єдиного внеску виходячи з мінімальної заробітної плати, що становить з 1 вересня 2015 року 1 378 гривень.
Також необхідно провести перерахунок максимальної величини бази нарахування при розрахунку єдиного внеску на суми допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами, оплати відпускних, період яких більше одного місяця, та нарахування проводились до 01.09.2015.
Отже, за період з 1 вересня 2015 року платники повинні здійснити перерахунок нарахованих сум єдиного внеску та відобразити такі суми у звітності з єдиного внеску за жовтень – грудень 2015 року.
У разі здійснення платниками перерахунку єдиного внеску, пов’язаного із зміною розміру мінімальної заробітної плати та розміру максимальної величини, з якої справляється єдиний внесок, передбачених Законом № 704, штрафні санкції за донарахування платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску фіскальним органом не застосовуються.
Більш детально з відповідним листом ДФС можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/listi/64771.html).
Чи встановлені вимоги до форми довіреності, яка надається серед інших реєстраційних документів до АЦСК ІДД ДФС повіреною особою для отримання послуг ЕЦП?
Відповідно до п. 5.1 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС передбачено, що заявник може бути представлений довіреною особою, якщо немає можливості його особистої присутності в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС). У цьому випадку заявник надає довіреність на подання документів для реєстрації.
Представництво юридичних осіб (за винятком органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності), фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АЦСК ІДД ДФС здійснюється особисто або виключно на підставі довіреності, посвідченої нотаріально. Зазначена довіреність повинна бути оформлена на номерному бланку суворої звітності.
Заявник наділяє представника відповідними повноваженнями для отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) (подання до відокремлених пунктів реєстрації реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника, блокування, поновлення, скасування посилених сертифікатів тощо). Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися уЗагальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 401.02).
За підсумками січня-жовтня 2015 року місцевий бюджет Надвірнянщинипоповнивсяна 806тис.грн. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Це на 43тис.грн., або на 5,6% більше, ніж у січні-жовтні 2014 року.
Окрім цього, з початку року місцеві бюджети більш якна 8млн.грн. поповнились завдяки акцизному податку від реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Нагадаємо, що з 1 липня 2015 року діяльність з виробництва, імпорту, експорту, оптової або роздрібної торгівлі пивом підлягає ліцензуванню на загальних підставах, передбачених для алкогольних напоїв.
Платники ДПІ у Надвірнянському районі цьогоріч вже сплатили майже 195мільйонівгривень єдиного соціального внеску
За десять місяців 2015 року від представників господарюючих структур та бізнесу, які перебувають на обліку в ДПІу Надвірнянському районі, надійшло 194,5мільйона гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування,- повідомляє ДПІ у Надвірнянському районі ГУ ДФС у Івано-Франківській області.Надходження в порівнянні з минулим роком зросли 13,4 млн.грн.
За жовтень цього року платниками забезпечено надходження в сумі 20,8 млн грн..
За словами начальника ДПІ у Надвірнянському районі Василя Гнатюка, стабільне надходження ЄСВ допомагає вчасно виплачувати пенсії, забезпечувати соціальні гарантії громадян та виплачувати допомогу під час тимчасової втрати працездатності. Ці соціальні аспекти добре розуміють наші роботодавці, які відповідально сплачують цей платіж.
При цьому, посадовець підкреслив, що звітність з ЄСВ можна подавати в електронному вигляді. Це значно заощаджує час місцевих платників податків. Для цього потрібно скористатися ключем електронного цифрового підпису, який безкоштовно видають у пункті реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС України, який працює при ДПІ у м.Івано-Франківськ.
Завдяки підприємцям – спрощенцям Надвірнянщини до місцевих бюджетів надійшло 6,1 мільйона гривень єдиного податку
В ДПІу Надвірнянському районі з початку року фіксують позитивну динаміку у сплаті єдиного податку. Зокрема, за підсумками 10 місяців 2015 року до місцевих бюджетівНадвірнянського району сплачено 6052 тисячігривень єдиного податку фізичними та юридичними особами-підприємцями та 103 тисячі гривень надійшло від підприємців – аграріїв.
Фізичні особи-підприємці сплатили до бюджету 4703тис.грн, що на 189 тис.грн більше, ніж за січень-жовтень 2014 року.
Юридичні особи, які використовують спрощену систему, сплатили 1349тис.грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року, надходження від цієї категорії платників зросли на 102тис. грн.
Показники сплати єдиного податку цього року перевищують минулорічні надходження майже на 5 відсотків. До місцевих скарбниць надійшло на 291тисячугривень більше цього податку.
Нагадаємо, що єдиний податок регламентований розділом XIV Податкового кодексу України (далі – Кодекс). Зокрема, пунктом 293.2 ст. 293 Кодексу визначено, що фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними та міськими радами для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць.
Плата за землю наповнила бюджети місцевих громад Надвірнянщинибільш, як на 9мільйонівгривень
За десять місяців цього року власники та орендарі земельних ділянок міста Надвірна та Надвірнянськогорайону сплатили до місцевих бюджетів 9,5мільйона гривень земельного податку. Зокрема, 7,3 мільйона гривень надійшло від юридичних осіб та 2,2мільйона гривень – від фізичних. Фактичні показники аналогічного періоду минулого року перевищено на 4,3мільйона гривень. Про це повідомляють в координаційно – моніторинговому відділі ДПІ у Надвірнянському районі.
Фахівці інспекції відзначають, що орендна плата за користування землею та земельний податок є одним з вагомих джерел наповнення місцевих скарбниць і становить 10 відсотків загальних надходжень місцевих бюджетів.
Нагадуємо, що плата за землю – це обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Понад 7000послуг надано Центром обслуговування платниківДПІу Надвірнянському районі
Протягом 10 місяців поточного року Центр обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі відвідали 16760 громадян та суб’єктів господарювання. За цей час працівниками Центру обслуговування платників надано 7180 адміністративних послуг.
Серед них найбільш запитуваною залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків.З початку року фізичним особам надано 4481такапослуга.
Другою за популярністю є реєстрація розрахункових книжок-1210 послуг. Також зареєстровано 304 книги обліку розрахункових операцій, ця послуга є третьою за запитуваністю.
Крім того, за цей час видано 285 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 186 книг обліку доходів і витрат платниками єдиного податку, а також видано 174 довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи, тощо.
Для зручності платників в ЦОП на стендах розміщенозразки заповнення заяв, податкової звітності, актуальну інформацію з питань .
Робота працівників Центру обслуговування спрямована на оперативне надання якісних адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг платникам податків.
Кошти, отримані на відрядження або під звіт та не повернені у строки, оподатковуються
Сума надміру витрачених коштів, отриманих платником податку на відрядження або під звіт та не повернутих у встановлені законодавством строки, підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб та військовим збором.
Податковим кодексом України (далі – Кодекс) передбачено, що об’єктом оподаткування резидента є, зокрема, загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід. До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається сума надміру витрачених коштів, отриманих платником податку на відрядження або під звіт та не повернутих у встановлені законодавством строки. Сума таких коштів буде вважатись додатковим благом та включатися до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку. Оподаткування додаткового блага здійснюється за ставкою 15% та/або 20% (п. 167.1 ст. 167 Кодексу).
Разом з тим, платниками військового збору є особи, визначені пунктом 162.1 статті 162 Кодексу, зокрема фізична особа – резидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні. Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені статтею 163 Кодексу. Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника, зобов’язаний утримувати збір із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку збору 1,5 відсотка. Таким чином, суми зазначених коштів підлягають оподаткуванню військовим збором.
Після повернення з відрядження працівник зобов’язаний надати Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, при цьому головною умовою відшкодування витрат на відрядження є наявність оригіналу документів, що підтверджують вартість таких витрат (квитки, квитанції, чеки, розрахунки тощо). Зазначений Звіт подається за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, до закінчення п’ятого банківського дня, що настає за днем, у якому платник податку:
а) завершує таке відрядження;
б) завершує виконання окремої цивільно-правової дії за дорученням та за рахунок особи, що видала кошти під звіт.
Звертаємо увагу, що Мінфін України наказом від 28.09.2015 № 841 затвердив нову форму Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт та Порядок його складання. Відповідно, попередня форма, затверджена наказом Міндоходів України від 24.12.2013 № 845 втратила чинність.
Особливості скасування штрафних (фінансових) санкцій
ДФС України листом від 20.10.2015 р. № 22064/6/99-99-10-03-02-15 повідомлено, що тимчасово, до 31.12.2016 р. включно, платникам податків, обсяг доходів та/або операцій яких за попередній (звітний) рік становив менше ніж 20 млн. грн., штрафні (фінансові) санкції, нараховані на суму податкового зобов’язання, яку платник податків сплатив без оскарження податкового повідомлення-рішення в терміни, визначені Податковим кодексом, скасовуються протягом 10 днів з дня сплати такого податкового зобов’язання у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Зазначена норма не застосовується у разі повторного протягом року визначення контролюючим органом суми податкового зобов’язання з одного й того самого податку або збору. При цьому у разі скасування штрафної санкції відповідне сплачене податкове зобов’язання не підлягає подальшому оскарженню.
Згідно з пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу у разі визначення грошового зобов’язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 — 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов’язаний сплатити нараховану суму грошового зобов’язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення.
Зазначено, що штрафні (фінансові) санкції скасовуються, якщо платник податків відповідно до пункту 35 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу самостійно сплатив суму податкового зобов’язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення (без застосування процедури оскарження податкового повідомлення-рішення).
Про організацію роботи щодо єдиного внеску
Державною фіскальною службою України у зв'язку з прийняттям Закону України від 17 вересня 2015 № 704-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2015 рік" (далі – Закон № 704), яким, зокрема, перенесено підвищення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати з 1 грудня на 1 вересня 2015 року, повідомлено про організацію роботи щодо єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у відповідному листі від 27.10.2015 № 39474/7/99-99-17-03-01-17 (далі – лист).
Так, у разі, якщо підприємством за період з 1 вересня 2015 року було здійснено нарахування єдиного внеску виходячи з мінімальної заробітної плати, що становила 1 218 грн., таке підприємство повинно здійснити донарахування єдиного внеску виходячи з мінімальної заробітної плати, що становить з 1 вересня 2015 року 1 378 гривень.
Також необхідно провести перерахунок максимальної величини бази нарахування при розрахунку єдиного внеску на суми допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами, оплати відпускних, період яких більше одного місяця, та нарахування проводились до 01.09.2015.
Отже, за період з 1 вересня 2015 року платники повинні здійснити перерахунок нарахованих сум єдиного внеску та відобразити такі суми у звітності з єдиного внеску за жовтень – грудень 2015 року.
У разі здійснення платниками перерахунку єдиного внеску, пов’язаного із зміною розміру мінімальної заробітної плати та розміру максимальної величини, з якої справляється єдиний внесок, передбачених Законом № 704, штрафні санкції за донарахування платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску фіскальним органом не застосовуються.
Більш детально з відповідним листом ДФС можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/listi/64771.html).
Чи встановлені вимоги до форми довіреності, яка надається серед інших реєстраційних документів до АЦСК ІДД ДФС повіреною особою для отримання послуг ЕЦП?
Відповідно до п. 5.1 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС передбачено, що заявник може бути представлений довіреною особою, якщо немає можливості його особистої присутності в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС). У цьому випадку заявник надає довіреність на подання документів для реєстрації.
Представництво юридичних осіб (за винятком органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності), фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АЦСК ІДД ДФС здійснюється особисто або виключно на підставі довіреності, посвідченої нотаріально. Зазначена довіреність повинна бути оформлена на номерному бланку суворої звітності.
Заявник наділяє представника відповідними повноваженнями для отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) (подання до відокремлених пунктів реєстрації реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника, блокування, поновлення, скасування посилених сертифікатів тощо). Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися уЗагальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 401.02).
0 Коментарі