Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Державна податкова інспекція в Надвірнянському районі інформує

Понад 4,6тисяч громадян завітали до Центру обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі

Понад 4,6тисяч громадян завітали до Центру обслуговування платників ДПІ у Надвірнянському районі
З початку року понад 4607громадян завітали до Центру обслуговування платників ДПІу Надвірнянському районі  ГУ Міндоходів вІвано-Франківській області . Найчастіше громадяни звертаються до центру обслуговування з метою видачі їм реєстраційного номера облікової картки платника податків. Така послуга протягом ц.р.була надана 3669фізичним особам. Також значна кількість послуг стосується реєстрації книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 160, також видано 123 довідки про відсутність заборгованості із сплати податків.
Нагадуємо, що платники податків можуть звертатись в Центр обслуговування платників податків для отримання додаткової інформації, консультацій, а також надання пропозицій щодо покращення роботи Центру.
 
У жовтні надвірнянці сплатиливжебільше 250 тис.військового податку
Протягом чотирнадцяти робочих днів жовтня платники сплатили 251,7тис. грн. військового збору. Всього з початку введення військового збору мешканці Надвірнянського районупоповнили ним держскарбницю на 1392,5тис. грн. 
Відповідно до Закону України №1621-VII від 31.07.2014 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України", платниками військового збору є фізичні особи –  резиденти, які отримують доходи як з джерел їх походження в Україні, так і іноземні доходи та нерезиденти, які отримують доходи в Україні.
Оподатковуються військовим збором доходи у формі заробітної плати, інші заохочувальні та компенсаційні виплати або інші виплати і винагороди, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв'язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграші в державні та недержавні грошові лотереї. Ставка збору складає 1,5 відсотка.
Реквізити для зарахування надходжень до загального фонду державного бюджету за кодом класифікації доходів бюджету 11011000 «Військовий збір» можна отримати в Центрі обслуговування платників податків.
 На сьогодні Державною фіскальною службою України розроблено проект форми податкового розрахунку, який передбачає відображення податковим агентом за звітний квартал загальної суми доходу, з якого утримано військовий збір, загальної суми утриманого збору, без відображення персоніфікованих даних фізичних осіб – платників військового збору.
 
Платники податків мають контролювати термін дії свого електронного цифрового підпису
 Надвірнянські платники податків мають гарну можливість безкоштовно отримати електронні ключі для подання звітності через Інтернет. В ДПІ м. Івано-Франківську, Коломийській оДПІ, Калуській оДПІ діють відділи реєстрації користувачів по формуванню безкоштовного електронного цифрового підпису.  Для цього фізичним особам, а також фізичним особам-підприємцям знадобиться невеликий пакет документів, а саме: бланк реєстраційної картки, копія паспорта (1-5 сторінки, реєстрація місця проживання), копія реєстраційного номера облікової картки платника податків, CD-R диск.
Для юридичних осіб знадобиться: бланк реєстраційної картки, копії паспортів, копії реєстраційних номерів облікової картки платника податків та копії наказів про призначення директора та бухгалтера, статут (для ознайомлення), печатка підприємства, 3 CD-R диска (для електронної печатки та електронних підписів директора та бухгалтера) або 2 CD-R диска (для електронної печатки та електронного підпису директора (без бухгалтера)).
Особливо слід бути уважними платникам, у яких термін дії електронного цифрового підпису закінчується. Нагадуємо, що до 1 листопада 2013 року термін дії безкоштовних ключів складав один рік. І тільки з 1 листопада 2013 року вони діють два роки. Платникам, у яких термін дії електронних ключів добігає кінця, необхідно упередити небажану ситуацію, щоб мати можливість подати електронну звітність без зайвого клопоту. Довідки за телефоном 2-90-57.
 
 
Електронні сервіси – незамінні помічники у роботі
Останнім часом ДФС активно впроваджує в свою роботу електронні сервіси. Платники податків вже встигли оцінити їх переваги – це  зручно, сучасно та  дозволяє  економити час.
ДПІ у м. Чернігові нагадує, що відповідно до положень Податкового кодексу України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, щоденно оприлюднює на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців і власному офіційному веб-сайті:
– дані з реєстру платників податку із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника податку, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника податку;
– інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників податку анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації.
Зокрема, на офіційному порталі ДФС України такі відомості містяться у розділах «Реєстр платників ПДВ», «Анульована реєстрація платників ПДВ».
Також  працює он-лайн сервіс «Реєстр страхувальників», завдяки якому платники єдиного внеску можуть оперативно отримати дані про взяття на облік, реєстраційний номер платника єдиного внеску та його клас професійного ризику виробництва. Для отримання інформації з Реєстру досить знати ім`я, прізвище та по батькові платника, його податковий номер або серію та номер паспорта. Крім того рекомендуємо платникам використовувати сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» для перевірки надійності Ваших ділових партнерів.
Докладніше з  інформацією про електронні сервіси можна ознайомитися на офіційному сайті Державної фіскальної служби за посиланням: http://sfs.gov.ua/
 
ГУ ДФС в області проводить веб-конференцію щодо особливостей нарахування та сплати військового збору
17 жовтня п.р. з 11-00 год. до 13-00 год. Головне управління ДФС в Івано-Франківській області спільно з інформаційним інтернет – порталом 0342.ua проведе web – конференцію, присвячену особливостям нарахування та сплати військового збору. В режимі on-line на запитання платників відповідатиме начальник управління доходів і зборів фізичних осіб ГУ ДФС в Івано-Франківській області Петро Кулик. Усі бажаючі мають можливість залишити запитання заздалегідь за посиланнямhttp://newsminrd.0342.ua/page/zapitannja-vidpovidi, або безпосередньо під час проведення заходу.
Нагадуємо, із серпня ц.р. набрав чинності Закон України від 31 липня 2014 року № 1621-VII  «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів», яким запроваджено новий загальнодержавний  військовий збір.
 
Податковий розрахунок за формою 1ДФ за 3-й квартал ц.р.: відображення сум податку з процентів і військового збору
У відповідності з прийнятими змінами до Податкового кодексу України, починаючи з 01.08.2014 року, податковий агент (банк, кредитна спілка) при нарахуванні на користь платника податку процентів, зазначених у підпункті 170.4.1 ПКУ, утримує податок на доходи фізичних осіб. У Податковому розрахунку за формою №1ДФ має відображатися загальна сума нарахованих у звітному періоді доходів і загальна сума утриманого з них податку.
Також з 03.08.2014 року запроваджено військовий збір. Утримані суми цього збору необхідно зазначити в податковому розрахунку за формою №1ДФ за ІІІ квартал 2014 року.
На сьогодні Державною фіскальною службою України розроблено та направлено до Міністерства фінансів України проект форми податкового розрахунку, який передбачає відображення податковим агентом загальної суми доходу, з якого утримано військовий збір за звітний період, без відображення персоніфікованих даних фізичних осіб – платників військового збору.
До набрання чинності нової форми Податкового розрахунку №1ДФ, така звітність  приймається за формою, яка затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 21 січня 2014 року № 49.
Однак, після прийняття нової форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ), податкові агенти зобов’язані будуть за новою формою подати новий звітний (уточнюючий) податковий розрахунок за ІІІ квартал 2014 року. При цьому, будуть заповнюватися лише загальні суми нарахованих у звітному періоді доходів у вигляді процентів та доходів, із яких утримується військовий збір, і загальну суму утриманого з них податку. У зв’язку з тим, що вимога подання уточнюючого розрахунку виникла не з вини податкового агента, то штрафні санкції згідно з п. 119.2 ст. 119 ПКУ, застосовуватися не будуть.
 
Оновлено довідники податкових пільг
Державною фіскальною службою України 01.10.2014 р. затверджено новий довідник пільг станом на 01.10.2014 року:
– Довідник №72/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету;
– Довідник №72/2 інших податкових пільг.
Зазначені документи застосовуються при заповненні Звіту про суми податкових пільг (додаток до Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2010 р. №1233).
Детальніше про це можна дізнатися на веб-порталі Державної фіскальної служби Україниhttp://sfs.gov.ua/dovidniki–reestri–perelik/dovidniki-/.
 
Електронне адміністрування ПДВ: що чекає на платників у новому році
Законом України від 31.07.2014 р. №1621-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України” внесено ряд змін до розділу V „Податок на додану вартість”, що наберуть чинності з 1 січня 2015 року.
Зокрема, Податковий кодекс України доповнено нормою, згідно якої усі зареєстровані платники ПДВ будуть зобов’язані подавати звітність до контролюючого органу виключно в електронному вигляді, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису. При цьому подання декларацій з ПДВ в паперовому вигляді з 1 січня 2015 року не передбачено.
Крім того, скасовуються податкові накладні на паперових носіях. Зокрема, встановлюється норма, згідно з якою платник ПДВ зобов’язаний надати покупцю (отримувачу) податкову накладну, складену в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису уповноваженої платником особи, та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних. Усі податкові накладні, незалежно від суми ПДВ в одній податковій накладній, підлягатимуть реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних в електронному вигляді.
Обов’язковій реєстрації платниками ПДВ підлягатимуть лише особи, у яких загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів, що підлягають оподаткуванню, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців сукупно перевищуватиме 1 млн. грн. без врахування ПДВ.
Передбачається, що таке нововведення стане системним рішенням для контролю нарахування, сплати і відшкодування ПДВ, ліквідації „податкових ям” і схем махінацій із ПДВ та дозволить здійснювати бюджетне відшкодування податку експортерам та імпортерам в автоматичному режимі на місяць раніше, ніж зараз.
 
Електронний кабінет платника надає можливість працювати з органами фіскальної служби дистанційно
Електронний кабінет платника − це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, доступ до роботи в якому здійснюється з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету, шляхом автентифікації з використанням електронного цифрового підпису та авторизації такого платника.
Користувачами Електронного кабінету платника є платники податків юридичні особи та самозайняті особи (фізичні особи − підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність).
За допомогою зазначеного сервісу у платника податків є можливість працювати з органами фіскальної служби дистанційно у режимі реального часу, а саме:
– подавати декларації з використанням електронного цифрового підпису і переглядати подану та/або сформовану податкову звітність;
– отримувати нагадування щодо строків подання звітності та сплати податків, зборів (обов’язкових платежів);
– отримувати інформацію щодо особистих реєстраційних даних (податковий номер платника податків, назва платника податків, основний вид діяльності; ПІБ бухгалтера та директора тощо);
– подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби;
– вести в електронному вигляді Книги обліку доходів та витрат;
– переглядати інформацію щодо стану своїх розрахунків з бюджетом, зокрема про заборгованість зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Для роботи в Електронному кабінеті платника необхідно здійснити наступні кроки:
– отримати електронні цифрові підписи, які видаються Акредитованими центрами сертифікації ключів;
− підключитись до мережі Інтернет та зайти до Електронного кабінету платника за адресою http://kpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням «Електронний кабінет платника податків» на веб-сайті Державної фіскальної служби України.
− авторизуватись в Електронному кабінеті за допомогою особистого електронного ключа та розпочати роботу.

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *