Нова книга обліку доходів та витрат для підприємців загальної системи оподаткування

      Фізичні особи-підприємці, які перебувать на загальній системі оподаткування, зобов’язані зареєструвати нові книги обліку доходів та витрат в органі Міндоходів за місцем своєї реєстрації.
Згідно чинного законодавства суб’єкти господарювання зобов’язані вести книгу обліку доходів і витрат. У ній за підсумком робочого дня здійснюються записи про отримані доходи та документально підтверджені витрати.

      Фізичні особи-підприємці, які перебувать на загальній системі оподаткування, зобов’язані зареєструвати нові книги обліку доходів та витрат в органі Міндоходів за місцем своєї реєстрації.
Згідно чинного законодавства суб’єкти господарювання зобов’язані вести книгу обліку доходів і витрат. У ній за підсумком робочого дня здійснюються записи про отримані доходи та документально підтверджені витрати.
Книгу доходів та витрат платник може вести в паперовому або в електронному вигляді.
Форма Книги затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 16.09.2013 року № 481 «Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи-підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, та Порядку її ведення».
З метою зменшення часу на заповнення Книги доходів та витрат самозайнятим особам запропоновано її ведення в електронній формі (Наказ Міністерства доходів і зборів України, від 16.09.2013 № 481 "Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, та Порядку її ведення").
Для цього вказаним особам необхідно отримати посилені сертифікати відкритих ключів, укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом та сформувати заяву на отримання Книги і надіслати її до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв'язку.
Після чого контролюючий орган реєструє таку заяву у реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає самозайнятій особі повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації.
Отримавши вказане повідомлення, самозайнята особа здійснює ведення Книги доходів та витрат в електронному вигляді.
Детальнішу інформацію можна отримати  в Центрі обслуговування платників податків або за тел. 2-22-79.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *