Надвірнянська ОДПІ інформує:

Режим роботи Центрів обслуговування платників у святкові та вихідні дні
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області повідомляє, що для зручності платників та створення комфортних умов при поданні податкової звітності Центри обслуговування платників (ЦОП) у святкові та вихідні дні у грудні 2016 року і січні 2017 року працюватимуть за таким графіком:
– 31 грудня 2016 року – робочий день до 13 год. 00 хв.;

Режим роботи Центрів обслуговування платників у святкові та вихідні дні
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області повідомляє, що для зручності платників та створення комфортних умов при поданні податкової звітності Центри обслуговування платників (ЦОП) у святкові та вихідні дні у грудні 2016 року і січні 2017 року працюватимуть за таким графіком:
– 31 грудня 2016 року – робочий день до 13 год. 00 хв.;
– 3, 4, 5 січня 2017 року – робочі дні відповідно до графіку роботи ЦОП;
– 6 січня 2017 року – робочий день до 16 год. 00 хв.;
– 9 січня 2017 року – робочий день до 18 год. 00 хв.;
– 1, 2, 7, 8 січня 2017 року – вихідні дні.
 
У зв’язку з регламентом роботи НБУ податки, останній день сплати яких 30 грудня, рекомендуємо сплатити не пізніше 29 грудня
Правління Національного банку України прийняло рішення від 15 грудня 2016 року № 489 щодо регламенту роботи системи електронних платежів (далі – СЕП) Національного банку України та порядку роботи банківської системи України на період завершення звітного року.
Відповідно до цього документа:
 – 28, 29 грудня 2016 року система електронних платежів Національного банку працюватиме в режимі продовженого банківського дня на дві години.
–  30 грудня 2016 року до 13.00 усі учасники СЕП можуть здійснювати платежі в СЕП лише між банківськими установами, підпорядкованими одній юридичній особі, а також платежі, спрямовані до Національного банку України та органів Державної казначейської служби України.
Враховуючи зазначене, рекомендуємо платникам податків податки, термін сплати яких припадає на 30 грудня 2016 року, сплатити не пізніше 29 грудня 2016 року.
 
У 2017 році декларуємо доходи за оновленою звітністю
З 1 січня 2017 року стартує кампанія декларування доходів громадян, за якою окремі категорії фізичних осіб зобов’язані подати річну декларацію про доходи та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) і військового збору, та/або мають право подати декларацію для отримання податкової знижки.
Нагадуємо, що З1 грудня 2016 року набирає чинності наказ Мінфіну від 15.09.2016 р. №821, яким внесено зміни до форми податкової декларації (http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-dohodi-fizichnih-/normativno-pravovi-akti/70310.html), яка запроваджується з 1 січня 2017 року.
Зокрема, у новій формі:
– зменшено кількість додатків з чотирьох до двох;
– змінено порядок розрахунку податкових зобов’язань із доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем від впровадження господарської діяльності (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) з урахуванням змін щодо порядку сплати авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб.
У зв’язку із впровадженням ставки податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18% та скасуванням пп. «є» п. 176.1 ПКУ, у платників податку, які отримали доходи від двох та більше податкових агентів у розмірі визначеному пп. «є» п. 176.1 ПКУ, за результатами 2016 року не виникає обов’язку щодо подання декларації.
Фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, з 1 січня 2016 року авансові платежі з ПДФО розраховують та сплачують згідно з фактичними даними, зазначеними у Книзі обліку доходів і витрат, кожного календарного кварталу до 20 числа місяця, наступного за кожним календарним кварталом (до 20 квітня, до 20 липня і до 20 жовтня). При цьому авансовий платіж за четвертий квартал не розраховується та не сплачується.
Про особливості заповнення нової декларації фізичними особами-підприємцями, що сплачують авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб, Державна фіскальна служба роз’яснила у листі від 12.12.2016 р. № 39537/7/99-99-13-01-03-17 «Про порядок декларування доходів фізичних осіб».
Так, протягом звітного (податкового) року авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб формуються у платника податку в інтегрованій картці платника (далі – ІКП) як переплата, а нарахування податкових зобов'язань здійснюються за даними податкової декларації за відповідний звітний (податковий) період. При цьому платник податків визначає суму податку на доходи фізичних осіб, що підлягає сплаті до бюджету, за результатами звітного (податкового) року в рядку 1.1 додатка Ф2, яка переноситься до графи 6 рядка 10.7 податкової декларації.
В рядках 1.2 – 1.4 додатка Ф2 платник податків зазначає суму сплачених авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб; залишок суми податку на доходи фізичних осіб, що підлягає сплаті або поверненню з урахуванням сплачених авансових платежів; такі показники в ІКП платника податків не відображаються.
 
У грудні слід здійснити перерахунок податку на доходи фізичних осіб із заробітної плати
Під час нарахування заробітної плати за останній місяць звітного року роботодавець платника податку зобов'язаний здійснити перерахунок суми доходів, нарахованих такому платнику податку, тобто провести самостійну перевірку сум нарахованих працівнику протягом календарного року доходів у вигляді заробітної плати окремо за кожний місяць такого періоду та наданих податкових соціальних пільг.
Такий перерахунок проводиться для того, щоб забезпечити виконання умови щодо обмеження граничного розміру заробітної плати звітного податкового місяця, який дає право платнику податку на застосування податкової соціальної пільги (у 2016 році – 1930 грн.), перевірки (уточнення) наявності підстав у платника податку для застосування податкової соціальної пільги, та правильності нарахування податку на доходи фізичних осіб за податковий період (рік).
Якщо внаслідок здійсненого перерахунку виникає недоплата утриманого податку, то сума такої недоплати стягується роботодавцем за рахунок суми будь-якого оподатковуваного доходу (після його оподаткування) за відповідний місяць, а в разі недостатності суми такого доходу – за рахунок оподатковуваних доходів наступних місяців, до повного погашення суми такої недоплати.
Факт проведеного перерахунку та його результати підтверджуються складеною у довільній формі бухгалтерською довідкою з подальшим відображенням у ф. №1ДФ за IV квартал 2016 року.
Враховуючи те, що для відображення результатів річного перерахунку у Податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (ф.№ 1ДФ) не передбачено окремих реквізитів чи рядків, у графах 4а та 4 сума податку на доходи фізичних осіб декларується з врахуванням проведеного перерахунку.
 
Роботодавці отримають компенсацію за працевлаштування учасників АТО
З 30.08.2016 року набув чинності Закон України від 07.07.2016р. «Про внесення зміни до статті 14 Закону України «Про занятість населення», яким встановлені додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню учасників бойових дій, які брали безпосередню участь у антитерористичній операції, забезпеченні її проведення.
Зміни розширюють перелік категорій громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, і включають в нього учасників бойових дій, зазначених у пунктах 19 і 20 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту». Зокрема, осіб, які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в АТО, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах  АТО в період її проведення. Зміни стосуються тільки осіб, зареєстрованих у Державній службі зайнятості, що знаходяться на обліку як безробітні.
Відповідно до законодавства, роботодавцю, який влаштував на нове робоче місце (за направленням Держслужби зайнятості) зазначених осіб терміном не менше ніж на 2 роки, щомісяця компенсуються фактичні витрати в розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
 
Платники податків мають право подавати звітність засобами електронного зв’язку
Відповідно до п. 49.3 ст. 49 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один із таких способів:
а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
в) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Згідно з Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженою наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за № 320/15011, платник податку може надіслати до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з контролюючим органом укладено договір про визнання електронних документів, а також контролюючому органу надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів.
Слід зазначити, що отримати посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та з урахуванням п. 48.3 ст. 48 Кодексу печатки підприємства (за наявності), платник податків може в будь-якому включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів.
Згідно з п. 42.4 ст. 42 Кодексу з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, листування з контролюючими органами може здійснюватися засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися уЗагальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 135.05).
 
До витрат підприємства включаються товари та послуги надані учасникам АТО
Державна фіскальна служба України у листі від 09.12.2016 №39245/7/99-99-15-02-01-17 надала роз’яснення щодо відображення вартості товарів для потреб забезпечення проведення АТО у складі витрат.
Зокрема, Постановою КМУ від 26 жовтня 2016 року № 758 затверджено перелік товарів, виконаних робіт, наданих послуг за кодами згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010, вартість яких, на період проведення антитерористичної операції, включається до інших витрат звичайної діяльності чи на вартість яких не проводиться коригування фінансового результату до оподаткування.
До зазначеного переліку входять:
– спеціальні засоби індивідуального захисту;
– лікарські засоби;
– засоби особистої гігієни;
– продукти харчування;
-технічні засоби спостереження, які добровільно передані Збройним Силам, іншим утвореним відповідно до законів України військовим формуванням, що утримуються за рахунок коштів держбюджету.
Постанова набрала чинності з 2 листопада 2016 року.
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *