Випускники вчилися робити свій професійний вибір

 
«Обираючи професію – обираєш майбутнє» – під таким гаслом розпочався 6 травня 2015 року профорієнтаційний урок для учнів випускних класів Гвіздської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, метою якого було сформувати у школярів активну життєву позицію, готовність до професійного самовизначення.

 
«Обираючи професію – обираєш майбутнє» – під таким гаслом розпочався 6 травня 2015 року профорієнтаційний урок для учнів випускних класів Гвіздської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, метою якого було сформувати у школярів активну життєву позицію, готовність до професійного самовизначення.
 Обговорюючи питання щодо правильного вибору діяльності, спеціаліст центру зайнятості звернув увагу випускників на базову формулу вибору професії: «Хочу. Можу. Треба», де «хочу» означає бажання, цікавість, прагнення, «можу» – здібності, таланти та стан здоров'я, а «треба» – попит на обрану професію на ринку праці. Невимушений, активний діалог спонукав школярів замислитися над особистими можливостями, життєвими пріоритетами. Інтерактивні форми спілкування дали можливість закріпити поняття «тип професій», розгалуження понять Школярів цікавило практично все: «Де навчатися?», «Як побудувати успішно кар’єру?», «Куди піти працювати?». Це лише невеликий перелік питань, на які намагалися дати відповідь на уроці-семінарі.
Слід зазначити, що такий захід проходив у дружній атмосфері та за активної участі не лише учнів, а й запрошених на уроки соціального педагога – Тетяни Насадюк, практичного психолога Оксани Янчак.
Учні в ході дискусії «Обирати професію треба правильно» дійшли до висновку, що при виборі професії слід враховувати не тільки мрії та бажання , а й свої здібності, потребу на ринку праці та поради професіоналів. Але тих старшокласників, які ще не визначилися з вибором професії, цікавили питання навчання та перенавчання за сприяння служби зайнятості та можливості подальшого працевлаштування.
 В ході зустрічі випускники отримали позитивні враження, актуальну і корисну інформаціюУляна Півторанюк – фахівець Надвірнянського районного центру зайнятості розповіла присутнім  про тенденції розвитку попиту на робітничі професії з урахуванням економічної ситуації. Учні уважно слухали та задавали питання, висловлювали свою думку, цікавилися профінформаційними матеріалами, брали  професія», «спеціальність» та «спеціалізація», практично відпрацювати профорієнтаційну формулу «хочу»-«можу»-«треба». Наприкінці зустрічі запрошені мали можливість задати питання та обсудити проблеми професійних вподобань та перспектив майбутньої професії а школярі відзначили, що отримана інформація допомогла їм більше розібратися у питаннях «Чим я хочу займатися?» та «Ким я хочу стати?».
«Ми впевнені, завтрашній день – за обізнаними людьми, фахівцями з високим рівнем знань, вмінь та підготовки. Зважаючи на те, що роботі людина віддає більшу частину свого життя, важливо вже сьогодні зробити вірний вибір на користь тієї професії, яка дозволить кожного робочого дня відчувати себе потрібним» – при завершенні уроку подякував фахівцевіі  директор Гвіздської школи Віктор Муляр.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *