Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Тематичний семінар з питань реформи системи надання житлових субсидій населенню

  
     15 квітня в райдержадміністрації відбувся тематичний семінар з питань реформи системи надання житлових субсидій населенню.

  
     15 квітня в райдержадміністрації відбувся тематичний семінар з питань реформи системи надання житлових субсидій населенню.

     Детальні пояснення щодо заповнення заяви про призначення житлових субсидій та декларації про доходи і витрати осіб надав присутнім начальник управління соціального захисту населення Іван Гурмак. Він відмітив, що з 1 травня 2015 року вносяться зміни до Порядку призначення житлової субсидії. Для призначення субсидії необхідно подати лише два документи – заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, форма яких спрощена. Субсидія призначатиметься на 12 місяців на підставі відомостей про доходи, які зазначено у декларації, а на наступний період – без звернення, на підставі отриманої інформації про доходи від Державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, вищих навчальних закладів. Для призначення субсидії враховуватимуться доходи без податку з доходів фізичних осіб за попередній календарний рік.

        За рішенням комісії субсидія призначається лише в наступних випадках:

– на збільшену понад норму площу житла непрацездатним особам, які проживають самі (відповідне рішення не переглядається до зміни обставин);

– особові рахунки відкриті на іншу особу;

– сім’я протягом 12 місяців перед зверненням здійснила одноразову покупку або оплатила послуги (будівництва, ремонту, мобільний зв’язок) на суму, яка перевищує 50 тисяч гривень;

– з урахуванням кількості фактично проживаючих осіб (за наявності засобів обліку послуг) та довідок, що підтверджують тимчасову відсутність зареєстрованих осіб;

– державним соціальним інспектором з’ясовано, що сім’я має додаткові джерела для існування;

– індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію, але які сплачують послуги.

          Скасовуються усі обмеження:

– наявність у власності двох житлових приміщень чи двох автомобілів;  

– наявність у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні;

– здача в найм житлового приміщення. 

  Сума субсидії, яку перераховано на рахунки виконавців послуг і яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, зараховуватиметься виконавцем не тільки як оплата обов’язкової частки платежу домогосподарства, а й в рахунок майбутніх платежів. Сума субсидії, перерахована (виплачена) внаслідок подання громадянином документів з недостовірними відомостями, повертається ним у подвійному розмірі.

        Окрім того, учасникам семінару  були надані пояснення на їх запитання щодо спрощеної системи оформлення субсидій на житлово-комунальні послуги населенню району.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *