ДПІ у Надвірнянському районі повідомляє:
Понад 442 млн. грн. податків та зборів надійшло до бюджету держави від мешканців Надвірнянщини
В ДПІ у Надвірнянському районі повідомили, що протягом січня-жовтня забезпечено збір 442,2 млн. грн.платежів до бюджетів усіх рівнів, що на 74,8 млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 120,4 %.
Понад 442 млн. грн. податків та зборів надійшло до бюджету держави від мешканців Надвірнянщини
В ДПІ у Надвірнянському районі повідомили, що протягом січня-жовтня забезпечено збір 442,2 млн. грн.платежів до бюджетів усіх рівнів, що на 74,8 млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 120,4 %.
Зокрема, за жовтень до бюджетів усіх рівнів надійшло 65,3 млн.грн., що на 5,2 млн. грн. більше ніж за жовтень 2014 року.
Також у ДПІ у Надвірнянському районі повідомили і про наповнення місцевого бюджету. Так, за 10 місяців поточного року до місцевої скарбниці надійшло 94,6 млн. грн., що на 10 % або на 7,8млн. грн. більше минулорічного показника.
За жовтень надходження до місцевого бюджету склали 10 млн.грн., що на 1,8 млн. грн. або на 22 % більше ніж за жовтень минулого року.
За словами керівника, у розрізі основних платежів з початку року платниками ДПІ у Надвірнянському районі забезпечено надходження таких основних бюджетоформуючих податків: податку на доходи фізичних осіб – 82,7 млн.грн., плати за користування надрами-288,8 млн.грн., збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності-15,3 млн.грн., плати за землю – 9,5 млн.грн, єдиного податку – 6,1 млн.грн., акцизного податку – 8,0 млн.грн., військового збору – 7,9 млн.грн.
Крім того, з початку року до бюджету спрямовано 194,5 млн. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Як відзначає очільник податкової інспекції району Василь Гнатюк, таких результатів вдалося досягти завдяки цілеспрямованій щоденній співпраці і податківців, і бізнесу.
В той же час, посадовець відмітив, що фіскальна служба проводить чітку та послідовну роботу, направлену на розкриття тіньових схем та, як результат, забезпечення додаткових надходжень до бюджету.
Майже 8 мільйонів гривень військового збору надійшло від платників Надвірнянщини
За січень-жовтень поточного року платники податків спрямували на підтримку армії понад 7,9мільйони гривень військового збору. З них за жовтень 2015 року мобілізовано до державного бюджету 853,7 тис.гривень, що майже 110тис. грн. більше ніж у жовтні минулого року.. Про це повідомили в управлінні оподаткування доходів і зборів з фізичних осіб ДПІ у Надвірнянському районі.
Нагадаємо, військовий збір запроваджено із 3 серпня 2014 року. Його ставка складає 1,5 % від об’єкта оподаткування.
Платниками збору є фізичні особи-резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти.
Майже95млн. грн. перерахували платники Надвірнянщинидо місцевого бюджету
За словамизаступниканачальника ДПІ у Надвірнянському районі Оксани Пліщук, більше65 відсотків усіх надходжень, або 62028тис.грн. – це перерахування податку на доходи фізичних осіб. На другому місці, зазначилазаступник керівникаінспекції, за обсягами надходжень до місцевого бюджету є податок на майно. З початку року платники перерахували понад 10350тис.грн. податку на майно, а саме: земельного податку надійшло 9490тис.грн., податку на нерухоме майно – 641тис.грн., транспортного податку – 219тис.грн.
Оксана Пліщук підкреслила, що надходження до місцевого бюджету протягом січня – жовтня 2015 року збільшились в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 7846,2 тис.грн., або на 15,3відсотка.
Фіскальна служба Івано-Франківщини почала публікувати індивідуальні податкові консультації
Як відомо, із 01.09.2015 р. набрали чинності зміни до статті 54 Податкового кодексу України, згідно з якими консультації ДФС (окрім узагальнюючих), що надаються в письмовій або електронній формі, підлягають обов'язковому розміщенню на сайті контролюючого органу, який надав консультацію, протягом 10 календарних днів після дня їх надання без зазначення найменування (прізвища, ім'я, по батькові) платника податків і його податкової адреси.
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області на виконання наведеного вище припису розпочало опублікування таких індивідуальних роз’яснень. Вони розміщені на офіційному порталі територіальних органів ДФС в області (http://if.sfs.gov.ua/) у підрубриці «Головна > Корисні посилання > Податкові консультації».
Відтепер звернення до органів ДФС Івано-Франківщини може бути подано в електронному вигляді
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області повідомляє, що з 28.10.2015 набирає чинності у новій редакції стаття 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно якої звернення може бути усним чи письмовим (електронне звернення).
Отже громадянин може викласти своє звернення до ГУ ДФС в області через:
– засоби телефонного зв'язку за телефонним номером: (0342) 77-18-86;
– використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку if.service@sfs.gov.ua, яка розміщена на офіційному веб-порталі ДФС у розділіГоловна>Контакти;
– поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до ДФС за адресою: 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20;
– особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ДФС.
Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.
Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Наближається граничний термін подання квартальної звітності
9 листопада 2015 року останній день подання:
– податкової декларації з податку на прибуток підприємства за три квартали при базовому податковому періоді – квартал (ново зареєстровані);
– фінансової звітності за три квартали платниками податку на прибуток підприємств, у яких податковий період дорівнює кварталу;
– розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, за три квартали;
– податкової декларації з ПДВ за 3-й квартал платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу;
– податкової декларації екологічного податку за 3-й квартал;
– податкового розрахунку з плати за користування надрами для видобування корисних копалин за 3-й квартал;
– податкового розрахунку з плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, за 3-й квартал;
– податкового розрахунку збору за користування радіочастотним ресурсом України за 3-й квартал;
– податкової декларації збору за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики за три квартали;
– податкової декларації збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод… за три квартали;
– податкової декларації збору за спеціальне використання поверхневих вод для потреб водного транспорту за три квартали;
– податкового розрахунку за спеціальне використання лісових ресурсів за три квартали;
– податкового розрахунку з рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами за 3-й квартал;
– податкового розрахунку з рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України за 3-й квартал;
– податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів за три квартали;
– податкової декларації туристичного збору за три квартали;
– податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за три квартали платниками, віднесеними до третьої групи;
– податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за три квартали;
– податкової декларації про майновий стан і доходи фізичними особами – підприємцями, які перейшли з 3-го кварталу зі спрощеної системи оподаткування на загальну або вперше зареєстровані у 3-му кварталі;
– податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, за 3-й квартал (форма №1ДФ);
– декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами, за 3-й квартал;
– звіту про суми податкових пільг за дев’ять місяців.
Закупівлю сільгосппродукції у фізичних осіб слід оформляти документально
Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій, це встановлено ст. 9 Закону України від 16.07.1999р. №996 "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Так, закупівлю сільськогосподарської продукції у фізичних осіб можна оформити такими первинними документами: закупівельним актом або закупівельною відомістю. Зазначені документи повинні містити, зокрема, такі дані: місце укладання угоди; прізвище, ім'я, по батькові продавця; найменування продукції, ціну одиниці продукції; обсяг проданої продукції; суму виплачених коштів; підпис продавця про отримання даних коштів.
Крім того, у цих документах слід також зазначити реєстраційний номер облікової картки платника податків – продавця сільськогосподарської продукції або серію та номер паспорта (якщо продавець через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та має відмітку у паспорті); реквізити Довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (за наявності); загальну суму нарахованого доходу та суму утриманого при виплаті коштів податку на доходи фізичних осіб.
Акцизний податок поповнив бюджети місцевихгромад Надвірнянщинина 8мільйонів гривень
Протягом 9 місяців поточного року суб‘єкти господарювання Надвірнянського району спрямували до місцевих бюджетів 8,033мільйона гривень акцизного податку з роздрібного продажу.
У загальній сумі надходжень до місцевої казни частка цього податку становить 8,5відсотка.
Запровадження з 2015 року акцизного податку з реалізації через роздрібну торговельну мережу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального для окремих сільських рад відіграло особливе позитивне значення.
В ДПІ у Надвірнянському районі повідомили, що протягом січня-жовтня забезпечено збір 442,2 млн. грн.платежів до бюджетів усіх рівнів, що на 74,8 млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 120,4 %.
Зокрема, за жовтень до бюджетів усіх рівнів надійшло 65,3 млн.грн., що на 5,2 млн. грн. більше ніж за жовтень 2014 року.
Також у ДПІ у Надвірнянському районі повідомили і про наповнення місцевого бюджету. Так, за 10 місяців поточного року до місцевої скарбниці надійшло 94,6 млн. грн., що на 10 % або на 7,8млн. грн. більше минулорічного показника.
За жовтень надходження до місцевого бюджету склали 10 млн.грн., що на 1,8 млн. грн. або на 22 % більше ніж за жовтень минулого року.
За словами керівника, у розрізі основних платежів з початку року платниками ДПІ у Надвірнянському районі забезпечено надходження таких основних бюджетоформуючих податків: податку на доходи фізичних осіб – 82,7 млн.грн., плати за користування надрами-288,8 млн.грн., збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності-15,3 млн.грн., плати за землю – 9,5 млн.грн, єдиного податку – 6,1 млн.грн., акцизного податку – 8,0 млн.грн., військового збору – 7,9 млн.грн.
Крім того, з початку року до бюджету спрямовано 194,5 млн. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Як відзначає очільник податкової інспекції району Василь Гнатюк, таких результатів вдалося досягти завдяки цілеспрямованій щоденній співпраці і податківців, і бізнесу.
В той же час, посадовець відмітив, що фіскальна служба проводить чітку та послідовну роботу, направлену на розкриття тіньових схем та, як результат, забезпечення додаткових надходжень до бюджету.
За січень-жовтень поточного року платники податків спрямували на підтримку армії понад 7,9мільйони гривень військового збору. З них за жовтень 2015 року мобілізовано до державного бюджету 853,7 тис.гривень, що майже 110тис. грн. більше ніж у жовтні минулого року.. Про це повідомили в управлінні оподаткування доходів і зборів з фізичних осіб ДПІ у Надвірнянському районі.
Нагадаємо, військовий збір запроваджено із 3 серпня 2014 року. Його ставка складає 1,5 % від об’єкта оподаткування.
Платниками збору є фізичні особи-резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти.
Майже95млн. грн. перерахували платники Надвірнянщинидо місцевого бюджету
За словамизаступниканачальника ДПІ у Надвірнянському районі Оксани Пліщук, більше65 відсотків усіх надходжень, або 62028тис.грн. – це перерахування податку на доходи фізичних осіб. На другому місці, зазначилазаступник керівникаінспекції, за обсягами надходжень до місцевого бюджету є податок на майно. З початку року платники перерахували понад 10350тис.грн. податку на майно, а саме: земельного податку надійшло 9490тис.грн., податку на нерухоме майно – 641тис.грн., транспортного податку – 219тис.грн.
Оксана Пліщук підкреслила, що надходження до місцевого бюджету протягом січня – жовтня 2015 року збільшились в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 7846,2 тис.грн., або на 15,3відсотка.
Фіскальна служба Івано-Франківщини почала публікувати індивідуальні податкові консультації
Як відомо, із 01.09.2015 р. набрали чинності зміни до статті 54 Податкового кодексу України, згідно з якими консультації ДФС (окрім узагальнюючих), що надаються в письмовій або електронній формі, підлягають обов'язковому розміщенню на сайті контролюючого органу, який надав консультацію, протягом 10 календарних днів після дня їх надання без зазначення найменування (прізвища, ім'я, по батькові) платника податків і його податкової адреси.
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області на виконання наведеного вище припису розпочало опублікування таких індивідуальних роз’яснень. Вони розміщені на офіційному порталі територіальних органів ДФС в області (http://if.sfs.gov.ua/) у підрубриці «Головна > Корисні посилання > Податкові консультації».
Відтепер звернення до органів ДФС Івано-Франківщини може бути подано в електронному вигляді
Головне управління ДФС в Івано-Франківській області повідомляє, що з 28.10.2015 набирає чинності у новій редакції стаття 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно якої звернення може бути усним чи письмовим (електронне звернення).
Отже громадянин може викласти своє звернення до ГУ ДФС в області через:
– засоби телефонного зв'язку за телефонним номером: (0342) 77-18-86;
– використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку if.service@sfs.gov.ua, яка розміщена на офіційному веб-порталі ДФС у розділіГоловна>Контакти;
– поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до ДФС за адресою: 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20;
– особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ДФС.
Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.
Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Наближається граничний термін подання квартальної звітності
9 листопада 2015 року останній день подання:
– податкової декларації з податку на прибуток підприємства за три квартали при базовому податковому періоді – квартал (ново зареєстровані);
– фінансової звітності за три квартали платниками податку на прибуток підприємств, у яких податковий період дорівнює кварталу;
– розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, за три квартали;
– податкової декларації з ПДВ за 3-й квартал платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу;
– податкової декларації екологічного податку за 3-й квартал;
– податкового розрахунку з плати за користування надрами для видобування корисних копалин за 3-й квартал;
– податкового розрахунку з плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, за 3-й квартал;
– податкового розрахунку збору за користування радіочастотним ресурсом України за 3-й квартал;
– податкової декларації збору за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики за три квартали;
– податкової декларації збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод… за три квартали;
– податкової декларації збору за спеціальне використання поверхневих вод для потреб водного транспорту за три квартали;
– податкового розрахунку за спеціальне використання лісових ресурсів за три квартали;
– податкового розрахунку з рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами за 3-й квартал;
– податкового розрахунку з рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України за 3-й квартал;
– податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів за три квартали;
– податкової декларації туристичного збору за три квартали;
– податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за три квартали платниками, віднесеними до третьої групи;
– податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за три квартали;
– податкової декларації про майновий стан і доходи фізичними особами – підприємцями, які перейшли з 3-го кварталу зі спрощеної системи оподаткування на загальну або вперше зареєстровані у 3-му кварталі;
– податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, за 3-й квартал (форма №1ДФ);
– декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами, за 3-й квартал;
– звіту про суми податкових пільг за дев’ять місяців.
Закупівлю сільгосппродукції у фізичних осіб слід оформляти документально
Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій, це встановлено ст. 9 Закону України від 16.07.1999р. №996 "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Так, закупівлю сільськогосподарської продукції у фізичних осіб можна оформити такими первинними документами: закупівельним актом або закупівельною відомістю. Зазначені документи повинні містити, зокрема, такі дані: місце укладання угоди; прізвище, ім'я, по батькові продавця; найменування продукції, ціну одиниці продукції; обсяг проданої продукції; суму виплачених коштів; підпис продавця про отримання даних коштів.
Крім того, у цих документах слід також зазначити реєстраційний номер облікової картки платника податків – продавця сільськогосподарської продукції або серію та номер паспорта (якщо продавець через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та має відмітку у паспорті); реквізити Довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (за наявності); загальну суму нарахованого доходу та суму утриманого при виплаті коштів податку на доходи фізичних осіб.
Акцизний податок поповнив бюджети місцевихгромад Надвірнянщинина 8мільйонів гривень
Протягом 9 місяців поточного року суб‘єкти господарювання Надвірнянського району спрямували до місцевих бюджетів 8,033мільйона гривень акцизного податку з роздрібного продажу.
У загальній сумі надходжень до місцевої казни частка цього податку становить 8,5відсотка.
Запровадження з 2015 року акцизного податку з реалізації через роздрібну торговельну мережу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального для окремих сільських рад відіграло особливе позитивне значення.
0 Коментарі