Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

ДПІ в Надвірнянському районі інформує

Шахраї виманюють кошти видаючи себе за податківців
Впродовж грудня на стаціонарні та мобільні телефони суб’єктів господарювання Надвірнянського району надходять телефонні дзвінки від невідомих осіб, які намагаються шахрайським шляхом виманювати грошові кошти, представляючись працівниками податкової служби.
Зокрема, вказані особи телефонують з номера093-7970721 та звертаються з проханням перерахувати кошти.

Шахраї виманюють кошти видаючи себе за податківців
Впродовж грудня на стаціонарні та мобільні телефони суб’єктів господарювання Надвірнянського району надходять телефонні дзвінки від невідомих осіб, які намагаються шахрайським шляхом виманювати грошові кошти, представляючись працівниками податкової служби.
Зокрема, вказані особи телефонують з номера093-7970721 та звертаються з проханням перерахувати кошти.
Державна податкова інспекція у Надвірнянському районі звертається до суб’єктів господарювання з проханням бути пильними і не дозволяти аферистам вводити себе в оману.
Про такі випадки необхідно повідомляти за телефоном:
-відділ внутрішньої безпеки при ДПC в Івано-Франківській області (0342) 77-19-15;
Звертаємо увагу, що за вказані протиправні дії передбачена відповідальність згідно з чинним законодавством.
 
 
Майже 14 тис.документів дозвільного характеру видали у Надвірнянському ЦОППі.
Відвідуючи Центр обслуговування платники податківсуб”єкти господарської діяльності отримують повний спектр адміністративних, інформаційних та консультаційних послуг. Перевага Центру полягає в компактності та зручності. До послуг платників секції, дерозміщено зразки заповнення заяв, податкових декларацій, а фахівці інспекції завжди готові надати кваліфіковані послуги платникам податків.
 Протягом цього року НадвірнянськимЦОПП від платників податків прийнято та оброблено 41542податкових декларацій та звітності, видано 13661документ дозвільного характеру та довідок.
 У приміщенні Центру встановлено скриньку, в яких відвідувачі залишили анкети. В 92 поданих анкетах платники податків позитивно оцінили рівень організації діяльності Центру.
 Також, під час отримання послуг, платники податків надали 3 пропозиції щодо вдосконалення функціонування податкової системи для розробки Програми лібералізації податкової політики до 2014 року.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *