Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

ДПІ у Надвірнянському районі інформує

З 11 липня – перший етап підвищення мінімальних цін на алкогольні напої

З 11 липня – перший етап підвищення мінімальних цін на алкогольні напої

Згідно з Постановою  Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. № 957» від 17.06.2015 р. № 426, до 31 серпня 2015 року, а також з 1 вересня 2015 року, підвищується розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв.

Зокрема, з 11 липня 2015 року до 31 серпня 2015 року мінімальна оптова ціна на горілку і лікеро-горілчані вироби за 1 літр 100-відсоткового спирту зросте до 159,94 гривень, а з 1 вересня – до 175,96 гривень. Мінімальна роздрібна ціна на горілку і лікеро-горілчані вироби за 1 літр 100-відсоткового спирту зросте до 249,5 гривень, а з 1 вересня – до 274,5 гривень.

Відтак, найдешевша півлітрова пляшка горілки з 11 липня коштуватиме 49 грн. 90 коп., з 1 вересня – 55 гривень (зараз 39,90 гривень), віскі – 99 гривень і 109 гривень (зараз – 88,5 гривень), відповідно, коньяк 79 гривень і 84 гривні.

Для зручності платників податків, Головним управлінням ДФС в Івано-Франківській області розроблено брошури "Мінімальні оптово-відпускні та роздрібні ціни на окремі види алкогольних напоїв з 11.07.2015 року до 31.08.2015  року" і "Мінімальні оптово-відпускні та роздрібні ціни на окремі види алкогольних напоїв з 01.09.2015  року".

Вказана друкована продукція надіслана державним податковим інспекціям у районах для розміщення на інформаційних стендах Центрів обслуговування платників та безкоштовного розповсюдження серед платників під час різного роду заходів роз’яснювального характеру.

Копії друкованої продукції розміщено на веб-порталі територіальних органів ДФС в Івано-Франківській області (http://if.sfs.gov.ua/) у розділі «Брошури та листівки».

Податківці звертають увагу на посилену відповідальність за порушення законодавства в сфері виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Зокрема, Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» у випадку оптової   або   роздрібної  торгівлі  коньяком,  алкогольними напоями, горілкою, лікеро-горілчаними виробами та вином за цінами, нижчими  за  встановлені мінімальні оптово-відпускні або роздрібні ціни  на  такі  напої,  передбачено фінансову санкцію у вигляді штрафу -100  відсотків вартості отриманої партії товару,  розрахованої виходячи з мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін, але не менше 10000 гривень.

 

 

Набрав чинності порядок повідомлення органів ДФС про прийняття працівника на роботу

Державна фіскальна служба України повідомляє про набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року №413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу», яку опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» №115 (27.06.2015) (далі – Постанова № 413).

Відповідно до норм Постанови № 413 повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску, за формою згідно з додатком, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Додатково повідомляємо, що повідомлення про прийняття працівника на роботу надані до територіальних органів Державної фіскальної служби не за місцем обліку роботодавця або не за встановленою формою вважаються такими що не подавалися.

 

 

Електронне адміністрування ПДВ – робота в звичайному режимі

Починаючи з 1 липня система електронного адміністрування ПДВ працює на постійній основі. Таким платникам автоматично збільшують розмір суми, на яку вони мають право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), визначену п. 2001.3Податкового кодексу України (далі – ПКУ). Сума дорівнюватиме середньомісячному розміру ПДВ, задекларованому та сплаченому до бюджету за останні 12 звітних місяців/4 квартали (п.34 підрозділу 2 розділу ХX ПКУ).

На підставі бухгалтерської довідки до податкового кредиту включаються суми ПДВ, сплачені (нараховані) у вартості товарів/послуг, необоротних активів, придбаних до 1 липня 2015 року (п.36 підрозділу 2 розділу ХX ПКУ).

Контролюючі органи не проводять документальні позапланові виїзні перевірки щодо достовірності сум бюджетного відшкодування ПДВ, заявлені у звітних періодах після 1 липня 2015 року. Призупиняється з проведення документальних позапланових виїзних перевірок відшкодування з бюджету ПДВ та/або від’ємним значенням з ПДВ (п.37 підрозділу 2 розділу ХX ПКУ).

 

 

Виписка податкової накладної якщо фактична собівартість послуги перевищує її договірною вартість

Якщо фактична собівартість наданої послуги перевищить суму передоплати (з якої були визначені податкові зобов'язання з ПДВ на дату отримання передплати та складена податкова накладна і зареєструвана в Єдиному реєстрі податкових накладних), то на дату визначення фактичної собівартості наданої послуги платник ПДВ повинен скласти другу податкову накладну, виходячи з різниці між фактичною собівартістю та договірною вартістю такої послуги.

У такій податковій накладній у верхньому лівому куті робиться відповідна помітка "X" та зазначається тип причини: 17 – складена на суму перевищення собівартості самостійно виготовлених товарів/послуг над фактичною ціною їх постачання.

Така податкова накладна також підлягає обов'язковій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зазначений порядок визначений п.188.1 ст.188 та п. 201.4 ст. 201 Податкового кодексу України.

 

 

За шість місяців 2015 року бюджетне відшкодування ПДВ в автоматичному режимі заявили 3 платників

 «За шість місяців 2015 року бюджетне відшкодування ПДВ в автоматичному режимі заявили 3 платників. Всього ж 4 платники скористались бюджетним відшкодуванням. Для порівняння, в 2014 році лише 1 підприємство скористалися правом на бюджетне відшкодування ПДВ.

За січень-червень поточного року платникам відшкодовано 2217,6 тис. грн. податку на додану вартість, в тому числі на рахунки платників за процедурою автоматичного відшкодування – 798,4 тис. гривень.», – повідомив очільник ДПІ у Надвірнянському районі Василь Гнатюк.

Нагадуємо, що з 01.01.2015 року затверджені додаткові критерії в механізмі автоматичного бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Зокрема, такими критеріями є:

– наявність необоротних активів, залишкова балансова вартість яких на звітну дату за даними податкового обліку перевищує у 3 рази суму ПДВ, заявлену до відшкодування;

– здійснення операції за нульовою ставкою, питома вага яких протягом попередніх 12 (раніше 3) звітних податкових періодів (місяців) сукупно становить не менше 40% загального обсягу поставок, або здійснення інвестиції в необоротні активи у розмірах не менше ніж 3 мільйони гривень протягом останніх 12 календарних місяців.

 

 

Платники Надвірнянщиниактивно користуються послугами ЦОПу

Протягом січня-червня 2015 року в Центрі обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі надано 4046 адміністративних послуг. Зокрема, у червні –882 послуги.

Серед них найбільш запитуваною залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За вказаний період було надано 2477 таких карток, з яких 579 – у червні.

Також користується попитом у суб`єктів господарювання послуга з реєстрації розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій. З початку поточного року відповідно надано 717  та 143 таких послуг.

Не менш затребувана платниками така послуга, як надання витягу з реєстру платників єдиного податку. Так, за шість місяців 2015 року Центром обслуговування платників було надано 166 зазначених витягів.

 

 

За 6 місяців платники ДПІ у Надвірнянському районі поповнили бюджет більш як на 167 мільйонів гривень

Впродовж першого півріччя 2015 року до загального фонду державного бюджету платники сплатили 114 млн 787 тисяч гривень.

Найбільше платники забезпечили сплату до держбюджету плати за користування надрам -74,2 млн.грн., податку з доходів найманих осіб- 12,1 млн.грн., збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності-10,2 млн.грн., податку на додану вартість-4,5 млн.грн., військового збору – 4,9 млн.грн.

До місцевих бюджетів платники спрямували 54,8 млн.грн., що на 3,6 млн.грн. більше, ніж торік.

Необхідно зазначити, що надходження єдиного соціального внеску в першому півріччі склали 117,2 млн грн, що на 6,8 млн грн більше ніж за відповідний період минулого (110,4 млн.грн. у 2014 році).

Тенденція до збільшення надходжень податків до бюджету свідчить про позитивне ставлення до реформ, адже сплативши податки ми забезпечуємо безперебійну виплату пенсій, стипендій та забезпечуємо функціонування дитячих садочків, шкіл, медичних закладів тощо.

 

 

Працівники ДПІ Надвірнянському районі виявили понад 40 трудових нелегалів.

З початку року фахівці виявили 42 не облікованих найманих працівників, у результаті проведених заходів зі всіма «нелегалами» роботодавці оформили трудові договори. Легалізовано заробітної плати на суму 57,3 тис.грн., до бюджету надійшло 5,1 тис. грн.податку на доходи фізичних осіб та 209 тис.грн. єдиного соціального внеску.

Проведеною позаплановою перевіркою у фізичної особи-підприємця працювали три працівники без належного оформлення документів. У звітності 1-ДФ не відображено виплачений фонд оплати праці в сумі 37,8 тис.грн.. Врезультаті донараховано 42,3 тис.гривень податків, в тому числі ПДФО-12,4 тис.грн., ЄСВ-29,8 тис.грн.

«Заходи, спрямовані на легалізацію найманої праці, – не просто джерело наповнення місцевих бюджетів. Це перш за все – долі людей, відновлення соціальних гарантів і прав найманих»,-констатував в.о.начальника податкової інспекції.

Розміри штрафів за дані правопорушення коливаються від однієї мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, до тридцяти мінімальних заробітних плат за кожного працівника, щодо якого скоєно відповідне порушення (від 1 218 до 36 540 гривень).

 

 

 

 

Реєстрація та взяття на облік в ДФС – за 1 день

 

 

З початку року 136 жителів Надвірнянщини розпочали свою справу.

За шість місяців 2015 року в ДПІ у Надвірнянському районі взято на облік 136 платників податків, з них 25 юридичних осіб та 111 фізичних осіб-підприємців.

Загалом станом на 01.07.2015 на обліку у ДПІ перебуває 908 юридичних осіб та 2762 фізичних осіб-підприємців.

Фахівці податкової інспекції завжди готові надати вам фахову допомогу як роз’яснювального характеру щодо податкового законодавства, так і практичними навичками з його застосування у Центрі обслуговування платників.

Для спрощення умов ведення бізнесу зменшено до одного дня строк державної реєстрації юридичних осіб та взяття на облік в органах ДФС юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

На сьогодні процедура відкриття бізнесу триває один день та складається з таких етапів:

І. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи – підприємця.

Термін – у день надходження документів для проведення державної реєстрації (для юридичних осіб), або не пізніше наступного робочого дня після надходження документів (для фізичних осіб – підприємців).

ІІ. Передача відомостей з ЄДР про проведення реєстраційних дій до контролюючих органів.

Термін – у день проведення реєстраційної дії.

ІІІ. Взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в органах ДФС як платників податків та платників єдиного внеску.

Термін – у день отримання відомостей з ЄДР.

IV. Передача до ЄДР даних про взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в органах ДФС, реєстраційний номер платника єдиного внеску та клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності.

Термін – у день отримання відомостей з ЄДР.

V. Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором юридичній особи або фізичній особі – підприємцю витягу з ЄДР, який містить інформацію про державну реєстрацію та взяття на облік в органах ДФС.

Термін – протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після отримання державним реєстратором від органів ДФС та статистики даних про взяття на облік.

Тобто на сьогодні отримати витяг з ЄДР з даними про проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи – підприємця та взяття на облік в органах ДФС можливо не пізніше наступного робочого дня з дня подачі документів державному реєстратору для проведення державної реєстрації.

 

 

Впровадження електронного адміністрування на Надвірнянщині збільшило надходження ПДВ до бюджету майже на 50 відс.

ДПІ у Надвірнянському районі фіксує зростання надходжень до бюджету за період функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість в тестовому режимі.

Протягом січня-червня поточного року збір з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) збільшився на 49,2 відс. порівняно з аналогічним періодом минулого року. Так збір ПДВ з вироблених в Україні товарів склав 6,56 млн. грн., що на 2,1 млн.грн. перевищує надходження аналогічного періоду минулого року (4,4 млн.грн.)

Нагадаємо, що відповідно до Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» система електронного адміністрування ПДВ з 1 лютого поточного року діяла в тестовому режимі. Вже з 1 липня 2015 року система працює у звичайному режимі. 

 

 

 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *