Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

В ОДА обговорили проблемні питання організації роботи соціальної сфери, які виникають під час формування новоутворених районів

Забезпечення стабільної та безперебійної роботи усіх служб соціальної сфери області є головним завданням органів влади у період здійснення адміністративно-територіальної реформи, яка проходить у нашій державі. На цьому наголосила заступник голови обласної державної адміністрації Світлана Онищук під час наради щодо вирішення проблемних питань в організації роботи установ соціальної сфери новоствореного Коломийського району.

Учасники наради, а це керівники профільних департаментів та служб обласної державної адміністрації, Коломийської райдержадміністрації та Снятинського і Городенківського районів, які увійшли до складу новоутвореного району, детально проаналізували конкретні проблеми, пов’язані з ліквідацією, реорганізацією, оптимізацією чисельності працівників та іншими змінами у структурі соціальних служб цих районів у зв’язку з ліквідацією відповідних РДА.

«Налагодження роботи соціальної сфери, безперебійне надання послуг соціально вразливим верствам населення є нашим головним завданням, – зазначила Світлана Онищук. – Ми повинні здійснювати реорганізаційні дії не порушуючи права людей, які отримують допомогу. Необхідно розробити дорожню карту та алгоритм дій згідно з чинним законодавством для усіх районів області».

Після детального аналізу проблемних ситуацій, які мають місце у Городенківському та Снятинському районах, Світлана Онищук доручила створити в ОДА координаційну робочу групу з метою оперативного вирішення питань, що виникають під час передачі функцій від управлінь та відділів РДА до новоутворених адміністративно-територіальних одиниць. Юридичному департаменту ОДА доручено опрацювати нормативно-правові документи та підготувати відповідні методичні рекомендації для всіх новоутворених районів, де можуть виникати подібні ситуації.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *