Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

На семінарі в Івано-Франківську напрацьовано пропозиції щодо покращення роботи центрів надання адміністративних послуг

 

 
27 березня в облдержадміністрації відбувся практичний семінар на тему «Стан та перспективи децентралізації у Івано-Франківській області. Державна політика у сфері надання адміністративних послуг», організований департаментом економічного розвитку, промисловості та інфраструктури обласної державної адміністрації, ЦНАП Івано-Франківської міської ради за сприяння Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг та фінансової підтримки Німецького бюро співробітництва GIZ.

Заступники голів районних держаних адміністрації, органів місцевого самоврядування, об’єднаних територіальних громад, адміністратори ЦНАПів, представники Центру розвитку місцевого самоврядування області мали можливість поспілкуватися з начальником відділу розвитку системи надання адміністративних послуг управління розвитку адміністративних послуг департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Олександром Каменчуком та керівниками і експертами Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг.

Додамо, громадське об’єднання «Всеукраїнська асоціація центрів надання адміністративних» створене 2016 року з метою вивчення і поширення кращих практик у сфері надання адміністративних послуг, координації зусиль щодо реформування системи надання адміністративних послуг, розробки навчальних програм для фахівців ЦНАП, впровадження нових інформаційних технологій у діяльність ЦНАПів.

Відкриваючи семінар, заступник директора департаменту економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації  Володимир Попович звернув увагу на актуальні питання практичної реалізації повноважень з надання адміністративних послуг у контексті децентралізації та необхідні умови для надання якісних послуг громадянам.

Посадовець озвучив низку проблем у роботі ЦНАПів області, в тому чисті незабезпеченість приміщеннями, неукомплектованість кадрами в окремих районах, відсутність відповідного фінансування та інші. В Івано-Франківській області налічується 21 ЦНАП. Більшість Центрів створено при райдержадміністраціях, 6 – органами місцевого самоврядування, один ЦНАП діє в Печеніжинській об’єднаній територіальній громаді, незабаром планується відкриття ЦНАПу у Верхнянській ОТГ. Ситуація з фінансуванням роботи ЦНАПів найскладнішою є в райдержадміністраціях. Крім того, потребує спрощення процедура надання адміністративних послуг для отримувачів.

Представник Мінекономіки Олександр Каменчук розповів про заплановані законодавцем зміни у сфері надання адміністративних послуг, які стосуватимуться надання послуг, удосконалення внутрішніх процедур, організації роботи  ЦНАПів при створенні ОТГ. Планують у міністерстві додати нові послуги – реєстрацію актів цивільного стану (за згодою), реєстрацію транспортних засобів і видачу посвідчень водія.

Під час семінару було представлено досвід організації роботи ЦНАПу міста Івано-Франківська – одного з кращих в Україні.

За підсумками обговорення напрацьовано рекомендації і пропозиції центральним органам виконавчої влади щодо внесення змін до законодавства у сфері надання адміністративних послуг, подальшої передачі повноважень на місця. Мова йде про потребу законодавчого врегулювання фінансування діяльності ЦНАПів, кількості адміністраторів, встановлення переліку рекомендованих публічних послуг, які повинні надавати Центри, забезпечення єдиного підходу до організації роботи ЦНАПів. 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *