Під час онлайн-тренінгу обговорено гендерні питання щодо надання адмінпослуг
Із 14 по 19 липня за участі представника Урядового уповноваженого з прав осіб з інвалідністю в обласній державній адміністрації відбувся онлайн-тренінг на платформі Zoom «Ефективна комунікація та підвищення задоволеності відвідувачів ЦНАП як запорука успішної роботи. Ґендерні питання в контексті надання адміністративних послуг». Організатор тренінгу проєкт PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» щодо підтримки реформи децентралізації в Україні.
Акцентувалося на підтримці громад у створенні та модернізації ЦНАП, покращенні доступу мешканців до послуг, налагодженні діалогу між жителями та керівництвом громад. Мета та очікуваний результат – це надати учасницям та учасникам тренінгу актуальні, практично орієнтовані знання та навички з питань ділової етики, взаємодії з відвідувачами ЦНАПів, ґендерноорієнтованого сервісу.
«Учасники можуть застосувати у практичній діяльності нові знання та навички, що відповідно покращить якість надання послуг у громаді та підвищить задоволеність відвідувачів в процесі отримання послуг. Сьогодні важливо відповісти на запитання: якою має бути доступність, щоб забезпечувала максимальну безпеку і належність? Які перешкоди на своєму шляху зустрічає людина з інвалідністю, щоб потрапити до адмінбудівлі (зокрема ЦНАП)? Чи можливо покращити безбар’єрний доступ до приміщення ЦНАП, не маючи значних фінансових ресурсів? Які ще аспекти інклюзивності можна врахувати в роботі працівників ЦНАП, окрім фізичної доступності?» – акцентував Микола Макар.
Варто додати, що розпорядженням облдержадміністрації від 5 серпня 2021 № 297 утворено моніторингову групу для контролю реалізації проєктів, які фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг.
«Для отримання методичної та практичної допомоги до групи залучено представника Урядового уповноваженого з прав осіб з інвалідністю в Івано-Франківській ОДА. Моніторинговою групую за його участю проведено ряд виїздів у Білоберізьку та Дубовецьку сільські, Брошнів-Осадську, Делятинську, Єзупільську, Заболотівську, Кутську, Ланчинську та Рожнятівську селищні, Калуську та Коломийську міські громади, під час яких акцентовано увагу керівництва на потребі дотримання вимог щодо доступності приміщень ЦНАПів для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, зокрема облаштуванні входу до приміщення ЦНАП пандусом, належного оснащення санітарної кімнати та дотримання інших вимог», – розповіла начальник відділу розвитку електронних та адміністративних послуг управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації ОДА Оксана Данилюк.
Ефективна комунікація з відвідувачами, ґендерна рівність, особливості надання адміністративних послуг соціально незахищеним категоріям населення та людям з інвалідністю – важливі наскрізні питання в роботі ЦНАПів, особливо в даний час, коли ЦНАП, окрім адміністративних, опікуються також гуманітарними питаннями в громаді. Додамо, що участь в тренінгу взяли: адміністратори ЦНАП-початківці, керівництво та працівники ЦНАП, які не проходили подібне навчання, старости, які залучені до надання послуг та/ або роботи на ВРМ, працівники органів місцевого самоврядування, які безпосередньо надають адміністративні послуги чи беруть участь у їх наданні.
Додамо, що активні учасники тренінгу отримали сертифікати, які підтверджують підвищення кваліфікації обсягом 0,31 кредиту ЄКТС.
0 Коментарі