Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Надвірнянська об»єднана ДПІ інформує

На Надвірнянщиніза використання землі сплатили до місцевих бюджетів5,4млн. грн.
За 4 місяці 2016 року сума надходжень плати за землю, яка надійшла до місцевих скарбничок району від землекористувачів та власників землі перевищила минулорічний показник на 2,3 млн. грн. – зафіксували у Надвірнянській ОДПІ.

На Надвірнянщиніза використання землі сплатили до місцевих бюджетів5,4млн. грн.
За 4 місяці 2016 року сума надходжень плати за землю, яка надійшла до місцевих скарбничок району від землекористувачів та власників землі перевищила минулорічний показник на 2,3 млн. грн. – зафіксували у Надвірнянській ОДПІ.
У податковій інспекції наголошують, поряд із ПДФО та єдиними податком плата за землю відіграє важливу роль у фінансуванні бюджетної сфери територіальної громади району. Відтак, за чотири місяці цього року, юридичні особи сплатили понад 4620тис. грн. земельного податку, що майже на 2122тис. грн. більше ніж торік. Відповідно надходження від плати за землю фізичними особами цьогорічсклали 755 тис.грн, що на 173 тис.грн. перевищує минулорічні.
Незважаючи на досить високий рівень дохідності плати за землю звертаємоувагу власників землі і землекористувачів – юридичних осіб та громадян на своєчасності розрахунків із бюджетом. Адже кошти, у вигляді земельного податку та орендної плати за землю, спрямовуються до скарбничок місцевих громад на її розвиток або вирішення соціально-економічних питань.
 
До Єдиного державного реєстру не включено 584 підприємці Прикарпаття
На підставі аналізу інформації з Єдиного банку даних про платників податків до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців не включено 584 фізичні особи – підприємці Івано-Франківської області.
Державна  реєстрація таких суб’єктів господарювання відбулася до 1 липня 2004 року, однак документи для включення відомостей до Реєстру ними не подано. У зв’язку з цим, державним реєстратором внесено до Реєстру відмітку про те, що  свідоцтва про їх державну реєстрацію недійсні.
Зазначені підприємці мають подати державному реєстратору відповідних районних або міських управлінь юстиції реєстраційну картку встановленого зразка для включення відомостей про них до ЄДР. Така вимога зазначена у статті 19 ЗУ від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" із змінами, внесеними  ЗУ від 25.03.2014 №1155-VІІ «Про внесення змін до деяких законів України щодо включення відомостей про діючих юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців до Єдиного державного реєстру».
Державний реєстратор після отримання реєстраційної картки включає відповідні відомості про фізичних осіб – підприємців до ЄДР і видає їм виписку з цього Реєстру.  
Нагадаємо, що відповідно до Податкового кодексу України платник податків зобов’язаний подавати податкові декларації до податкових інспекцій за місцем взяття на облік, незалежно від результатів господарської діяльності та при її відсутності (стаття 49). Неподання протягом року органам доходів і зборів податкових декларацій і документів фінансової звітності є підставою для винесення судом рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця (стаття 38,39,46 ЗУ № 755-IV ).
 
У разі незгоди з висновками перевірки платник податків має право подати заперечення
У разі незгоди платника податків або його законних представників з висновками перевірки чи фактами та даними, викладеними в акті (довідці) документальної перевірки, вони мають право подати свої заперечення до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податків протягом п’яти робочих днів з дня отримання акта (довідки).
Такі заперечення розглядаються контролюючим органом протягом п’яти робочих днів, що настають за днем їх отримання (днем завершення перевірки, проведеної у зв’язку з необхідністю з’ясування обставин, що не були досліджені під час перевірки та зазначені у зауваженнях), та платнику податків надсилається відповідь у порядку, визначеному ст. 58 цього Кодексу для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень.
Платник податку (його уповноважена особа та/або представник) має право брати участь у розгляді заперечень, про що такий платник податку зазначає у запереченнях.
Якщо платник податку виявив бажання взяти участь у розгляді його заперечень до акта перевірки, контролюючий орган зобов’язаний повідомити такого платника податків про місце і час проведення такого розгляду. Таке повідомлення надсилається платнику податків не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від нього заперечень, але не пізніше ніж за два робочі дні до дня їх розгляду.
Участь керівника відповідного контролюючого органу (або уповноваженого ним представника) у розгляді заперечень платника податків до акта перевірки є обов’язковою. Такі заперечення є невід’ємною частиною акта (довідки) перевірки.
У разі виникнення спірних питань та надання заперечень щодо встановлених порушень під час здійснення перевірки, такі питання та заперечення можуть бути винесені на розгляд постійних комісій при відповідних контролюючих органах. При цьому не передбачено обов’язку контролюючого органу додатково залучати платника податку до участі і у роботі постійних комісій при відповідних контролюючих органах.
За результатами розгляду заперечень складається висновок, у якому зазначаються наведені в акті (довідці) документальної перевірки висновки, факти та дані, щодо яких надано заперечення платником податків, короткий зміст заперечень, наводиться обґрунтування позиції контролюючого органу стосовно кожного питання, порушеного в запереченнях, та підбиваються підсумки щодо обґрунтованості заперечень.
На підставі висновку складається обґрунтована письмова відповідь щодо результатів розгляду заперечень, яка підписується керівником (заступником керівника) або особою, яка виконує його обов’язки.
Зазначений висновок є складовою частиною (додатком) матеріалів документальної перевірки, залишається в контролюючому органі, та враховується керівником контролюючого органу (заступником керівника) або особою, яка виконує його обов’язки, при їх розгляді і прийнятті податкового повідомлення-рішення.
Рішення про визначення грошових зобов’язань приймається керівником контролюючого органу (або його заступником) з урахуванням результатів розгляду заперечень платника податків (у разі їх наявності). Платник податків або його законний представник може бути присутнім під час прийняття такого рішення.
Про порядок подання заперечень Державна фіскальна служба України нагадує у своєму листі від 25.04.2016 р. № 9296/6/99-99-14-03-03-15, який розмішено у розділі «Податкові консультації» офіційного порталу ДФС України (http://sfs.gov.ua/).
 
Відповідальність платника за порушення термінів реєстрації акцизних накладних
Згідно з п. 120 прим. 2.1 ст. 120 прим. 2 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, встановлених ст. 231 ПКУ тягне за собою накладення штрафу в розмірі:
– 2 відсотки від суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
– 10 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
– 20 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
– 30 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації від 61 до 90 календарних днів;
– 40 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації на 91 і більше календарних днів.
Відсутність з вини платника акцизного податку реєстрації акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних/розрахунку коригування протягом більш як 120 календарних днів після дати, на яку платник податку зобов’язаний скласти акцизну накладну/розрахунок коригування, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, на які платник податку зобов’язаний скласти таку акцизну накладну/розрахунок коригування (п. 120 прим. 2.2 ст. 120 прим. 2 ПКУ).
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *