Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Надвірнянська об»єднана ДПІ повідомляє:

Наймаючись на роботу, подбайте про оформлення трудової угоди!
Певна частина роботодавців вважає за краще ухилятися від сплати податків, а тому часто пропонує роботу найманим працівникам без оформлення  трудових відносин.

Наймаючись на роботу, подбайте про оформлення трудової угоди!
Певна частина роботодавців вважає за краще ухилятися від сплати податків, а тому часто пропонує роботу найманим працівникам без оформлення  трудових відносин.
Шановні громадяни! Наймаючись на роботу, подбайте про своє майбутнє. Не піддавайтеся на переваги тимчасових зручностей в одержанні заробітної плати в так званому “конверті”. Адже Закон не зможе захистити ваші інтереси. Пообіцявши заробітну плату “в конверті”, роботодавець не бере на себе ніяких зобов’язань, а навпаки, може не виплатити її взагалі. Про випадки виплати заробітної плати “в конверті” та відмови роботодавця оформити трудові відносини належним чином, повідомляйте Надвірнянську ОДПІ.
 
За природні багатства Надвірнянщини до  місцевих бюджетів сплачено  12,5мільйонів гривень
Протягом січня-червня2016 року за використання природних багатствНадвірнянщини: землі, надр, водних ресурсів та лісів до місцевих бюджетів сплачено 12 млн.543тис.грн. За словами начальникаНадвірнянськоїОДПІ Василя Гнатюка– це на 5 млн. 410тис.грн. більше, ніж торік.
У загальній сумі сплачених, так званих, ресурсних платежів найбільша доля припадає на плату за землю – 8млн.290 тис.грн. Наступною за розміром є рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів– 3млн.674 тис.грн. На рентну плату за користуваннянадрами припадає майже 401,6тис. грн.. Решта, 177,9 тис.грн. надійшло від рентної плати за спеціальне використання води.
Василь Гнатюкнаголошує, що податкові платежі за використання природних багатств є вагомим джерелом фінансування місцевих громад. Отож у їхній своєчасній сплаті, а також у повноті обліку усіх об’єктів оподаткування, мають бути зацікавлені, насамперед місцеві самоврядці тамісцевімешканці .
 
До уваги неприбуткових організацій
Пунктом 35 підрозділу 4 Податкового кодексу України (далі- Кодекс) із змінами та доповненнями, передбачено наступні зміни: неприбуткові підприємства, установи та організації, внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій на день набрання чинності Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій", що не відповідають вимогам пункту 133.4 статті 133 Кодексу, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій, зобов’язані до 1 січня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із вимогами пункту 133.4 статті 133 Кодексу та у цей же термін подати копії таких документів до контролюючого органу.
Неприбуткові підприємства, установи та організації, які не привели свої установчі документи у відповідність із нормами пункту 133.4 статті 133 Кодексу, після 1 січня 2017 року виключаються контролюючим органом з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
 
Яким чином поширюється мораторій на податкові перевірки у 2016 році на фізичних осіб-підприємців?
НадвірнянськаОДПІ нагадує, що пунктом 3 розд. ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі – Закон) встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб – підприємців (незалежно від системи оподаткування) з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб’єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або вимогами Кримінального процесуального кодексу України. Зазначене обмеження не поширюється:
– з 1 січня 2015 року на перевірки суб’єктів господарювання, що ввозять на митну територію України та/або виробляють та/або реалізують підакцизні товари;
– з 1 січня 2015 року на перевірки дотримання норм законодавства з питань наявності ліцензій, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску, відшкодування податку на додану вартість;
– 1 липня 2015 року на перевірки платників єдиного податку другої і третьої (фізичні особи – підприємці) груп, крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів у дрібнороздрібній торговельній мережі через засоби пересувної мережі, за винятком платників єдиного податку, визначених п. 28 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, з питань дотримання порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Крім того, Законом доповнено п. 78.2 ст.78 ПКУ абзацом другим, згідно з яким контролюючим органам забороняється проводити документальні позапланові перевірки, передбачені п.п. 78.1.1, 78.1.4, 78.1.8, 78.1.11 пункту 78.1 статті 78 ПКУ у разі, якщо питання, що є предметом такої перевірки, були охоплені під час попередніх перевірок платника податків.
 
На Надвірнянщинінадійшло понад 7млн грн акцизного податку
Акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів з початку року поповнив місцевібюджетиНадвірнянщинина 7млн.263тис. грн, що на 3млн.126тис. грн більше аналогічного періоду минулого року. Зокрема у червні надійшло 1 млн.398тис. грн цього податку.
Нагадаємо, з метою уникнення мінімізації податкових зобов’язань з акцизного податку з роздрібного продажу нафтопродуктів, починаючи з 1 березня 2016 року запроваджено Систему електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП).
Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібний продаж підакцизних товарів, що з 11 березня 2016 року набрав чинності наказ Мінфіну України «Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів, Порядку подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форми №ЗВР-1 Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)» від 21 січня 2016 р. № 13.
 
Підприємці – платники єдиного податку 1 – 3 груп з доходом до 1 млн. грн. РРО не застосовують
Реєстратори розрахункових операцій (РРО) не застосовуються платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1,0 млн. гривень.
У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1,0 млн. гривень застосування РРО є обов'язковим.
Застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.
Доходом платника єдиного податку для фізичної особи – підприємця є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі.
При цьому до доходу не включаються отримані такою фізичною особою пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності.
Датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів платнику єдиного податку у грошовій (готівковій або безготівковій) формі.
У разі встановлення протягом календарного року, в ході проведення перевірки, факту непроведення розрахункових операцій, через РРО з фіскальним режимом роботи, до суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:
вчинене вперше – 1 гривня;
за кожне наступне вчинене порушення – 100% вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг).
При цьому, залишення платника єдиного податку другої і третьої груп (фізичної особи – підприємця) на спрощеній системі оподаткування у разі сплати штрафних (фінансових) санкцій за непроведення розрахункових операцій, через РРО, чинним законодавством не передбачено.
Зазначена норма визначена п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України та п. 1 статті 17 Закону України від 06.07.1995 N 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".
 
В Електронному кабінеті платника з’явилися нові сервіси
Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua/) повідомила про нові можливості електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (далі – ЕКП) (http://cabinet.sfs.gov.ua).
Так, з 1 липня поточного року платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування мають  можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.
Нові можливості ЕКП забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.
Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:
– податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи –підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;
– податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за формою №1ДФ);
– звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
– повідомлення про прийняття працівника на роботу.
За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються у режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.
Як зазначає ДФС, завдяки доопрацюванню ЕКП у частині подання звітності кількість користувачів зазначеного сервісу збільшилась вдвічі та станом на 06.07.2016 складає 1,8 млн. осіб.
Нагадуємо, що вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису. Його можна отримати у будь якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, а також безкоштовно в АЦСК Інформаційно – довідкового департаменту ДФС (http://acskidd.gov.ua/).
 

0 Коментарі

Ще немає коментарів

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов*язкові поля позначені *