ДПІ у Надвірнянському районі інформує

    Понад 5 тисяч платників податків скористались послугами ЦОП ДПІ у Надвірнянському районі
 
За вісім місяців поточного року  послугами центру обслуговування платників податків ДПІ у Надвірнянському районі скористались 5 249 платників району – повідомила начальник відділу обслуговування платників податків Ореста Дем’янчук.

    Понад 5 тисяч платників податків скористались послугами ЦОП ДПІ у Надвірнянському районі
 
За вісім місяців поточного року  послугами центру обслуговування платників податків ДПІ у Надвірнянському районі скористались 5 249 платників району – повідомила начальник відділу обслуговування платників податків Ореста Дем’янчук.
Саме таку кількість адміністративних послуг протягом восьми місяців надали фахівці ДПІ у Надвірнянському районі.
У ЦОПі серед найзапитуваніших адміністративних послуг – видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб –платників податків. За вісім місяців видано 3052 картки, що становить  58,1 відсотоки від загальної кількості наданих послуг. Також активно йде реєстрація розрахункових книжок-1442. На третьому місці реєстрація книг обліку розрахункових операцій-230.
Для забезпечення ефективної діяльності ЦОП в ДПІ щомісячно затверджуються графікироботивідповідальних посадових осіб длянаданняадміністративних послуг та обслуговуванняплатників з режимом роботи в будні дні з 9до 18 години (вівторок, четвер з 9 до 20 години),в суботу з 9 до 16 години з плаваючою перервою на обід. В період звітності, у разі необхідності,збільшуєтьсякількість працівників шляхомскладання додаткових графіків роботи структурними підрозділамиінспекції.
В приміщенні ЦОП встановлені чотирикамери відеоспостереження,що дозволяють здійснювати оперативний контроль керівництва за забезпеченням порядку,наявністю черг та за діяльністю підлеглих працівників.
Наказом ДПІ у Надвірнянському районі створено комісію для відкриття скриньки пропозицій та анкет відвідувачів, яка розміщена у Центрі обслуговування платників. Витяг побажань відвідувачів Центру із скриньки проводиться щотижнево, із одночасним проведенням аналізу змісту відповідей на питання анкети відвідувачів Центру. За результатами анкетування платників та інформації із скриньок ДПІ у Надвірнянському районі за січень-серпень поточного року критичних зауважень щодо роботи ЦОП не було.
 В 2014 році станом на 01 вересня скарги на якість обслуговування в ЦОП від платниківна електронний сервіс «Пульс»  не надходили.
Вся інформаціящодо переліку послуг, якінадаються платникам, порядок їх надання, зразки заповненнядекларацій, заяв, та іншихнеобхіднихдокументів, регламентовані наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.06.2013 № 161„Про затвердження Інформаційних картокадміністративних послуг», зі змінами.
     Нагадаємо, що на сьогодні в центрі обслуговування платників податків  створено комфортні умови для відвідувачів, є зручні зони для заповнення платниками документів, працює WiFi.
 
 
На Надвірнянщині виявлено 107  неоформлених найманих працівників
 
          
  За результатами перевірок робочою групою щодо детінізації  зайнятості  населення при Надвірнянській РДА  проведено   перевірки  щодо   виявлення  найманих осіб, праця яких використовується суб’єктами господарювання (працедавцями) без належного документального оформлення трудових відносин відповідно до чинного законодавства, виявлення та залучення до реєстрації підприємницької діяльності громадян, які здійснюють систематичну діяльність. За січень-серпень  2014 року робочою групою:
-обстежено    203 суб’єкти  підприємницької діяльності,
– виявлено 107  неоформлених найманих працівників,
– укладено  107 трудових угод та легалізовано заробітної плати на  суму  161,2 тисячі гривень- повідомив начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб Богдан Нагорняк.
 
  За 2014 рік  працівниками податкової інспекції   виявлено  9 фізичних осіб, які здійснювали підприємницьку  діяльність без державної реєстрації, складено протоколи про адміністративні правопорушення та матеріали направлено до суду для прийняття постанов.
   Серед суб’єктів господарювання та громадян проводиться роз’яснювальна робота щодо упередження фактів виплати заробітної плати із порушенням законодавства, а також висвітлюється в місцевих засобах масової інформації стан виконання Комплексної програми.
Протягом поточного року станомна 01.09.2014 року ДПІ у Надвірнянському районі:
– виготовлено та розміщено 1 сіті – лайт  „Подбай про майбутнє – не погоджуйся на зарплату „в конверті”,
– в Центрі обслуговування платників розміщено інформацію та зазначено номер телефону, за яким можна повідомити про порушення законодавства при виплаті заробітної плати,
– проведено семінар по питанню нарахування та виплати заробітної плати у відповідності до законодавства ,
–  проведено тренінги, в порядок денний  яких включено питання легалізації заробітної плати.
 
         
Платники Надвірнянщини за 8 місяців поточного року сплатили понад 145 мільйонів гривень єдиного внеску
 
Протягом січня-серпня 2014 року на Надвірнянщині сплачено 145,8 мільйони гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Це на 7,3 мільйони гривень більше, як торік – повідомив начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб Богдан Нагорняк.
Єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до законодавчо визначених пропорцій та перераховується на рахунки відповідних фондів.
Нагадаємо, що у запропонованій Концепції реформування податкової системи на розгляд бізнесу та громадськості представлено кілька моделей реформування податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування. 
 
До відома платників Надвірнянського району
 
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (http://zir.minrd.gov.ua/) створено у рамках Електронного Уряду з урахуванням тенденцій розвитку інформаційних технологій у сфері побудови веб-ресурсу та розглядається як інтегрований ресурс в інформаційне середовище органів ДФС, у якому уся направленість діяльності Державної фіскальної служби України, як внутрішня так і зовнішня, а також усі відповідні процеси інформаційно-довідкових ресурсів підтримуються та забезпечуються відповідними інформаційно-комп’ютерними технологіями.
 
Робота «ЗІР» направлена на забезпечення суспільства своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією.
 
Інформаційне наповнення «ЗІР» здійснюється на підставі функціональних повноважень ДФС, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру (щорічно понад 1 млн. звернень) та з метою мінімалізації витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.
 
У розділах «ЗІР»: «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Письмові консультації» інформація систематизована по тематиках:
·  оподаткування;
·  митна справа;
·  єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
·  електронний цифровий підпис.
У розділі «Запитання – відповіді з Бази знань» реалізована можливість самостійного пошуку інформації, шляхом ознайомлення з редакціями відповідей на запитання, з якими звертаються клієнти до Контакт-центру по телефону, електронній пошті та письмово.
 
Розділ «Нормативні та інформаційні документи» містить нормативні та інформаційні документи з питань оподаткування, митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та електронного цифрового підпису, інших питань законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС, а також іншу інформацію стосовно роботи органів ДФС.
 
Розділ «Письмові консультації» наповнюється витягами з письмових консультацій, підготовлених ІДД Міндоходів на типові звернення суб’єктів господарювання та громадян.
 
Розділ «Коментарі та пропозиції» надає можливість працівникам органів фіскальної служби здійснювати зворотній зв’язок з модератором «ЗІР» шляхом залишення коментарів-пропозицій до запитань – відповідей з Бази знань, з метою прийняття участі у формуванні та вдосконалення автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. В подальшому таку можливість з використанням електронного цифрового підпису матимуть і зовнішні користувачі.
 
Як повідомляє Державна фіскальна служба України з початку 2014 року платники податків та працівники органів ДФС більше мільйона разів скористались електронним сервісом відомства „Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс”.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *