Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Державна податкова інспекція в Надвірнянському районі інформує:

     Місцевий бюджет Надвірнянщини отримав майже 79 млн.гривнів
З початку року платники Надвірнянського району сплатили до місцевих бюджетів саме таку суму податків та зборів.  Головним джерелом наповнення місцевих бюджетів залишається плата за землю.
За січень-вересень 2014 року землекористувачі та землевласники – юридичні особи сплатили 3,6 млн. грн., а від фізичних осіб надійшло 1,2 млн. грн.

     Місцевий бюджет Надвірнянщини отримав майже 79 млн.гривнів
З початку року платники Надвірнянського району сплатили до місцевих бюджетів саме таку суму податків та зборів.  Головним джерелом наповнення місцевих бюджетів залишається плата за землю.
За січень-вересень 2014 року землекористувачі та землевласники – юридичні особи сплатили 3,6 млн. грн., а від фізичних осіб надійшло 1,2 млн. грн.
– Лише у вересні поточного року суб’єкти господарювання нашого району сплатили 502 тис. грн. плати за землю, – зазначила перший заступник начальника Мирослава Гринчук.  Плата за землю є джерелом наповнення місцевих бюджетів, повнота якого залежить від взаємодії податкової інспекції з органами місцевого самоврядування, органами виконавчої влади та землевпорядними органами.
Податку на доходи фізичних осіб з початку року фактично сплачено 62,5 млн. грн., що становить 79,5 відсотки у надходженнях до місцевого бюджету.
Третьою за фінансовою потужністю складовою доходів місцевих бюджетів є єдиний податок. Підприємці – спрощенці з початку року перерахували до бюджету понад 5 млн. грн. єдиного податку.
Успіхи в наповненні місцевих бюджетів є свідченням сумлінного ставлення платників до виконання своїх обов'язків зі сплати податків.
 
 
Ліси Надвірнянщини цьогоріч збагатили казну на 2,5 млн. гривень
Фахівці ДПІ у Надвірнянському районі відзначають цього року значний ріст сплати збору за спеціальне використання лісових ресурсів. Від суб’єктів господарювання Надвірнянщини до державного та місцевих бюджетів за січень – вересень надійшло понад 2,5 млн. грн. «лісового збору», з них місцеві громади отримали 1,8 млн.грн.
За аналогічний період минулого року сплачено 1,5 млн. грн., що на 1 млн. грн. менше ніж цьогоріч.
Нагадаємо, що об’єктом оподаткування збором є деревина заготовлена в порядку рубок, а також під час поліпшення якісного складу лісів, розчищення лісових ділянок, другорядні лісові матеріали (пні, кора), та побічні лісові користування: заготівля сіна, випасання худоби, заготівля горіхів, грибів, ягід тощо.
 
Землекористувачі Надвірнянського району сплатили 4,7 млн. грн. податку за землю
– Таку суму за 9 місяців поточного року сплатили до місцевого бюджету землекористувачі Надвірнянського району, – зазначила начальник відділу оподаткування та контролю об»єктів і операцій Тетяна Паньків. Позитивна динаміка в ДПІ у Надвірнянському районі пов'язана, в першу чергу, з проведенням результативної роз'яснювальної роботи, зустрічей, нарад та індивідуальних бесід з представниками бізнес-структур та громадянами. Під час цих заходів співробітники інспекції роз’яснюють суб’єктам господарювання важливість добровільної сплати податків та зборів, зокрема, плати за використання земельних ресурсів.
Нещодавно  Тетяна Паньків взяла участь у семінар-навчанні селищних, сільських голів та секретарів місцевих рад району. Вона проінформувала присутніх про зміни щодо оподаткування орендної плати за земельні ділянки державної власності сільськогосподарського призначення що знаходяться за межами населеного пункту.
Зокрема, від юридичних осіб надійшло 3,6 млн.  грн., а від фізичних – 1,1 млн. грн.
 
Оприлюднено проект постанови Кабінету Міністрів України „Про затвердження Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість”
Проект постанови Кабінету Міністрів України „Про затвердження Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість” розроблено на виконання підпункту 14 пункту 1 розділу І Закону України від 31 липня 2014 року №1621-VІІ „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України” (далі – Закон №1621), яким з 1 січня 2015 року запроваджується система електронного адміністрування податку на додану вартість шляхом внесення змін до Податкового кодексу України.
 Так, статтею 2001 цього Кодексу (у редакції Закону №1621) визначено, що Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 Порядок електронного адміністрування ПДВ визначає:
 – механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість;
 – особливості складання податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в умовах дії системи електронного адміністрування ПДВ;
 – механізм проведення розрахунків з бюджетом із застосуванням рахунків у системі електронного адміністрування ПДВ.
 Єдиний можливий механізм досягнення цілей державного регулювання – це прийняття відповідного акта Кабінету Міністрів України, що є найбільш ефективним способом забезпечення правильного застосування чинного законодавства щодо системи електронного адміністрування податку на додану вартість.
 Зауваження та пропозиції до проекту постанови приймаються упродовж одного місяця з дати його оприлюднення на адресу розробника: поштову – 04655, МПС, м. Київ – 53, Львівська площа, 8, Державна фіскальна служба України, Департамент методологічної роботи з питань оподаткування; електронну – dpspdv@ukr.net.
 

 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *