Порядок та умови виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операці
Цей порядок та умови визначають механізм виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) отриманого під час надання волонтерської допомоги у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.
Одноразова грошова допомога виплачується у разі:
Цей порядок та умови визначають механізм виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) отриманого під час надання волонтерської допомоги у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.
Одноразова грошова допомога виплачується у разі:
-загибелі (смерті) волонтера-з дати смерті, що зазначена у свідоцтві про смерть;
-встановлення інвалідності-з дати, що зазначена у довідці медико-соціальної експертної комісії.
У разі загибелі (смерті) волонтера одноразова грошова допомога виплачується у розмірі 500 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб на дату загибелі (смерті), членам сім”ї, батькам та утриманцям загиблого (померлого) волонтера у рівних частинах.
У разі встановлення інвалідності внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) одноразова грошова допомога виплачується волонтеру залежно від групи інвалідності у розмірі:
– 250 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, -інвалідам І групи;
– 200 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, -інвалідам ІІ групи;
– 150 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, -інвалідам ІІІ групи.
Розмір одноразової грошової допомоги у разі встановлення інвалідності внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) визначається виходячи з прожиткового мінімуму, чинного на дату встановлення інвалідності.
Для отримання одноразової грошової допомоги члени сім”ї, батьки та утриманці загиблого (далі-заявники) подають міжвідомчій комісії з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій та виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера, утвореній Державною службою у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції, такі документи:
-заяву кожного заявника, а якщо в загиблого залишилася малолітня чи неповнолітня дитина, заяву подає інший з батьків, опікун або піклувальник;
-довідку судово-медичної експертизи про причини смерті або довідку про характер отриманих поранень у районі проведення антитерористичної операції. Також можуть надаватись інші документи, які підтверджують факт надання волонтерської допомоги у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.
До заяви додаються копії:
-свідоцтва про смерть волонтера;
-свідоцтва про народження волонтера-для виплати одноразової грошової допомоги батькам загиблого;
-свідоцтва про шлюб-для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові);
-свідоцтва про народження дитини-для виплати одноразової грошової допомоги дитині;
-копія паспорта заявника.
Волонтер, якому виплачується одноразова грошова допомога в разі настання інвалідності, подає міжвідомчій комісії такі документи:
-заяву про виплату одноразової грошової допомоги у зв”язку з установленням інвалідності;
-копію довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності;
-довідку судово-медичної експертизи про характер отриманих поранень у районі проведення антитерористичної операції. Також можуть надаватись інші документи, які підтверджують факт надання волонтерської допомоги у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.
-копія паспорта волонтера.
Виплата одноразової грошової допомоги здійснюється на підставі рішення міжвідомчої комісії про призначення одноразової грошової допомоги управлінням соціального захисту населення:
за місцем проживання особи, зазначеної у рішенні міжвідомчої комісії,-у разі загибелі (смерті) волонтера;
за місцем проживання волонтера-у разі настання інвалідності волонтера.
Для отримання одноразової грошової допомоги особа, зазначена у рішенні міжвідомчої комісії, подає до управління соціального захисту населення такі документи:
-заяву про перерахування коштів для виплати одноразової грошової допомоги із зазначенням рахунка в установі банку;
-копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім”я та по батькові, дату його видачі і місце реєстрації.
телефон для довідок: 26099, 24159.
Начальник відділу прийому
громадян шодо надання соціальних допомог
та компенсацій О.Гаврищук
Заступник начальника управління Ірина Швенг
Одноразова грошова допомога виплачується у разі:
-загибелі (смерті) волонтера-з дати смерті, що зазначена у свідоцтві про смерть;
-встановлення інвалідності-з дати, що зазначена у довідці медико-соціальної експертної комісії.
У разі загибелі (смерті) волонтера одноразова грошова допомога виплачується у розмірі 500 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб на дату загибелі (смерті), членам сім”ї, батькам та утриманцям загиблого (померлого) волонтера у рівних частинах.
У разі встановлення інвалідності внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) одноразова грошова допомога виплачується волонтеру залежно від групи інвалідності у розмірі:
– 250 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, -інвалідам І групи;
– 200 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, -інвалідам ІІ групи;
– 150 прожиткових мінімумів, встановлених законом для працездатних осіб, -інвалідам ІІІ групи.
Розмір одноразової грошової допомоги у разі встановлення інвалідності внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва) визначається виходячи з прожиткового мінімуму, чинного на дату встановлення інвалідності.
Для отримання одноразової грошової допомоги члени сім”ї, батьки та утриманці загиблого (далі-заявники) подають міжвідомчій комісії з питань розгляду матеріалів про визнання учасниками бойових дій та виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера, утвореній Державною службою у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції, такі документи:
-заяву кожного заявника, а якщо в загиблого залишилася малолітня чи неповнолітня дитина, заяву подає інший з батьків, опікун або піклувальник;
-довідку судово-медичної експертизи про причини смерті або довідку про характер отриманих поранень у районі проведення антитерористичної операції. Також можуть надаватись інші документи, які підтверджують факт надання волонтерської допомоги у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.
До заяви додаються копії:
-свідоцтва про смерть волонтера;
-свідоцтва про народження волонтера-для виплати одноразової грошової допомоги батькам загиблого;
-свідоцтва про шлюб-для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові);
-свідоцтва про народження дитини-для виплати одноразової грошової допомоги дитині;
-копія паспорта заявника.
Волонтер, якому виплачується одноразова грошова допомога в разі настання інвалідності, подає міжвідомчій комісії такі документи:
-заяву про виплату одноразової грошової допомоги у зв”язку з установленням інвалідності;
-копію довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності;
-довідку судово-медичної експертизи про характер отриманих поранень у районі проведення антитерористичної операції. Також можуть надаватись інші документи, які підтверджують факт надання волонтерської допомоги у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.
-копія паспорта волонтера.
Виплата одноразової грошової допомоги здійснюється на підставі рішення міжвідомчої комісії про призначення одноразової грошової допомоги управлінням соціального захисту населення:
за місцем проживання особи, зазначеної у рішенні міжвідомчої комісії,-у разі загибелі (смерті) волонтера;
за місцем проживання волонтера-у разі настання інвалідності волонтера.
Для отримання одноразової грошової допомоги особа, зазначена у рішенні міжвідомчої комісії, подає до управління соціального захисту населення такі документи:
-заяву про перерахування коштів для виплати одноразової грошової допомоги із зазначенням рахунка в установі банку;
-копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім”я та по батькові, дату його видачі і місце реєстрації.
телефон для довідок: 26099, 24159.
Начальник відділу прийому
громадян шодо надання соціальних допомог
та компенсацій О.Гаврищук
Заступник начальника управління Ірина Швенг
0 Коментарі