ДПІ в Надвірнянському районі інформує

      Оцініть діяльність Центру обслуговування платників податків
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області проводить опитування щодо якості надання адміністративних послуг Центрами обслуговування платників, діючих при відповідних державних податкових інспекціях.
Окрім оцінювання роботи конкретного Центру платники податків мають змогу надати свої пропозиції та зауваження до організації його роботи.

      Оцініть діяльність Центру обслуговування платників податків
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області проводить опитування щодо якості надання адміністративних послуг Центрами обслуговування платників, діючих при відповідних державних податкових інспекціях.
Окрім оцінювання роботи конкретного Центру платники податків мають змогу надати свої пропозиції та зауваження до організації його роботи.
Опитування розміщене на головній сторінці офіційного веб-порталу територіальних органів ДФС в Івано-Франківській області http://if.sts.gov.ua/  у відповідному розділі ОПИТУВАННЯ.
 

Телефонуйте на “гарячу лінію” в ДПІ в Надвірнянському районі

Про порядок нарахування та сплати військового збору можна дізнатися під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія», яка відбудеться 29.08.2014 р. з 11 до 12 год. На запитання платників податків відповідатиме перший заступник начальника інспекції Гринчук Мирослава Романівна за номером телефону2-64-63.
Своєчасно сплачуйте податки
ДПІ у Надвірнянському районі повідомляє, що:
29 вересня – останній день сплати єдиного внеску,нарахованого за попередній календарний місяць;
30 вересня – останній день сплати за серпень:
 ПДВ  платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;
–  акцизного податку;
– збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства;
– за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;
– збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та теплову енергію;
– збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності;
– фіксованого сільськогосподарського податку;
– земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (крім громадян).
Також 30 вересня – останній день сплати авансового внеску з податку на прибуток підприємств за вересень 2014 року.
Звертаємо увагу і на необхідність сплати (перерахування) 30 вересня військового збору.

 

Більше 6 мільйонів гривень ПДВ сплатили платники Надвірнянщини
На обліку в ДПІ у Надвірняському районі перебуває 116 платників податку на додану вартість (ПДВ), з яких 90 – юридичні особи, решта 26 – підприємці. Впродовж восьми місяців цього року вони перерахували до Державного бюджету 6,036 млн. гривень.
Слід зазначити, що адміністрування податку на додану вартість постійно удосконалюється. У 2015 році для платників ПДВ запрацює система електронного адміністрування цього податку.
«Також зменшиться число критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування. А саме бюджетне відшкодування ПДВ експортерам та  ніж зараз. Зменшиться й кількість звірок та перевірок бізнесу, зокрема, перевірок бізнесу «по усьому ланцюгу постачань від виробника або імпортера»,-відмітила начальник відділу оподаткування та контролю об»єктів і операцій  Тетяна Паньків.
 
Можливість скасування реєстрації РРО у разі тимчасової припинення діяльності підприємства
На час тимчасового припинення торговельної діяльності на торговій точці, магазині, відповідно до норм Закону суб’єкти господарювання зобов’язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
У разі якщо підприємство не здійснює діяльності у конкретні дні (вихідні, святкові), що підтверджується відповідним наказом по підприємству, реєстратори розрахункових операцій не застосовуються.
У робочі дні підприємства реєстратор розрахункових операцій повинен бути в увімкненому стані і роздрукування фіскального звітного чеку є обов’язковим.    
Нагадаємо, що нормами Закону України від 06 липня 1995 року № 265-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон) та Порядку не визначено вимог щодо зняття суб’єктом господарювання з реєстрації в органі доходів і зборів реєстратора розрахункових операцій у разі тимчасового припинення торговельної діяльності.
Відповідно до п. 9 ст. 3 Закону суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
 
За перше порушення порядку використання РРО – штраф 1 гривня
До суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), у разі виявлення під час перевірки підтверджених належним чином фактів неодноразових протягом календарного року порушень, передбачених п. 1 ст. 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», застосовуються такі фінансові санкції:
вчинене вперше — 1 грн.;
вчинене вдруге — 100% вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (послуг);
за кожне наступне вчинене порушення — у п’ятикратному розмірі вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (послуг).
Оскільки продаж товару без застосування РРО не є триваючим порушенням і невидача касового чека під час кожного продажу товару визнається окремим порушенням, то наступне незастосування РРО при продажу товарів (наданні послуг) є окремим порушенням. Тобто, наступне незастосування РРО чи невидача чека при продажу товару вважатиметься повторним порушенням.
 
Нові штрафи за порушення правил торгівлі алкогольних напоїв та тютюнових виробів
З 4 вересня 2014 року набрав чинності Закон України від 12 серпня 2014 № 1638-VII, яким внесено зміни до Податкового кодексу та Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», які передбачають посилення контролю за обігом підакцизних товарів та правил торгівлі горілчаними виробами.
Зокрема, у разі встановлення оптової чи роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами без ліцензії застосовується фінансова санкція в розмірі 200 відсотків від вартості отриманої партії товару, але не менше 17,0 тис. грн. (до цього часу – 1,7 тис. грн.). За роздрібну торгівлю алкоголем через електронний контрольно-касовий апарат, не зазначений у ліцензії – 200 відсотків вартості реалізованої через такий апарат  продукції, але не менше 10,0 тис. грн. (до цього – 1,0 тис. грн.). У випадку  зберігання спирту,  алкогольних напоїв, або тютюнових виробів у місцях зберігання, не внесених до Єдиного реєстру – 100 відсотків вартості товару, який знаходиться в такому місці зберігання, але не менше 17,0 тис. грн. (до змін – 1,7 тис. грн.).
Також, збільшено фінансові санкції за оптову або роздрібну торгівлю коньяком, алкогольними напоями, горілкою, лікеро-горілчаними виробами та вином за цінами, нижчими за встановлені мінімальні оптово-відпускні або роздрібні ціни – 100 відсотків вартості отриманої партії товару, але не менше 10,0 тис. грн. (до цього – 5,0 тис. грн.); за роздрібну торгівлю тютюновими виробами за цінами, вищими від максимальних роздрібних – 100 відсотків вартості наявних у суб'єкта господарювання тютюнових виробів, але не менше 10,0 тис. грн. (до цього – 1,0 тис. грн.); за виробництво, зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв чи тютюнових виробів; алкогольних напоїв чи тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку – 200 відсотків вартості товару, але не менше 17,0 тис. грн. (до цього- 8,5 тис. грн.).
За неповний місяць дії змін, фахівцями Головного управління ДФС в Івано-Франківській області застосовано нові штрафні санкції до 5 суб’єктів господарювання Івано-Франківщини, з них до 4-х – за продаж алкогольних напоїв нижче встановленої мінімальної роздрібної ціни – 40,0 тис. грн., до 1-го – за безліцензійну торгівлю  17,0 тис. грн.
 
Відповідальність за не нарахування , неутримання та/або несплату (неперерахування) військового збору
 
Військовий збір в розмірі 1,5 % від об’єкта оподаткування сплачується до бюджету  у випадку виплати доходів громадянам  у вигляді заробітної плати, та інших виплат разом з перерахуванням до бюджету податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску.
За не нарахування , неутримання та/або несплату (неперерахування) військового збору до податкових агентів застосовується фінансова відповідальність, пеня та адміністративна відповідальність.
Фінансова відповідальність передбачена, в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету, повторно в розмірі 50 відсотків, втретє та більше протягом 1095 днів 75 відсотків
Крім того, пеня, нараховується із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виплати (нарахування) доходів на користь платників податків – фізичних осіб .
Адміністративна відповідальність тягне за собою попередження або накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також на громадян – суб’єктів підприємницької діяльності у розмірі від двох до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
 
 
Створено Раду з кадрових питань Головного управління ДФС в Івано-Франківській області
З метою зміцнення кадрового потенціалу  територіальних органів ДФС в Івано-Франківській області професійно підготовленими кадрами, вивчення ділових, професійних та морально-етичних якостей кандидатів на заміщення керівних посад, встановлення прозорої процедури призначення та моніторинг їх подальшої діяльності наказом Головного управління ДФС в області від 22.09.2014 року № 2 утворено Раду з кадрових питань ГУ ДФС в Івано-Франківській області, до якої увійшли представники громадськості та бізнесу Івано-Франківщини.
23 вересня 2014 року відбулося перше установче засідання Ради. На першому засіданні Радою обговорено та ухвалено:
Положення про Раду з кадрових питань Головного управління ДФС в Івано-Франківській області;
Перелік інформації про кандидатів на керівні посади в територіальних органах ДФС, яка використовується Радою під час прийняття рішень;
Процедуру відбору та оцінювання кандидатів.
Перший етап роботи Ради передбачено провести шляхом відбору кандидатів на посади начальників територіальних органів ДФС в Івано-Франківській області. Встановлено терміни та спосіб подачі документів.
Детальна інформація щодо подачі документів буде розміщена на офіційному веб-порталі територіальних органів ДФС в Івано-Франківській області (http://if.sfs.gov.ua/), а також доведена до громадськості через центри обслуговування платників підпорядкованих органів.
На завершення засідання, члени Ради висловили впевненість, що за допомогою громадськості та бізнесу вдасться забезпечити комплектування керівних посад органів державної фіскальної служби патріотичними та перспективними фахівцями, що забезпечать розбудову нашої держави.
 
Більш як 700 жителів нашого району скористалися податковою знижкою
З початку року 724 громадян району подали декларації з метою реалізації права на податкову знижку. Найчастіше декларанти бажали отримати  податкову знижку по витратах за оплату навчання, іпотечного кредитування, договорах довгострокового страхування життя.
Нагадуємо, що податкова знижка – це документально підтверджена сума витрат платника податку-резидента у зв'язку з придбанням товарів, робіт чи послуг у резидентів-фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, передбаченим Податковим кодексом України.
«Скористатися правом на податкову знижку за 2013 рік платник податку може виключно у поточному році. Якщо до кінця року, наступного за звітним, право на нарахування податкової знижки не використано, таке право на наступний податковий рік не переноситься»,-відмітила начальник відділу адміністрування доходів і зборів з фізичних осіб Ірина Мушак.
 
Новий Перелік медичних виробів, які оподатковуються ПДВ за ставкою 7%
Постановою від 3 вересня 2014р. №410 Уряд затвердив Перелік медичних виробів, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України яких підлягають обкладенню податком на додану вартість за ставкою 7 відсотків (далі – Перелік). Зазначена Постанова набрала чинності з дня її опублікування в газеті «Урядовий кур'єр» – 10 вересня 2014 року.
Новий Перелік медичних виробів прийшов на заміну попередньому, затвердженому Постановою КМУ від 01.07.2914р. №216, та складений за кодами по УКТ ЗЕД. Зокрема, за ставкою 7% обкладається податком на додану вартість ввезення в Україну вати, марлі, бинтів, перев'язувальних виробів і санітарних сумок, наборів для надання першої допомоги, зубних цементів та цементів для реконструкції кісток, окремих виробів для догляду за хворими, автомобілів спецпризначення для використання медичними установами як пересувними медичними, стоматологічними або радіологічними клініками, які не призначені безпосередньо для перевезення хворих, інвалідних колясок, контактних лінз, електрокардіографів, апаратів для УЗД, магнітно-резонансних томографів, шприців, бормашин, штучних нирок, приладів та апаратури для анестезії та іншого.
Таким чином, Уряд вирішив відійти від спроб регламентувати застосування ставки 7% за загальними ознаками медичних виробів.
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *