ДПІ у Надвірнянському районі інформує


Внесок платників Надвірнянщинимайже 404 млн. грн.
Саме така сума надійшла до Зведеного бюджету України від платників податків, що перебувають на обліку  в ДПІ у Надвірнянському районіза 11 місяців  2014 року,- інформує начальник інспекції Василь Гнатюк.
Надходження з початку року перевищують минулорічні  більш як на  50,5 млн. гривень.


Внесок платників Надвірнянщинимайже 404 млн. грн.
Саме така сума надійшла до Зведеного бюджету України від платників податків, що перебувають на обліку  в ДПІ у Надвірнянському районіза 11 місяців  2014 року,- інформує начальник інспекції Василь Гнатюк.
Надходження з початку року перевищують минулорічні  більш як на  50,5 млн. гривень.
За січень – листопадь до державного бюджету надійшло 307 млн. грн.  В тому числі більш як 257 млн.грн. надійшло від плати за користування надрами 25,3 млн.грн податку на прибуток та біля 10 млн. грн. податку на додану вартість.
До місцевих бюджетів сплачено майже 97 млн. грн. податків і зборів, що майже на 3,8 млн. грн. більше минулорічних надходжень.
Традиційно формують місцеві скарбниці податок на доходи фізичних осіб, якого сплачено майже 76 млн. грн., плата за землю – 5,7 млн. грн. та єдиний податок –  6,5 млн. грн.
 
Цього року надвірнянці на законних підставах не сплатили до бюджетів більше 12,6 млн. грн. податків та зборів
Саме така сума податкових пільг надана надвірнянським платникам податків з початку року. Найбільше заощадили платники ПДВ – 11780 тис. гривень. Ще 0,441 тис. грн. підприємства мали можливість направити на розвиток власного бізнесу за рахунок пільгового оподаткування їх прибутку.
Майже 838 тис грн становлять пільги з плати за землю установ медичного, культурного, військового, наукового та іншого спрямувань.
Нагадаємо, що відповідно до ст. 30 Податкового кодексу України, податкова пільга – це передбачене податковим та митним законодавством звільнення платника податків від обов’язку щодо нарахування та сплати податку та збору або сплата ним податку та збору у меншому розмірі за наявності підстав, передбачених законодавством.
 
Нюанси оподаткування новорічних подарунків
Відповідно до підпункту 165.1.39 Податкового кодексу України, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань), якщо їх вартість не перевищує 50% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі ( у 2014 році — 609,0 грн.).
Вартість дарунків, яка не перевищує 50% однієї заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, відображається у податковому розрахунку за формою 1ДФ за ознакою доходу «160».
Якщо вартість дитячих новорічних подарунків та квитків, яка надається платнику податків у 2014 році — 609,0 грн., то сума такого перевищення оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставками 15% та/або 17% та відображається у податковому розрахунку за формою 1ДФ за ознакою доходу «126» як додаткове благо.
 
Легальний бізнес Надвірнянщини
З початку року в Надвірнянському районі зареєстровано 249 новостворених платників податків, із них 22 юридичні особиі 227 підприємців.
Загалом на 1 грудня 2014 року на обліку в ДПІ у Надвірнянському районіперебуває 4034 суб’єкти господарювання, із них понад 3008 або 77,2% підприємців, решта – юридичні особи. Тобто, як і раніше, чисельність підприємців майже втричі переважає кількість юридичних осіб.
Варто зазначити, що навіть у цей нелегкий для нашої країни час бізнес Надвірнянщини продовжує розвиватися та поповнювати бюджет.
Так, за 11 місяців цього року платники перерахували до бюджетів усіх рівнів 403,5  млн гривень податків і зборів, також майже 198 млн. гривень єдиного соціального внеску.
 
Платники ДПІ у Надвірнянському районі перерахували для армії більше 2,мільйонів гривень військового збору
З початку запровадження військового збору від платників  податків, які перебувають на обліку в ДПІу Надвірнянському районі   до  Державного бюджету поступило більше 2,6мільйона гривень цього платежу. Зокрема, в листопаді  перераховано майже 722 тисячі гривень військового збору,- інформує  заступник начальника інспекції Оксана Пліщук.
«Платники податків, які проживають  на території Надвірнянського району добре  усвідомлюють, що кожна сплачена гривня з їх доходів,  буде спрямована на зміцнення обороноздатності нашої держави, захист її суверенітету, на утвердження очікуваного всіма громадянами нашої країни миру  у східних регіонах. Щодо особливостей адміністрування військового збору, то з усіма необхідними роз’ясненнями  можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому  ресурсі, або отримати консультації в наших фахівців»,-  зазначила  виконуюча заступник  начальника ДПІ у Надвірнянському районі Оксана Пліщук.  
Важливо, що об’єктом оподаткування військовим збором є доходи  у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних витрат або інших виплат і нагород, які нараховуються( виплачуються, надаються) платнику  в зв’язку з трудовими відносинами  та за цивільно-правовими договорами;  виграшу в державну та недержавну грошову  лотерею, виграш гравця(учасника) , отриманий від організатора  азартної гри.
Ставка збору становить 1, 5 відсотка від об’єкта оподаткування.
 
Обов’язкові реквізити, які повинна містити податкова накладна.
Згідно з п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями платник податку зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів:
– у паперовому вигляді;
– в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов’язковим.
У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов’язкові реквізити:
а) порядковий номер податкової накладної;
б) дата виписування податкової накладної;
в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, – продавця товарів/послуг;
г) податковий номер платника податку (продавця та покупця);
ґ) місцезнаходження юридичної особи – продавця або податкова адреса фізичної особи – продавця, зареєстрованої як платник податку;
д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, – покупця (отримувача) товарів/послуг;
е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;
є) ціна постачання без урахування податку;
ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;
з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;
и) вид цивільно-правового договору;
і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі (веб – портал ДФС, вкладинка «Інформаційно – довідковий ресурс», дане роз’яснення у
категорії 101.19).
 
Податкову декларацію з податку на прибуток неприбуткові організації подають за результатами звітного року
Платник податку на прибуток, який протягом звітного року включений до Реєстру неприбуткових організацій та установ, за результатами  2014 звітного року має подати як Податкову декларацію з податку на прибуток підприємства, так і Податковий звіт про використання коштів неприбуткових організацій і установ,- зазначає начальник віддіду оподаткування та контролю об'єктів та операцій Тетяна Паньків.
При цьому, до Звіту включаються дані податкового обліку за період застосування окремих правил оподаткування прибутку, а до Декларації – дані податкового обліку за період застосування загальних правил оподаткування прибутку.
Нагадуємо, обов’язок платника податку подавати до контролюючих органів податкову звітність та інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, передбачений  підпунктом 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України.
 
Проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною особою не звільняє від зобов'язань сплатити податки
Починаючи з 19 листопада 2014 року, набрали чинності зміни до Порядку обліку платників податків і зборів (наказ Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, далі – Порядок)
Так, зокрема в Порядку зазначено, що державна реєстрація припинення підприємницької чи незалежної професійної діяльності фізичної особи або внесення до Реєстру самозайнятих осіб запису про припинення такої діяльності фізичною особою не припиняє її зобов'язань, що виникли під час провадження підприємницької чи незалежної професійної діяльності, та не змінює строків, порядків виконання таких зобов'язань та застосування санкцій за їх невиконання.
Особою, відповідальною за погашення грошових зобов'язань чи податкового боргу фізичної особи – підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність, є така фізична особа.
Після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізична особа продовжує обліковуватись у контролюючих органах як фізична особа – платник податків, яка отримувала доходи від провадження підприємницької діяльності.
Така фізична особа має забезпечити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності, в установлені строки подати відповідному контролюючому органу річну податкову декларацію за звітний рік, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.
Контролюючий орган може призначити та провести документальну перевірку такої фізичної особи – платника податків за наявності підстав та з урахуванням строків давності, передбачених Податковим кодексом України.
Зміни до Порядку внесені наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 року № 1127 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2014 р. за № 1453/26230, та опубліковано 19 листопада 2014 року в  «Офіційному віснику України»).
 
Інформація суб’єктам підприємницької діяльності: документи на придбання ліцензії
Відповідно до Закону України від 1 червня 2000 року №1775-ІІІ «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» суб’єкти господарювання, які продають алкогольні напої та тютюнові вироби зобов’язані придбавати відповідні ліцензії. І придбавати їх необхідно до початку ведення господарської діяльності.
Ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями видається органом доходів і зборів за заявою суб’єкта господарювання, до якої додається довідка про реєстрацію електронних контрольно-касових апаратів, що знаходяться в місці торгівлі за умови сплати квартального платежу. Ліцензія на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами видається за заявою суб’єкта господарювання також за умови сплати квартального платежу. Інших документів  надавати не потрібно.
Плата за ліцензію:
– на роздрібну торгівлю алкогольними напоями становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат  або книгу обліку розрахункових операцій, що знаходиться у місці торгівлі;
– на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі плата за ліцензію становить 2000 гривень.
На території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, – плата за ліцензію складає 500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями на кожний окремий, зазначений у ліцензії, електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі, і 250 гривень – на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі.
Важливо знати, що документи на отримання ліцензій про право продажу алкоголю та тютюну необхідно надавати до ДПІ у Надвірнянському районі. Далі  – відповідальний інспектор інспекції передає прийняті від суб’єктів господарювання документи до ГУ ДФС в Івано-Франківській області.
За результатами розгляду вказаних документів у строк до 10 календарних днів з дня їх отримання обласне фіскальне відомство видає ліцензію, яку представник ДПІ у Надвірнянському районіотримує в  м.Івано-Франківськ та видає під підпис замовнику.
. Загалом, з початку 2014 року платники ДПІу Надвірнянському районіза ліцензії до бюджету сплатили 838,7 тисячі гривень.
Прийом документів на отримання ліцензій щодо права роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюється в Центру обслуговування платників.
 
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *