Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

ДПІ в Надвірнянському районі інформує

        Майже 199мільйонів гривень до бюджетів – від Надвірнянщини

        Майже 199мільйонів гривень до бюджетів – від Надвірнянщини
– Саме така сума надійшла до бюджетів усіх рівнів за січень-червень поточного року від платників Надвірнянського району. До Державного бюджету сплачено 159,1 млн.грн., – прокоментував підсумки роботи начальникДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк.Одним із основних джерел наповнення Державного бюджету є плата за користування надрами, надходження склали 132,5 млн.грн., а питома вага внадходженнях до бюджету складає 83,3відсотки. Надходження податку на прибуток підприємств сплачено 17,6тис. грн., а це 11 відсотків у загальних надходженнях.
До місцевого бюджету надходження за шість місяцівпоточного року склали 39,5 млн. грн., податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого в місцевому бюджеті складає майже 80 відсотків, надвірнянські платникисплатили 31,2млн. грн. Досить вагомими є надходження з плати за землю – 2,8грн., з єдиного податку – 3,2млн. грн.
З початку року платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування  Надвірнянського району перерахували 110,4млн. грн. До того ж, з кожним місяцем збільшується кількість платників, які відмовляються від паперової звітності і віддають перевагу електронній.
Майже 90% платників єдиного соціального внеску на загальнодержавне страхування звітують за допомогою он-лайн зв’язку. А це є свідченням того, що відносини між платниками податків і міндоходівцями є партнерськими.
 
 
Міндоходів роз’яснило основні правила проведення електронних перевірок
Основним пріоритетом у роботі Міністерства доходів і зборів протягом останнього часу вже традиційно є запровадження електронних сервісів при обслуговуванні платників податків.
Один з них – електронна перевірка – дозволяє підприємцям спростити процедуру податкового аудиту, звівши до мінімуму особисте спілкування з інспектором. Проводять її за заявою платника податків із незначним ступенем ризику і лише за наявності технічної можливості для такої перевірки. Досліджуватимуться лише періоди, не охоплені плановими та позаплановими документальними перевірками.
У заяві суб’єкт господарювання обов’язково зазначає перелік податків та періоди, які бажає обревізувати.
За результатами проведених заходів контролю складається довідка, податкове повідомлення-рішення не виноситься, а отже жодні штрафи не застосовуються.
У разі незгоди з висновками, зазначеними у довідці, підприємець одночасно з її підписанням може подати свої заперечення. А от можливості оскаржити її в адміністративному або судовому порядку не передбачено.
Ці та інші питання висвітлено у листі Міндоходів від 31.03.2014 №5790/5/99-99-22-02-05-16.
 
 
Про безоплатно надані роботодавцем подарунки
ДПІ у Надвірнянському районінагадує, що вартість безоплатно отриманих працівниками товарів (подарунків) від роботодавця включається до загального місячного (річного) оподаткованого доходу таких працівників як додаткове благо, крім випадків, передбачених ст.165 Податкового кодексу України.
Зокрема, ст.165 ПКУ встановлено, що до оподаткованого доходу платника податку не включається вартість подарунків, а також призів переможцям та призерам спортивних змагань, якщо їх вартість не перевищує 50% від однієї мінімальної заробітної плати у розрахунку на місяць, встановленої на 1 січня звітного податкового року за винятком грошових виплат у будь-якій сумі.
У 2014 році така гранична сума становить 609 грн.
Вартість дарунків, яка не перевищує 609 грн., відображається у податковому розрахунку за ф. №1ДФ за ознакою доходу «160». Якщо ж вартість подарунків, які надаються роботодавцем працівнику, перевищує 609 грн., то сума такого перевищення оподатковується податком на доходи фізичних осіб з використанням коефіцієнта за ставками 15% та/або 17% та відображається у ф. №1ДФ за ознакою доходу «126», як додаткове благо.                          
 
 
Роз’яснення через узагальнюючі податкові консультації
Відповіді на найактуальніші питання, з якими платники найчастіше зверталися за роз’ясненнями до податківців, Міністерство доходів і зборів України надало у 4 узагальнюючих податкових консультаціях.
Так, фахівці Міністерства роз’яснили порядок застосування норм податкового законодавства щодо трансфертного ціноутворення, витрат на гарантійний ремонт або гарантійні заміни товарів, сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з операцій з купівлі іноземної валюти, а також податкового обліку поворотної фінансової допомоги. Загалом у затверджених консультаціях надано відповіді на 48 податкових питань.
«Надання таких консультацій – важливийфакт – зазначила перший заступник начальникаДПІ у Надвірнянськомурайоні Мирослава Гринчук, – тому що вони унеможливлюють двоякого трактування деяких норм податкового законодавства».
З текстами узагальнюючих податкових консультацій можна ознайомитись за посиланнямhttp://minrd.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/uzagalnyuyuchi-podatkovi-konsultatsii/.
 
Змінено ставки плати за користування надрами
(видобування підземних вод)
Міндоходів роз’яснює, що коло платників плати за користування надрами для видобування корисних копалин (Плата) розширено за рахунок землевласників та землекористувачів, що провадять господарську діяльність з видобування підземних вод на підставі дозволів на спеціальне водокористування. Не сплачують таку плату суб’єкти підприємництва, які відповідно до законодавства зареєстровані як фермерські господарства.
Суб’єкти господарювання, що здійснюють видобування корисних копалин, у тому числі й підземних вод, умовно можуть бути поділеними на чотири категорії платників Плати.
До трьох перших категорій належать платники Плати, які провадять господарську діяльність з видобування підземної води на підставі спеціального дозволу на користування ділянкою надр.
Платники Плати, що провадять господарську діяльність з видобування корисних копалин в межах ділянок надр, геолого-економічна оцінка запасів корисних копалин в межах яких виконана не пізніше ніж 5 років від моменту виникнення податкових зобов’язань з Плати, обчислюють податкові зобов’язання з Плати із застосуванням коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства, що визначений у протоколах Державної комісії України по запасах корисних копалин, для мінеральної сировини, видобутої з таких ділянок надр.
Платники Плати, що провадять господарську діяльність з видобування корисних копалин в межах ділянок надр, геолого-економічна оцінка запасів корисних копалин в межах яких виконана раніше ніж 5 років від моменту виникнення податкових зобов’язань з Плати, обчислюють податкові зобов’язання з Плати із застосуванням коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства, що дорівнює трикратному розміру облікової ставки Національного банку України.
Платники Плати, що провадять господарську діяльність з видобування корисних копалин в межах ділянок надр на етапі геологічного вивчення і, таким чином, не завершили геолого-економічну оцінку запасів ділянки надр, а також платники Плати, що провадять господарську діяльність з видобування підземних вод на підставі дозволу на спеціальне водокористування, обчислюють податкові зобов’язання з Плати із застосуванням зазначеного у листі Державної комісії України по запасах корисних копалин від 25.06.2014 № 421/07 коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства – 15 відсотків.
Змінені ставки плати за користування надрами для видобування корисних копалин визначені Законом України від 27 березня 2014 року № 1166-VIІ „Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні”
Більш детальне роз’яснення цього питання – у листі Міндоходів від 07.07.2014 №16034/7/99-99-15-04-01-17.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *