Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Запрацював онлайн-сервіс претензійного повернення залізничних квитків

Відтепер квиток можна здати, навіть якщо повернення онлайн вже недоступне, при цьому не заповнюючи паперової заяви. Про це повідомляє телеграм-канал Укрзалізниці.

Скористатися сервісом можна таким чином:

• перейти за посиланням: https://services.uz.gov.ua;

• вибрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;

• заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;

• підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;

• дочекатися результатів розгляду заяви.

Претензійне повернення квитків проводиться виключно за наявності відповідних відміток на квитках, якщо пасажир:

• не використав квиток через хворобу або нещасний випадок і повертає квиток пізніше ніж за годину після відправлення поїзда;

• проїхав тільки частину дороги;

• повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акта про повернення;

• повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;

• повертає групове замовлення (повністю або частково);

• повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;

• був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

Важливо! Наразі через онлайн-сервіс можна повертати квитки у претензійному порядку, якщо вони придбані у застосунку, чат-боті або на офіційному сайті Укрзалізниці. Сервіс також працює для групових квитків, оформлених у залізничній касі.

Можливість повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступною пізніше.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *