Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Надвірнянська об’єднана ДПІ повідомляє:

На Надвірнянщині легалізовано працю 53 найманих працівників
Легалізація тіньового ринку зайнятості населення є одним з пріоритетних завдань в роботі Надвірнянської ОДПІ. Завдяки роботі співробітників фіскальної служби 53 працівники офіційно працевлаштовано, вони отримали понад 92,7 тисяч гривень легалізованої зарплати. Про це зазначає Василь Гнатюк– начальник Надвірнянської ОДПІ.

На Надвірнянщині легалізовано працю 53 найманих працівників
Легалізація тіньового ринку зайнятості населення є одним з пріоритетних завдань в роботі Надвірнянської ОДПІ. Завдяки роботі співробітників фіскальної служби 53 працівники офіційно працевлаштовано, вони отримали понад 92,7 тисяч гривень легалізованої зарплати. Про це зазначає Василь Гнатюк– начальник Надвірнянської ОДПІ.
За результатами перевірок до бюджету додатково надійшло 37,1тисяч гривень, зокрема, 16,7тисячі гривень податку на доходи фізичних осіб та 20,4тисяч гривень єдиного внеску.
Василь Гнатюкпідкреслює, що доходам працюючого населення не місце в «тіні». Працівники мають бути належно оформлені, отримувати офіційну зарплату та соціальні гарантії. Крім того, роботодавцям слід враховувати, що чинне законодавство передбачає значну фінансову відповідальності за нелегальне використання найманих працівників.
Зокрема, за виплату зарплати «у конверті», без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на роботодавця нараховуватиметься штраф у розмірі 30-ти мінімальних зарплат за кожного працівника, щодо якого вчинено порушення. Окрім цієї суми штрафу, яку сплатить підприємство чи фірма, на його керівника чи підприємця-порушника очікує адміністративний штраф в розмірі від 500 до 1000 неоподаткованих мінімумів громадян, тобто – від 8,5 до 17 тисяч гривень.
 Платникам відшкодовано понад 3 мільйони ПДВ
Майже 3310 тис.грн. податку на додану вартість відшкодовано 7 платникам. Відшкодування податку на додану вартість грошовими коштами на рахунки платниківзбільшилосьна 1092тис. грн у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
 Про це зазначив начальник Надвірнянської ОДПІ Василь Гнатюк, підбиваючи підсумки першого півріччя 2016 року.
 Крім того, за процедурою автоматичного відшкодування суб’єктам господарювання відшкодовано 246 тис. грн. або 7,4% від загальної суми.
Протягом півріччя платники, які перебувають на обліку в Надвірнянській ОДПІ сплатили до бюджету податку на додану вартість у сумі 10179тис.грн., що перевищує минулорічні надходження на 3685тис.грн. У загальній сумі збору до Загального фонду державного бюджету частка сплаченого ПДВ складає 6,7%.
 Нагадаємо, що з 1 липня 2016 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 25.05.2016р. №503, яким внесено зміни до податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженої наказом Мінфіну від 28.01.2016р. № 21.
Зокрема, оновлено редакцію Додатку 2 «Довідка про суму від’ємного значення звітного (податкового) періоду, яке зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду» та Додатку 3 «Розрахунок суми бюджетного відшкодування» до податкової декларації з податку на додану вартість.Крім цього, змінено додаток 5, в якому вказуються розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів Суттєвими є зміни до додатку 9 до податкової декларації з податку на додану вартість, в якому сільськогосподарські товаровиробники визначають питому вагу вартості сільськогосподарських товарів/послуг, поставлених протягом дванадцяти послідовних звітних періодів. Також набув редакційних змін додаток 10 до податкової декларації з податку на додану вартість.
 Ліцензії на право торгівлі алкоголем і тютюном принесли надвірнянському бюджету більше півмільйона
З початку року платники податківз роздрібного продажу підакцизних товарів Надвірнянщинисплатили 543,6тис. грн. до місцевого бюджету.
За словами заступника начальника Надвірнянської ОДПІ Оксани Пліщукв порівнянні з січнем – червнем 2015 року надходження зросли на49,9тис. грн.
Нагадуємо, що статтею 16 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» встановлено, що суб’єкти господарювання, які отримали, передбачені цим Законом ліцензії, подають до органів ДФС щомісячно до 10 числа звіт про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 № 49, який набрав чинності 22 квітня п. р., затверджено форми звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядок їх заповнення.
Відповідно до статті 17 зазначеного Закону за неподання чи несвоєчасне подання звіту або його подання з недостовірними відомостями до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у розмірі 17 000 гривень.
 З 09.07.2016 року набрали чинності зміни, внесені до Порядку електронного адміністрування реалізації пального
09.07.2016 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 06.07.2016 р. № 409 “Про внесення змін до Порядку електронного адміністрування реалізації пального”, яким внесено зміни до Порядку електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 113 «Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального», зокрема:
у пункті 5 в абзаці другому слова «платниками податку» замінено словами «платниками акцизного податку з реалізації пального»;
в абзаці третьому слово «ЄДРПОУ,» замінено словами і цифрами «ЄДРПОУ; для уповноважених юридичних осіб, які ведуть облік діяльності за договорами про спільну діяльність без утворення юридичної особи та є відповідальними за утримання та внесення податків до бюджету під час виконання договорів: назва договору, найменування уповноваженої особи та податковий номер, наданий такій особі під час взяття на облік договору згідно з пунктом 63.6 статті 63 та пунктом 64.6 статті 64 Кодексу».
Підприємцям: про РРО та готівку
Використання реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) з метою фіксації розрахунків з покупцями в разі проведення оплати: готівкою; платіжними картками; платіжними чеками; жетонами передбачено Законом України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування і послуг» (далі – Закон), зі змінами та доповненнями.
Штрафні санкції за порушення порядку проведення розрахунків із застосуванням РРО до суб’єкта господарювання застосовуються відповідно до статей 17-24 Закону. Норми з регулювання обігу готівки визначені Указом Президента України від 12.06.1995 №436/95 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки».
Зокрема, передбачена  відповідальність за порушення у сфері готівкового обігу:
– проведення розрахункових операцій без використання РРО або розрахункових книжок:
–   вчинене вперше – 1 гривня;
– за кожне наступне вчинене порушення – 100 відсотків вартості проданих з порушеннями товарів (послуг);
–  контрольна стрічка не надрукована або не створена в електронній формі на РРО тощо:
–    десять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (за кожний випадок);
–  несвоєчасне подання (неподання) звітності з РРО до органу ДФС за місцем реєстрації РРО:
–   десять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян  (за кожний випадок);
–  реалізація товарів, не облікованих у встановленому порядку:
–  подвійна вартість товарів, які не обліковані за місцем реалізації та зберігання, за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
–  неоприбуткування (неповне та/або несвоєчасне) у касах готівки:
 –  п'ятикратний розмір неоприбуткованої у касах готівки.
Шановні підприємці! Поважайте законні правила підприємницької діяльності аби уникнути  значних штрафних санкцій. Дбайте про порядок і порядність під час ведення бізнесу!
 Задекларовані суми ПДФО та військового збору необхідно сплатити до 1 серпня 2016 року
Надвірнянська ОДПІ нагадує, що згідно з нормами Податкового кодексу України, громадяни, які задекларувала доходи, отримані впродовж минулого року, повинні самостійно до 1 серпня сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій ними податкових деклараціях.
В той же час, у разі, якщо платник податків з будь-яких причин не встиг в цьому році задекларувати доходи, отримані впродовж 2015 року до кінцевого терміну подання – 4 травня 2016 року, норми Податкового кодексу України передбачають можливість подання декларації про доходи у термін до 01.08.2016 року з мінімальними фінансовими санкціями.
Адже, відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання; згідно зі ст. 164 прим. 1 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» від 07 грудня 1984 року № 8073-Х неподання або несвоєчасне подання громадянами декларацій про доходи тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від 3 до 8 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 51 грн. до 136 грн.).
У разі неподання декларації та несплати до 01.08.2016 року податкового зобов’язання, окрім зазначеної вище відповідальності податківці зобов’язані провести перевірки та донарахувати податки з застосуванням штрафних санкцій у розмірі 25 відсотків.
 Змінено порядок повідомлення банком фіскальних органів про відкриття чи закриття рахунків
Надвірнянська ОДПІповідомляє, що 01.07.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.05.2016 №488 «Про затвердження Змін до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07.06.2016 за №820/28950 (далі – Наказ №488).
Зазначеним Наказом внесено зміни до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 №721. Зокрема встановлено, що у разі відкриття/закриття одного спільного рахунку у цінних паперах для декількох осіб, у спільній власності яких перебувають цінні папери, депозитарні установи направляють повідомлення про відкриття або закриття рахунків (далі – Повідомлення) щодо кожного платника окремо із зазначенням у Повідомленнях спільного рахунку.
Крім того, у разі невідповідності інформації щодо податкового номера або серії та номера паспорта, податкової адреси платника, поданої у Повідомленні, даним в Держреєстрі фізосіб – платників податків, Єдиному державному реєстрі і Єдиному банку даних про платників – юридичних осіб, контролюючий орган не може відмовити в постановці рахунка на облік.
Підставою для відмови є наявність у Єдиному банку даних про платників податків – юридичних осіб інформації про направлення до Єдиного державного реєстру відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів або про узгодження плану реорганізації юридичної особи (у разі наявності податкового боргу), які формуються для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
 Термін дії ліцензії закінчився, що робити з товарними залишками?
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва iобігу спирту етилового, коньячного iплодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» роздрібна торгівля – діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб’єктах господарювання громадського харчування. При цьому оптова та роздрібна торгівля алкогольними напоями може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
Підпунктом 14.1.202 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що продаж (реалізація) товарів – будь-які операції, що здійснюються згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими господарськими, цивільно-правовими договорами, які передбачають передачу прав власності на такі товари за плату або компенсацію незалежно від строків її надання, а також операції з безоплатного надання товарів.
З урахуванням викладеного, нереалізовані алкогольні напої (тютюнові вироби), що залишились у власності суб’єкта господарювання, відповідно до норм чинного законодавства не можуть реалізовуватись (передаватись) іншим особам (як фізичним особам, так і суб’єктам господарювання), але можуть бути використані їх власником для власного споживання.
 Обладнали автомобіль газовою установкою-скористайтесь правом на податкову знижку
Громадяни, які у минулому році переобладнали свій власний транспортний засіб з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива, мають право включити до податкової знижки суму фактично сплачених коштів на таке переобладнання.
Це передбачено статтею 166 Податкового кодексу України.
Переобладнання підтверджується сертифікатом відповідності та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу.
Понесені витрати враховуються відповідно платіжним та розрахунковим документам, зокрема квитанціям, фіскальним або товарним чекам, прибутковим касовим ордерам, копіям договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача).
У зазначених документах обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання).
Для отримання податкової знижки необхідно заповнити та подати Декларацію про майновий стан і доходи за 2015 рік до податкової інспекції за місцем проживання (реєстрації в паспорті) до кінця поточного року.
 Внесено зміни до порядку надсилання податкових повідомлень – рішень
З 12 липня 2016 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.05.2016 № 498 «Про затвердження Змін до Порядку надіслання контро- люючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків» (далі – Наказ № 498), яким внесено зміни до Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2015 № 1204, зокрема:
Порядок доповнено новою формою податкового повідомлення-рішення – «ПН», яке складається контролюючими органами та надсилається платникам податків у разі виявлення помилок при зазначенні обов’язкових реквізитів податкових накладних, передбачених п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, та формою податкового повідомлення-рішення – «ПС», що надсилається платникам податків у разі застосування до них штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) за порушення податкового законодавства (крім штрафних (фінансових) санкцій (штрафів), визначених іншими формами податкових повідомлень-рішень);
за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності платникам податків буде надсилатись податкове повідомлення-рішення за формою «С». Повідомлення-рішення за формою «У» вилучено.
З оновленим текстом Порядку Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).
 
 
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *