Правильний вибір професії – запорука майбутнього
11 лютого 2014 року головним спеціалістом відділу активної підтримки безробітних Надвірнянського районного центру зайнятост, Наталією Андрійович, було проведено профорієнтаційний урок для школярів 8-го класу Пасічнянської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів. В ході зустрічі учні ознайомилися з переліком професій , які користуються попитом на місцевому ринку праці, з правильним вибором, з можливістю пройти тестування на виявлення професійної спрямованості.
Під час проведення уроку основний акцент наголошувався на тому, що необґрунтований спонтанний вибір професії може призвести в майбутньому до гірких розчарувань. Тому, щоб уникнути помилок, необхідно зважити всі “за” і “проти”, робити вибір свідомо, брати до уваги поради батьків, учителів, які мають досвід і практику, але прислухатися до себе. Учні, в процесі рольових ігор, ознайомилися з складовими формули правильного вибору: «ХОЧУ», яка включає бажання, інтереси та схильності особи; «МОЖУ», що враховує здібності, таланти, можливості та «ТРЕБА», де береться до уваги актуальність професії на ринку праці.
Також діти ознайомилися з типами професій: людина-природа, людина-техніка, людина-людина, людина-знакова система та людина-художній образ та спробували визначити приналежність до тієї чи іншої групи.
По закінченні уроку з школярами було проведено анкетування.
Під час проведення уроку основний акцент наголошувався на тому, що необґрунтований спонтанний вибір професії може призвести в майбутньому до гірких розчарувань. Тому, щоб уникнути помилок, необхідно зважити всі “за” і “проти”, робити вибір свідомо, брати до уваги поради батьків, учителів, які мають досвід і практику, але прислухатися до себе. Учні, в процесі рольових ігор, ознайомилися з складовими формули правильного вибору: «ХОЧУ», яка включає бажання, інтереси та схильності особи; «МОЖУ», що враховує здібності, таланти, можливості та «ТРЕБА», де береться до уваги актуальність професії на ринку праці.
Також діти ознайомилися з типами професій: людина-природа, людина-техніка, людина-людина, людина-знакова система та людина-художній образ та спробували визначити приналежність до тієї чи іншої групи.
По закінченні уроку з школярами було проведено анкетування.
0 Коментарі