Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Впровадження новацій обговорили у Надвірнянській РДА



     Вчора, 2 лютого під керівництвом заступника голови райдержадміністрації Богдана Зеленчука відбулась нарада щодо забезпечення виконання Закону України «Про внесення змін деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» в Надвірнянському районі. Участь у нараді взяли керівник апарату райдержадміністрації Микола Кравчук, заступник міського голови Василь Василенко, начальник Надвірнянського РВ УДМС в Івано-Франківській області Михайло Рубінський, в.о. начальника – адміністратор центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації Мар’яна Мацько, начальника реєстраційної служби Надвірнянського районного управління юстиції Юлія Мисюк, начальника відділу ведення ДРВ райдержадміністрації  Мирослав Гільтайчук.

        Юлія Мисюк поінформувала присутніх про повноваження органів місцевого самоврядування з питань реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Також розглянуто повноваження органів місцевого самоврядування з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

         Положенням Закону визначено, що виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільський голова (у разі якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено), є органом реєстрації, що здійснює реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання особи на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради передачу інформації і внесення у встановленому порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру. На виконання даного Закону територіальні органи ДМС до 04.04.2016 р. мають передати відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад картотеки, що складаються з відомостей про реєстрацію у формі картки реєстрації особи та адресної картки.

          В ході наради обговорено питання передачі деяких функцій з реєстрації від міграційної служби до органів місцевого самоврядування, та готовність сільських рад району до підключення до єдиного державного реєстру. Основним проблемним питанням було визначено закупівлю для сільських рад робочої станції з реєстрації / зняття з реєстрації місць проживання фізичних осіб  приблизною 130 000 грн.

         З метою детального інформування голів сільських та селищних рад Богдан Зеленчук доручив винести обговорені питання на семінар-нараду, котра відбудеться 4 лютого.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *