Майбутнім фінансистам Надвірнянського коледжу про діяльність Міндоходів

        Головний державний інспектор з питань інформаційно-комунікаційного супроводження Марія Купчак зустрілася з студентами Надвірнянського коледжу та викладачами. Вона ознайомила присутніх з особливостями процесу реформування податкової та митної служб у єдине Міністерство доходів і зборів України.

        Головний державний інспектор з питань інформаційно-комунікаційного супроводження Марія Купчак зустрілася з студентами Надвірнянського коледжу та викладачами. Вона ознайомила присутніх з особливостями процесу реформування податкової та митної служб у єдине Міністерство доходів і зборів України.

Створення сприятливого клімату для розвитку підприємництва, налагодження партнерських відносин із платниками податків та якісне обслуговування тих, хто наповнює бюджети – пріоритетні напрямки роботи ДПІ у Надвірнянському районі.
«Наповнення бюджету без тиску на бізнес – це головна мета співробітників Міндоходів, а якість обслуговування платників – це метод її досягнення. Сумлінні платники  заслуговують якісне обслуговування», – зазначила Марія Купчак.
Саме з цією метою  при ДПІ у Надвірнянському районівже більше двох років функціонує Центр обслуговування платників податків, де платники можуть отримати весь спектр адміністративних та консультаційних послуг.
Працівник детально розповіла про сервіси, якими можуть скористатися  відвідувачі Центру в кожному із залів.
Для кращого закріплення студентських знань, подарувала кожному брошуру «Права та обов’язки платника податків та контролюючих органів», розроблену Міністерством доходів і зборів України.
Нагадала, що до кінця року можна подати податкову декларацію, скориставшись правом на податкову знижку.
Зустріч була корисною для присутніх, адже під час зустрічімолодь не лише дізналася про нововведення та зміни, а й мала можливість отримати фахові відповіді на свої запитання.
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *